Jacq

|
Hey Guys, hoe zit t met de golven op Katwijk, hoog zeker na die harde wind van vandaag?
|
|
|
R@bert

|
Damm ff sudderlapjes maken en jullie spammen de hele zooi weer vol....  Blijf erbij dat het een vroege sessie gaat worden.....ben een ochtendmens....  Voor mij komt vroeg ook t beste uit..alleen welke tijd dan? Zelfde tijd als vandaag? 10u....? Hoor t wel... @Michiel Katwijk @Jacq Het waait natuurlijk nu al een aantal dagen, vandaag als topper...dus zou heftig kunnen wezen. De meeste sites geven 2,1 m aan...
|
|
|
R@bert

|
dude(tte)s....ik hoor t morgenochtend wel, ik ga maffen...ben rond 8 al wakker dusss
|
|
|
Micky

|
10 uur is ok....maar dan bij de Zwaan....  Is voor jou ook korter dan eerst te gaan carpoolen. WTF....we zien het morgenochtend wel...truste.
|
|
|
Jacq

|
Ben bang dat Katwijk wat te heftig is voor dit stumpertje.. Nou ja..we zien t morgen wel idd.. Truste..
|
|
|
Micky

|
Ben bang dat Katwijk wat te heftig is voor dit stumpertje.. Nou ja..we zien t morgen wel idd.. Truste..
Stumpertje....  Jacq rullezzzzz...... Geef je wel een duwtje over die golven heen.... 
|
|
|
michiel v geel

|
micky de bulldozer
eyuh gasten ik kom wel rond een uur of 1 naar katwijk dan laat ik zien hoe echt kitesurfen in zijn werk gaat
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Naamgenoot, ik denk dat je dan net te laat bent gezien de voorspellingen van vandaag. Maar gelukkig is niets zo veranderlijk als het weer!
|
|
|
R@bert

|
Zo...ben wakker. En? 10u lees ik hier..denk dat we snel moeten wezen, anders is het "gone with the wind"
|
|
|
|
Jacq

|
@Jacq golven vallen mee zo te zien
de wind ook zo te zien...
|
|
|
Micky

|
Wind lijkt idd op te zijn.....  Wat doen we? Bedje is nu nog warm.... 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
das even minder, wind is gewoon compleet weg :'(
|
|
|
Micky

|
Denk dat het noorden toch beter was.....  Heb net 3 uur lopen raggen op Katwijk met Jacq en Rob! Dik gepowerd gevaren en als het goed is zijn de foto's onderweg.... 
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Denk dat het noorden toch beter was.....  Heb net 3 uur lopen raggen op Katwijk met Jacq en Rob! Ook op de Slufter was er erg weinig te merken van een teruglopende wind. Even een half uurtje een knoopje of 16, daarna weer boven de 20!!! Echt helemaal brak van het beulen, en druk dat het was met z'n drieen! 
|
|
|
Micky

|
Denk dat het noorden toch beter was.....  Heb net 3 uur lopen raggen op Katwijk met Jacq en Rob! Ook op de Slufter was er erg weinig te merken van een teruglopende wind. Even een half uurtje een knoopje of 16, daarna weer boven de 20!!! Echt helemaal brak van het beulen, en druk dat het was met z'n drieen!  Lekker gozer.....  Duidelijk 2 trio's die het naar hun zin hebben gehad... 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
ik wilde ook nog komen om een uurtje of 12, maar kreeg net een pakketje binnen. Dus kon eindelijk me bar weer fixen die zondag kaput was gegaan  en me verloren vinnetje weer onder mijn board schroeven^^
|
|
|
Jacq

|
Hey Ro..mail die foto even, heb op zitten scheppen hier 
|
|
|
michiel v geel

|
zo vanmiddag uurtje noordwijk onvelig gemaakt
was ff kapot lekker
dudes ik ga zaterdag weer zijn er dan nog meer aanwezigen of moet ik naar katwijk dan?
|
|
|
R@bert

|
Katwijk was toppie vandaag  .... lekker zonnetje  en met de 9m kunnen knallen  !! lekker met zn drie-tjes. De foto's probeer ik morgen ff te plaatsen, zijn wel leuk geworden... 
|
|
|
Jacq

|
Zaterdag wsl naar Oostvoorne.. Het was echt mooi weer vandaag..zon en boven verwachting veel wind..Had mn handen vol aan de 9m van Robert..Blijft zee sowieso nog een survival af en toe. Uiteindelijk geruild met Ro, hij zn kite, ik zn camera en wat foto's gemaakt van de boys. Na t kiten lekker opgewarmd bij het haardvuur met warme chocolade melk met slagroom  Het was een gezellig dagje  Ben erg benieuwd naar de pics. Dus Ro...iets korter slapen morgen 
|
|
|
R@bert

|
ga mn best doen, maar gaat zeker lukken 
|
|
|
semen

|
Nog iemand richting de slufter vandaag? Het lijkt net teveel zuid voor Kattik
|
|
|
Micky

|
Nog iemand richting de slufter vandaag? Het lijkt net teveel zuid voor Kattik
Hee Zaadje, toevallig zei ik gisteren nog tegen Ro dat ik jou lang niet meer gezien had...  en ziedaar, hij is er weer! Ben druk bezig voor mijn werk dus vandaag gaat hem voor mij niet worden. Mssn morgen als ik vandaag mijn werk af krijg. Have fun... 
|
|
|