Micky
|
Okido...maar bel jij mij dan maar wakker...zit iets dichterbij het strand...
|
|
|
Jacq
|
Maar jij moet Bob nog uitlaten
|
|
|
Micky
|
Maar jij moet Bob nog uitlaten Dat doe jij dan maar als ik sta te douchen, hondenvriendje....
|
|
|
Jacq
|
Goedemorgen vriendjes... Tja..er is wind...en er is regen...Wat gaan we doen? Morgen is het een stuk minder geworden, vooral richting Zeeland..
|
|
|
Micky
|
Goodmorning... Het is wel heel goor.... Al wat van Rob gehoord?
|
|
|
R@bert
|
Ik ga denk 845/9 uur rijden....wind neemt per uur heel lichtjes af. Morgen is al stukken minder geworden. Half 10 is t droog straks !!
|
|
|
Jacq
|
De windsnelheid 10m. op 26 februari 2008, 07:50 uur is 10.9 m/s De windstoot op 26 februari 2008, 07:50 uur is 15.2 m/s
golfhoogte.jpg
De significante golfhoogte op 26 februari 2008, 07:40 uur is 124 cm
Dit is Noordwijk, valt wel mee..zelfs de golfhoogte
|
|
|
Micky
|
Moet om half 12 op de zaak zijn.....gaat wel een quicky worden....
|
|
|
Jacq
|
Tja..het is ook zo verleidelijk om je bed in te kruipen he... Maar aan de andere kant, vanaf 930u is het droog en kan je nog ff een uurtje knallen
|
|
|
R@bert
|
das wel kort idd, dude...ga iig nu eten/douchen. i'll b back...
|
|
|
R@bert
|
Ik ga toch rijden...rond 9uur. t wordt volgens buienradar al eerder droog nu.
@Jacq nieuw boardje voor jou in 2008? De Pro Princess..zieeeek !!
|
|
|
Jacq
|
Zo, die is echt gaaf! Ben ook klaar..ga zo ook even kijken. Moet ik je ophalen of is dat niet handig in de spits?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ Michiel, heb ook een 7m hoor, maar wil natuurlijk graag met mn nieuwe speeltje, haha..Enne ik lees net dat t Jacqie's Day gaat worden, dat betekend toch Playa . Slufter is zeker wel relaxed dat je niet hoeft te lopen, maar voel me daar toch nog niet echt op mn gemak. Zeker niet als iedereen tegelijk in dat poeltje gaat spelen. Tja..wat doen we morgen..wekker heel vroeg zetten in de hoop dat de regen mee valt.. Of..lekker uitslapen en energie opdoen voor woensdag?? Gelijk heb je Jacq, Als iedereen in het poeltje gaat hakken moet je oppassen. Zeker als er ook een aantal Slufterhufters bezig zijn met oogkleppen op Succes vandaag als je gaat, en ik denk toch 7m2 met die wind van vandaag. Morgen wel 9m2 denk ik.
|
|
|
Jacq
|
Zo..het was heftig zeg..je werd echt gezandstraald op het strand. De ventielen ook bleek achteraf, iedereen zn kite liep weer leeg na een tijdje. Was eigenlijk net niet leuk meer. Maar als ik nu kijk naar het plaatje, blijkt ook dat we net in een mega piek zaten. Morgen nieuwe poging, maar waarschijnlijk gaan we het hogerop proberen. In het zuiden is het al heel snel over met de wind volgens watersportweer.
|
|
|
reinout
|
waar wil je dan heen morgen?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
naar zee?
wijk? Zandvoort? IJmuiden?
|
|
|
R@bert
|
Goddamn...precies in de piek, met regen !!! Echt apart, al onze kites liepen langzaam leeg . Je werd zo ge-zandstraald dat er teveel zand overal zat, pff ... En nu ben ik lekker op werk en schijnt de zon met een lekker briesje...aaaahhhh!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo..het was heftig zeg..je werd echt gezandstraald op het strand. De ventielen ook bleek achteraf, iedereen zn kite liep weer leeg na een tijdje. Was eigenlijk net niet leuk meer. Maar als ik nu kijk naar het plaatje, blijkt ook dat we net in een mega piek zaten. Morgen nieuwe poging, maar waarschijnlijk gaan we het hogerop proberen. In het zuiden is het al heel snel over met de wind volgens watersportweer.
Heb dus een fijne sessie met de 7m2 gemist ;-(
|
|
|
Jacq
|
Vanmorgen heb je niet veel gemist hoor Leon, was vooral survival-en, haha.. Nu ziet t er toppie uit idd..
Vanavond gaan we beslissen waar we morgen naar toe gaan..
|
|
|
R@bert
|
Heb dus een fijne sessie met de 7m2 gemist ;-( Je moet juist nu met je 11m...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Je moet juist nu met je 11m... Ja heel graag!!! Maar kan hier nie weg :'( :'(
|
|
|
Jacq
|
Windfinder is weer een beetje positiever geworden in het zuiden voor morgen. Misschien toch Playa
|
|
|
Micky
|
Scheelt nog steeds 5/6 knopen met wijk en hij kakt eerder in.....
|
|
|
Jacq
|
Heb weer geen keus geloof ik he Dan stellen we Jacqie's Day maar weer even uit
|
|
|