Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Leon aero2
Gast
Antwoord #5850 November 23, 2007, 02:01:57
edit2Rapporteer  
Kan helaas niet  :'( maar wens jullie natuurlijk veel plezier! Ik mag weer van het weekend! Hopelijk is er dan nog wind!
Maar was deze week tot een Donderdag vrij, dus heb geen klagen overigens!

Tot snels...

Mick moeten we binnenkort niet is echt stappen gaan ondernemen wat betreft Horst een keer?
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #5851 November 23, 2007, 04:51:56
edit2Rapporteer  
Jammer Leon, maar we gaan voor het weekend! Mocht het Horst worden, wordt dat dan een mannen uitje?????

He Mick, waar en hoe laat gaan we morgen?
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5852 November 23, 2007, 05:31:23
edit2Rapporteer  
Hoog water op de playa om 12.38....let's go....  Joepie
10 uur carpool in Sweetwoodsity......  Grin

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5853 November 23, 2007, 05:32:33
edit2Rapporteer  

Mick moeten we binnenkort niet is echt stappen gaan ondernemen wat betreft Horst een keer?

Yep, stel maar wat voor! Zag dat we al een hoofdprijs gewonnen hadden....  Roll Eyes
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #5854 November 23, 2007, 05:35:52
edit2Rapporteer  
Haha ja tering waarneer komen jullie nou eens  Angry Grin Grin Grin Joepie Joepie

haha  ThumpsUp ThumpsUp Joepie
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5855 November 23, 2007, 05:45:22
edit2Rapporteer  
Haha ja tering waarneer komen jullie nou eens Angry Grin Grin Grin Joepie Joepie

haha ThumpsUp ThumpsUp Joepie

WTF  doe jij nou in ons topic....  Sad Embarrassed Shocked Shocked Grin

Geintje hoor, scharenslijper....  Grin

Zag al dat jullie een fantastische brommert hebben met aanhangsel dus wat flexibeler zijn.
Nodig ons maar een keer uit op plas "hulkensteyn" ....  Tongue Grin Joepie


R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #5856 November 23, 2007, 15:23:14
edit2Rapporteer  
Thanks guy's.....

@ Mick het had gekund, dude... Sad


Als je terug bent krijg je van mij een een LOI'tje communiceren kado! loser Grin

Ik heb t je ooit nog voorgesteld, maarrrr druk druk zei je.....tja

Maar hier ff klein verslagje Kaapstad:

Goede trip gehad, veel films gekeken pfff (stuk of 3 en een klein beetje), maar wel lekkah Business-class...
Hotel is supermooi (niet echt mijn ding/stijl, maar ach het is gratiiiisch). Bij aankomst gisteravond waaide ik al uit mn hemd Shocked, wilde al gelijk mn kite shit pakken maar iets te donker om middernacht...toen maar de hotelbar in gedoken met een paar KLM crews tot een uur of half 3, pfff Tongue.
Vanochtend koppijn, maar na een stevig ontbijt en een pijnstiller gaat ie weer goed... Grin
Het is nu zonnig Cool, rond de 25 graden en t waait nog steeds van de planeten Joepie !!! Hebben al een auto, dus vanmiddag.......yihaaaaaaaa, knallen !!!!!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Morgen weer een verslagje......groetjes aan iedereen...hang loose  Joepie

Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #5857 November 23, 2007, 15:30:10
edit2Rapporteer  
Maak ons maar jaloers hoor!
Gelukkig kunnen wij vandaag ook onze frustraties kwijt. Het waait lekker, temperatuur kan niet aan die van jou tippen, maar ach, wij bikkelen ons er wel door heen.
Have fun!
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #5858 November 24, 2007, 01:35:17
edit2Rapporteer  
Vandaag gezellig met Micky op stap geweest.
Vol goede moed met de 7m en 9m gestart...Al snel bedacht dat dat m niet ging worden. Mick zijn 13m opgepompt en ik mocht zijn mooie nieuwe 9m varen. De wind werd steeds vreemder. Van geen wind naar zwaar overpowerde situatie.. Gewoon uit het niks, blauwe lucht, zonnetje scheen zelfs uitbundig!
Uiteindelijk besloten om maar te gaan shoppen bij Eurofun. Mick heeft een mooie Mystic jas gekocht en ik een winterjas.
Daarna gezellig 1,5 uur in de file naar huis onder het genot van Snickers, thee en heel veel sigaretjes, haha!
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #5859 November 24, 2007, 03:34:30
edit2Rapporteer  
hmm gezellig met Micky op stap geweest wat moet ik daar van denken
( ik heb verhalen gehoord)
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #5860 November 24, 2007, 04:04:11
edit2Rapporteer  
morgen dagje sluf

mick ook een potlootventers jas gekocht? dikke chilluh die dingen
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5861 November 24, 2007, 07:46:25
edit2Rapporteer  
Was idd gezellig....  Grin
Maffe wind, maffe kitechick die overpowerd op een zandbank lag te wachten op hulp...  schater
Thx Rien for helping out...  ThumpsUp
Idd mooie jassen gekocht en een nog lekkerder titanium shirtje....  Cool

Lang leve de file's...  Roll Eyes

@Robin, je moet niet alles geloven...  Tongue

@Chieltje, idd een vieze mannenjas... kan ik nog wat bijverdienen in het Haagsche Bosch.....  Tongue
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #5862 November 24, 2007, 12:44:27
edit2Rapporteer  
ik zag je auto gister nog staan maar nu nog verder van je werk die straat in leuk he?



maaruh ik ben dus al wakker heb mijn brood al gemaakt eig alles al gister gedaan en zit mij nu enorm te vervelen dus als iemand nog wat leuks te doen weet moet je het maar melden of als iemand ook hier is dan kunnen we gaan praten over de mooie dingen in het leven zoals, mijn vriendin, micky, kitesurfen, jaqc en natuurlijk leon


Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #5863 November 24, 2007, 23:45:01
edit2Rapporteer  
morgen animo voor scheveningen? (zondag) ik ben er rond 13:30 - 14:00
Er

Geen avatar

Berichten: 425
Antwoord #5864 November 24, 2007, 23:53:49
edit2Rapporteer  
ik zag je auto gister nog staan maar nu nog verder van je werk die straat in leuk he?


