michiel v geel
|
f*cking vroeg weer eens gasten
ik pak zo een busje naar katwijk-airtime
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Goedemorgen.... Op naar het strand dan maar weer Ik ga richting playa del carro straks, ben er uurtje of 11. Altijd weer die keuzes! Of in mijn huis werken vandaag, of kiten! Nou de keuze is alweer snel gemaakt...
|
|
|
Jacq
|
Ik wil ook naar Playa, maar zit nog zeker tot 1030u op werk!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was een lekker dagje, goed gepowerd met de 11m2 (soms wat vlagerig) maar over het algemeen viel er goed te varen. Paar leuke sprongen gedaan nog, en daarna even een downwinder gemaakt naar slufter. Ben nu wel redelijk op. Tijd voor een biertje
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik ben lekker los gegaan met de 9, was genoeg wind, alleen af en toe een gaatje...!!!
Bier??? Van je geloof gerrot???
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
De 9 was inderdaad voor mij ook voldoende Was weer een lekker daggie vandaag op de playa.
|
|
|
Alferink
|
Leon ging weer lekker met ze sprongen hehehehe Ik vond het een lekker daggie, goed windje, heb me goed vermaakt met de 9. Heb wel een blauwe reet nou, dacht dat het wel diep genoeg was voor een loopje maar nee tiijd voor bier
|
|
|
michiel v geel
|
heb vandaag cabrinha convert gevaren eerst de 12 dat was echt dik overpowerd mar wel huge vliegen en de hangtime is absurt. de 9 daarna is een stuk sneller en een stuk instabieler maar wel een kite om enorm lekker mee te spelen in de mini golfjes ook mijn choc board was weer top (ik denk dat ik verlieft bent )
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nee natuurlijk niet! Maar ook ik doe soms mijn best burgerlijk over te komen! Sterker nog, mijn nichtje van 6 jaar vroeg serieus ineens gister aan mij die op visiite was waarom ik eigenlijk nog geen vrouw had? En allemaal van die rare dingen doe met vlliegers enz. En tja..daar stond ik haha Maar gauw weer het water op gegaan vandaag.
|
|
|
michiel v geel
|
Nee natuurlijk niet! Maar ook ik doe soms mijn best burgerlijk over te komen! Sterker nog, mijn nichtje van 6 jaar vroeg serieus ineens gister aan mij die op visiite was waarom ik eigenlijk nog geen vrouw had? En allemaal van die rare dingen doe met vlliegers enz.En tja..daar stond ik haha Maar gauw weer het water op gegaan vandaag. ik hang aan je lippen, ga door!
|
|
|
R@bert
|
Tja.....je antwoord wordt wel interessant nu, haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha ach ja! kortom vond t, zelf wel grappig dat iemand van die leeftijd dat zegt! Moest er zelf wel om lachen...toch nog 1 met humor in de familie Maar on-topic, gaan er nog mensen vandaag? Waait me net iets teveel, om er niets mee te doen Denk dat ik een poging ga wagen uurtje of 11:00 Staat een goede bries! Windsnelheid: 21.7 knopen (11 m/s, 6 Bft) Windstoten: 28.3 knopen (14.6 m/s) Windrichting: 201 graden (ZZW) Buiten temperatuur: 8 °C Watertemperatuur: 7.0 °C Zon op: 07:18 uur Zon onder: 18:32 uur Waterstand: -16 cm NAP
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik hang aan je lippen,
ga door!
Dat weet ik, daarom praat het ook zo lastig..
|
|
|
Jacq
|
Zit weer op werk...woensdag weer een dagje vrij..Hopelijk niet te veel wind die dag..
Verder druk aan t zoeken voor een leuke vakantie bestemming in april. Beetje wind, beetje mooie onderwater wereld, zon, strand en geen vieze mannetjes, dus Egypte valt af.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
hmm ik weet niet waar je die data vandaan haalt Leon, maar bij mij waait het voor geen meter op lokatie HvH Windsnelheid: 6.4 knopen (3 m/s, 2 Bft) Windstoten: 9.1 knopen (4.7 m/s) Windrichting: 230 graden (ZW) Buiten temperatuur: 8 °C Watertemperatuur: 7.9 °C Waterstand: -51 cm NAP Zon op: 07:18 uur Zon onder: 18:31 uur
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hmm ik weet niet waar je die data vandaan haalt Leon, maar bij mij waait het voor geen meter op lokatie HvH Windsnelheid: 6.4 knopen (3 m/s, 2 Bft) Windstoten: 9.1 knopen (4.7 m/s) Windrichting: 230 graden (ZW) Buiten temperatuur: 8 °C Watertemperatuur: 7.9 °C Waterstand: -51 cm NAP Zon op: 07:18 uur Zon onder: 18:31 uur Dit gaf vliegerweer.nl aan vanochtend omstreeks 09:00 Bij mij is alles in het honderd gelopen, heb dus uiteindelijk niet op het water gestaan! Maar ben behang wezen scheuren, en plafond wezen witten! Wat een regenachtige dag vandaag zeg...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zit weer op werk...woensdag weer een dagje vrij..Hopelijk niet te veel wind die dag..
Verder druk aan t zoeken voor een leuke vakantie bestemming in april. Beetje wind, beetje mooie onderwater wereld, zon, strand en geen vieze mannetjes, dus Egypte valt af.
Is de Filipijnen helemaal van de baan? Dan doel ik dus meer zeg maar vakantie voor jezelf met vrienden ofzo daar? Of ook allemaal rottige planningen... Komt bij mij even huis doorheen helaas (hoewel ik dan ook wel weer blij ben dat het ergens op gaat lijken nu, qua tijd die ik naast het kiten eraan spendeer ) Lijkt me toch wel ontzettend gaaf dat Boracay! Waarom heb ik nou nooit is gewoon een winnend lot, waardoor ik in 1 klap paar miljoen euro rijker ben? Is toch niet teveel gevraagd!
|
|
|
R@bert
|
Gaan er nog mensen vandaag een nat pak halen...?
|
|
|
Rrob
Geen avatar
|
Richting werk misschien Heb wel schoentjes/wanten/cap gekocht. Wil binnenkort weer eens, voor het eerst dit jaar, het water op..
|
|
|
semen
|
Ro, ik sla vandaag even over.
|
|
|
R@bert
|
Ik ga wsl rond t middaguur, of eind middag. Even kijken wat de wind doet...
|
|
|
Jacq
|
Zonnetje schijnt wel lekker, maar als je actuele waterdata kijkt is het wel ontzettend vlagerig!
|
|
|
|
michiel v geel
|
alleen de tempratuur moet nog een stukje omhoog
|
|
|