michiel v geel

|
ben ik de enige die het opvalt?
waar is mark??
|
|
|
Micky

|
Die ligt nog ff na te hijgen van de sessie van net.... 
|
|
|
|
|
R@bert

|
@robert
gefeliciteerd aan ieder thuis
Thx gozerrrr..... 
|
|
|
Jacq

|
Durf t bijna niet hardop te zeggen...maar...teletekst geeft dinsdag een westenwind 4!!!  En misschien morgenmiddag zelfs al wat wind volgens WSW..
|
|
|
|
|
michiel v geel

|
ahh jij hoort nu natuurlijk ook bij het stelletje ongeregeld komt goed hoor.
de airgames volgende maand kan je btw echt niet missen dus houd je agenda vrij
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
gaat het zometeen waaien.... ?? (scheveningen? )
knmi marifoon: noord tot noordwest 3-4, later mogelijk 5,kans op een bui,zicht matig tot goed
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
ahh jij hoort nu natuurlijk ook bij het stelletje ongeregeld komt goed hoor.
de airgames volgende maand kan je btw echt niet missen dus houd je agenda vrij
Doe mn best zo snel mogelijk te integreren  Ga zo nog ff kijken op het strand in de hoop dat er nog wat wind is. En anders bier... 
|
|
|
michiel v geel

|
heineken, koud en in overvloed.
leef je uit
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
heineken, koud en in overvloed.
leef je uit
Dat klinkt dan wel weer heel goed!!!! 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gaat goed....weer druk ah werk..bleh. Inrichting is idd moeilijk, maar wel leuk. Wordt weer tijd voor de herfst en winter, haha...fuckzomer. Lekker met zn 4-en op een leeg strand  Yep! Dat laatste mis ik echt momenteel wel!!
|
|
|
michiel v geel

|
morgen weer wakeboarden. zondag golfsurfer ik mis de wind nog niet
rug is nogsteeds fucked.
|
|
|
Jeromez

|
Morgenavond maar even op autoplaya koekeloeren. Schijnt een klein beetje woei te zijn.
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
was net nog woei op de playa, vanaf 7 uur pikte ie ineens op, tell you what: Lekker gevaren en niks gebroken, m'n spullen zijn nog heel!!! 
|
|
|
Jeromez

|
was net nog woei op de playa, vanaf 7 uur pikte ie ineens op, tell you what: Lekker gevaren en niks gebroken, m'n spullen zijn nog heel!!!  Ja in het zuiden waaide het iets harder. You lucky bastard! 
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
@ jeromez, daarom zoek ik ook de eerste topic ten noorden van Rotterdam om een beetje te sarren...  en moet je dat zure bekje van Bob zien LOL en dreigende taal van z'n baasje dat 'ie pijn wil inflicten aan mijn derrière... gasten komp allemaal goed, binnenkort weer beulen met z'n allen, hou zondag in de gaten, kna nog wat worden (of niets)
|
|
|
michiel v geel

|
vanmorgen nog 4 uur achter de boot gehangen  ripp'n it up. achum rug is nogsteeds kapot. ik word gek!!! 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
was net nog woei op de playa, vanaf 7 uur pikte ie ineens op, tell you what: Lekker gevaren en niks gebroken, m'n spullen zijn nog heel!!!  Welke grapjurk is hier aan het posten onder de naam van deze meneer???  De Rudo die ik ken vaart heel anders en laat nooit iets heel achter!!! Dus komop wie is er hier aan het posten onder zijn naam 
|
|
|
|
michiel v geel

|
ja, eerst gaan golfsurfen met de club en daarna onder het genot van een biertje en een goeie wokpan (en nog 40 andere leden) een middag lopen bieren.
geweldige dag, btw groot stuk van de zondsondergang nog gezien
|
|
|