Mick mag van z'n baas zijn auto niet meer zo dicht bij zijn werk parkeren! Dit ivm de klandizie.  schater
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #5865 November 24, 2007, 23:55:13
edit2Rapporteer  
Was idd gezellig....  Grin
Maffe wind, maffe kitechick die overpowerd op een zandbank lag te wachten op hulp...  schater
Thx Rien for helping out...  ThumpsUp
Idd mooie jassen gekocht en een nog lekkerder titanium shirtje....  Cool

Lang leve de file's...  Roll Eyes

@Robin, je moet niet alles geloven...  Tongue

@Chieltje, idd een vieze mannenjas... kan ik nog wat bijverdienen in het Haagsche Bosch.....  Tongue

dus het is allemaal niet waar  Shocked

maar zondag ga ik naar langevelderslag lekker rustig
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #5866 November 25, 2007, 00:52:48
edit2Rapporteer  
sluf was top

so is my blade
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #5867 November 25, 2007, 02:10:28
edit2Rapporteer  
leon morgen playa?
Leon aero2
Gast
Antwoord #5868 November 25, 2007, 02:49:31
edit2Rapporteer  
leon morgen playa?

Absoluut Grin
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #5869 November 25, 2007, 02:52:14
edit2Rapporteer  
Hier een update uit Kaapstad !!:

Gisteren was echt vet op Blouberg (Tableview), strakke wind vol met mn 9m overpowered...niet veel golven, maar hoefde dat niet op dat moment, pfff...wat een wind! Shocked
Wel paar x de tafelberg van boven gezien, maar na een platte landing op mn zak Lips Sealed ben ik er maar mee opgehouden...daarna maar ff van de scenery genieten...wat een spot, dude's. Prachtig uitzicht op de Tafelberg, witte stranden en negertjes die je kite oppompen, haha... ff gebabbeld in de Cabrinha shop en een vette hoody gekocht en daarna een drankje in de Newscafe (die ken je nog wel toch, Jacq?)
's Avonds met zn twee-tjes gegeten in Longstreet, een gezellige straat in Kaapstad met veel lekkere restauranjes....dude's, t eten en drinken kost hier nada. Hoofdgerecht is ong 5 euro, cola-tje 80cent, biertje ong een euro...kortom voor 10euro zit je bommetje vol, en lekkah !!!

Vandaag was de wind weer top. Iets minder hard dan gister maar lekkerder. Wel meer golven, maar die komen echt heel clean aan...leuk om te waveriden, ze breken echt lang !! ThumpsUp Maar heerlijk gevaren met de 9m...Mn vrouw heeft voor t eerst kite's op-en-neergelaten, was hilarisch..precies the other way around, haha...daarna met de auto langs de oostkust van de Peninsula naar Cape Point en Cape Good Hope gereden. Onderweg veel pinguins en bavianen gezien (nee niet in een touringbus Tongue)..De Kaap was adembenemend, echt mooi...t meest ZW-lijke punt van t Afrikaanse continent, ong 8000 km van de Zuidpool...op de terugweg heerlijk n vooral gezellig gegeten in Camps Bay. Een hippe, soort van jetset boulevard, met hele trendy clubs/bars en restaurants. Veel foto-modellen ed...vandaar dat Lange Frans er ook liep. Mooie spot waar we gegeten hebben tijdens sunset !! Cool Echt heel vet.

Nu in t hotel ff een cappucino halen en chillen, morgen weer 26/27 graden, zon en veeeeel wind !!!!

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............. .... Joepie Joepie Joepie
Leon aero2
Gast
Antwoord #5870 November 25, 2007, 03:01:28
edit2Rapporteer  
Ondanks ik stiekum toch beetje jaloers ben op je verslag Grin ThumpsUp Ook hier veel wind morgen, misschien zelfs stormachtig Shocked   Hopelijk doet de verwarming het weer op autoplaya?
Er

Geen avatar

Berichten: 425
Antwoord #5871 November 25, 2007, 05:33:35
edit2Rapporteer  
@ Ro, tof hoor al die verhalen. Jullie hebben al ontzettend veel gedaan in die korte tijd. Super. Veel plezier en hang loose.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5872 November 25, 2007, 08:04:53
edit2Rapporteer  
Lekker hoor, Ro...  ThumpsUp
Ben helemaal niet jaloers....  Grin
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #5873 November 25, 2007, 13:37:06
edit2Rapporteer  
@Micky, ff pica van je stormjas posten??? en dan bedoel ik alleen jij en je jas...  Tongue Tongue

@Pindarotsje, you lucky bastard!! Ik wist niet dat je weg was!!! doe je goedtdtdtdtdtdtd
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #5874 November 25, 2007, 17:04:51
edit2Rapporteer  
Volgende keer gaan we echt mee he Mick, haha!

Gaat er vandaag nou nog iemand? Beetje laat wakker van een feestje gister, beetje uitwaaien zou niet verkeerd zijn, haha
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.