Leon aero2
Gast
|
Op een paar Amsterdammers na best wel oke haha Ben jij ook nog geweest Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, AMSTERDAMMERS?????? Getver...... Tja, Maar nee, vond het wel even leuk! Maar echt veels te weinig wind dan me lief was! Stond me echt partij te klunzen op gegeven moment, board-offs lukte niet echt in die wind. gelukkig wel kunnen varen, das dan wel weer zo....maar niet dat voldane gevoel! Ongeacht 3 kwartier zwaar geknuffeld te hebben met mark! (die had ook zijn daggie niet helemaal) Maar wel serieus even leuk dat je ook nog even geweest bent! Toch wel aardig stukje rijden nog pfff
|
|
|
Micky
|
Op een paar Amsterdammers na best wel oke haha Ben jij ook nog geweest Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, AMSTERDAMMERS?????? Getver...... Tja, Maar nee, vond het wel even leuk! Maar echt veels te weinig wind dan me lief was! Stond me echt partij te klunzen op gegeven moment, board-offs lukte niet echt in die wind. gelukkig wel kunnen varen, das dan wel weer zo....maar niet dat voldane gevoel! Ongeacht 3 kwartier zwaar geknuffeld te hebben met mark! (die had ook zijn daggie niet helemaal) Maar wel serieus even leuk dat je ook nog even geweest bent! Toch wel aardig stukje rijden nog pfff Geknuffeld met Mark?! :'( :'( Hij had idd zijn dag niet..... idd een pokke end rijden....Oostvoorne en dan nog een keer naar Oostvoorne en weer terug! (voor jou dan ) Ach, was wel ff gezellig... zal alleen wel zwaar genaaid worden met die paar bewegende beelden.... Dinsdag nog?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Komt idd. aardig in de richting 2 uur heen und 2 uur terug! Kurz gesagt: Köstlich! Of zoals de Fransen het zeggen: Terriblement pourtant! Maar was zeker even gezellig, eigenlijk bedoel ik dan enkel het gedeelte qua sms-en voordat we op het water stonden ben benieuwd naar de film! Iemand popcorn?
|
|
|
Micky
|
Je staat er niet op.... BEST men in the house... (change gear.. ) Morgen moet er gewerkt worden... Nog liefhebbers voor di/wo/do..... Vooral dinsdag lijkt leuk te worden...
|
|
|
R@bert
|
Gozer....en gaat t die Sol worden? Lachen man, dat filmpje van je doffer !
|
|
|
Micky
|
Gozer....en gaat t die Sol worden? Lachen man, dat filmpje van je doffer ! Ik twijfel nog steeds..... Vind die 555 van jou nog steeds het lekkerst eigenlijk.... Had allemaal wat hoger gemoeten maar er stond geen fuck wind.... :'(
|
|
|
Jacq
|
Dan is het makkelijk toch? Mick koopt Ro zn boardje over en met dat geld koopt Ro de Sol
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
micky ben er wss een van die dagen ook wel weer:) of we carpoolen. Anyways ik heb gelukkig nog een tweede bar met langere lijnen liggen. Kan ik die mooi gebruiken!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Je staat er niet op.... BEST men in the house... (change gear.. ) Morgen moet er gewerkt worden... Nog liefhebbers voor di/wo/do..... Vooral dinsdag lijkt leuk te worden... Nee idd. volgens mij wordt mijn style niet zo gewaardeerd als het wat minder waait? di/wo/do jij hebt de smaak wel aardig te pakken zeg? Nog even dan hebben we Micky Lenten ;-)
|
|
|
R@bert
|
Dan is het makkelijk toch? Mick koopt Ro zn boardje over en met dat geld koopt Ro de Sol deal !!! haha...
|
|
|
R@bert
|
any volunteers today?!
|
|
|
|
michiel v geel
|
woensdag dagje bdam of sluf
heb dr zin an
as zaterdag weer katwijk/noordwijk
|
|
|
R@bert
|
Mick...hoe laat morgen? Leon, Jacq nog interesse?
|
|
|
|
|
|
Micky
|
Bizar trouwens als je nu op Guru of finder kijkt.....wo en do is de wind opeens helemaal weg.... KNMI en andere site's geven wel gewoon wind...
|
|
|
Jacq
|
Ik ben er nog niet over uit... Val dan ook niet onder het kopje 'oude kadavers' Als de wind zaterdag goed blijft, gaan we wsl met een aantal meiden naar Oostvoorne...jullie ook?
|
|
|
Jacq
|
Bizar trouwens als je nu op Guru of finder kijkt.....wo en do is de wind opeens helemaal weg.... KNMI en andere site's geven wel gewoon wind... Watersportweer geeft ook niet echt veel aan voor woensdag
|
|
|
Micky
|
Bizar trouwens als je nu op Guru of finder kijkt.....wo en do is de wind opeens helemaal weg.... KNMI en andere site's geven wel gewoon wind... Watersportweer geeft ook niet echt veel aan voor woensdag Woensdag bestaat niet eens meer volgens watersportweer....daarom morgen dus om 10 uur carpool....
|
|
|
Jacq
|
Er is vandaag veel bewolking en het gaat op steeds meer plaatsen regenen. Verder krijgen we in het hele land te maken met een sterk vlagerige wind met kans op zware windstoten. De middagtemperatuur wordt ongeveer 8 graden. De wind is zuidelijk en matig tot vrij krachtig, 4 of 5, vanmiddag (vrij) krachtig, 5 a 6. Aan zee en op het IJsselmeer waait het krachtig tot hard, 6 of 7 Bft, in de middag aan de westkust toenemend tot stormachtig, 8.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Watersportweer geeft woensdag 15 januari a.s. in de ochtend en de middag minstens 21kn aan. Om 15:00 uur nog 17kn gemiddeld. Dus...Jacq, ik zou maar van de partij zijn morgen als je de mogelijkheid hebt om te komen naar da Sluf!
|
|
|
Jacq
|
Weet wat je zegt, Jacq op de Sluf, hahaha..
Ik moet morgenmiddag werken, even kijken of dat haalbaar is allemaal
|
|
|