Leon aero2
Gast
|
Gezellig... Rond welk tijdstip bent u daar ongeveer aanwezig meneer ;-) Of mag ik ook mevrouw zeggen!
|
|
|
Micky
|
"het" zal er ca. 11.00 uur zijn...nog ff laag water mee pakken...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
"het" zal er ca. 11.00 uur zijn...nog ff laag water mee pakken... Prima ik ga mijn best doen mevrouw! Denk dat wel ga lukken, tot morgen dan!
|
|
|
|
KiteDemon
|
Heb ik je nog zien varen leon! Idd maar 2 kites in de lucht gezien @ playa......zelf was ik bezig tussen de zandbanken precies voor de deur bij de Sluf met laag. Dus goed uitzicht op playa en retevak en kniediep water. Af en toe wel een beetje gnarly met loopen in 30 cm water.
|
|
|
Jacq
|
Morgen lijkt t een lekkere dag te gaan worden..Denk alleen dat het met werk niet gaat lukken om mee te gaan..En tja..de Slufter..ook niet helemaal mijn ding natuurlijk Als jullie gaan..heel veel plezier..ga mijn best doen om nog even langs te komen iig
|
|
|
R@bert
|
Hoop morgen om half 11 weg te kunnen, dus mssn tot op de slufter !!! @ Jacq f.ck, heb je geen vroeg gekregen?
|
|
|
Jacq
|
Mag om 7 uur beginnen, maar ze hebben mensen te kort en jij staat op eerste aanvraag om eerder weg te kunnen... Kijk jij anders morgen ochtend even of je wat kan regelen
|
|
|
Micky
|
Ik ga mij niet mengen in een goed huwelijk.... maar wel leuk als jullie morgen allebei komen...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb ik je nog zien varen leon! Idd maar 2 kites in de lucht gezien @ playa......zelf was ik bezig tussen de zandbanken precies voor de deur bij de Sluf met laag. Dus goed uitzicht op playa en retevak en kniediep water. Af en toe wel een beetje gnarly met loopen in 30 cm water.
Hey Fer! Moet zeggen dat autoplaya ook iets te snel naar mijn zin ondiep werd iedere keer met die Zuidelijke wind. Maar zekers geen onaardig daagje achteraf....eerder genieten van de rust en ruimte, blijft echt top met dit soort dagen Gaat nog beter worden met de wind condities
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was weer lekker vandaag
|
|
|
Jacq
|
T was gezellig weer zo met z'n allen Volgende keer graag in iets hogere temperaturen , Brazillie, Filipijnen, Zuid Afrika? Roept u maar!
|
|
|
michiel v geel
|
toch ook gedaan vandaag
zo mag ik het zien!!!
morgen mayby weer naar noordwijk
nog andere kandidaten?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
T was gezellig weer zo met z'n allen Volgende keer graag in iets hogere temperaturen , Brazillie, Filipijnen, Zuid Afrika? Roept u maar! Filipijnen!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
toch ook gedaan vandaag
zo mag ik het zien!!!
morgen mayby weer naar noordwijk
nog andere kandidaten?
morgen regen en onweer voorspeld, dus voorzichtigheid geboden
|
|
|
michiel v geel
|
hmmz
zit nu en middagje flyboarden geplanned
net na de buien dacht ik zo
|
|
|
Micky
|
Was idd lekker.... Volgende keer wel de 1ste trap hé, Leon!
|
|
|
Micky
|
BTW, wel mooi om te zien dat we er op tijd waren....en op tijd weer weg zijn gegaan.... Oh ja Jacq, als jij dat schema ff doorstuurd dan geef ik mijn mening ook... Filipijnen heeft wel mijn voorkeur...
|
|
|
KiteDemon
|
Ben na 2 dagen met deze temperaturen wel helemaal gesloopt. Mijn lichaam is zwaar aan het protesteren na sessies van meer dan 3 uur achter elkaar met dit weer. Lachen en hoesten is een pijnlijke ervaring door de verzuurde buikspieren. Been-, rug - en armspieren protesteren en piepen ook. En je kan wel zeggen dat het de leeftijd is maar daar geloof ik natuurlijk helemaal niks van.......en die paar klappers na kiteloops zullen ook wel meegeholpen hebben..... Vanavond een feesje met een kudde huftertjes dus dat zal ook wel aardig fout gaan......denk dat ik vandaag ff skip met die regen.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was idd lekker.... Volgende keer wel de 1ste trap hé, Leon! Vond de 2de trap meer een uitdaging hoor!
|
|
|
|
Micky
|
Ben na 2 dagen met deze temperaturen wel helemaal gesloopt. Mijn lichaam is zwaar aan het protesteren na sessies van meer dan 3 uur achter elkaar met dit weer. Lachen en hoesten is een pijnlijke ervaring door de verzuurde buikspieren. Been-, rug - en armspieren protesteren en piepen ook. En je kan wel zeggen dat het de leeftijd is maar daar geloof ik natuurlijk helemaal niks van.......en die paar klappers na kiteloops zullen ook wel meegeholpen hebben..... Vanavond een feesje met een kudde huftertjes dus dat zal ook wel aardig fout gaan......denk dat ik vandaag ff skip met die regen.
Je wordt toch echt ouder papa.....
|
|
|
R@bert
|
Fillipijnen, Vietnam, Kaapstad
|
|
|