michiel v geel
|
materiaal is geen garantie voor de skillz hoor
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nee, sommige mensen zullen ze nooit krijgen, hè
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Micky, ik dacht dat je zou terugbellen, zakenman met haast...
Kl**tzak, ik bel jou nooit meer!!! Echt van die streken waarvan ik denk " dat doen ze alleen maar in Z."...
;-)
PS, Lunacy komt mijn kant uit!! Wazaaaaaaaa. Nu nog ff een setje brandstoffen, en dan is deze jongen beulklaar!
Doe is wat liever tegen Micky, ergens heeft ie ook gevoel hoor? Maar eh... jij de Lunacy? Gaaf man.... Wat deed je de keus maken!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Een proefrit, en een aantrekkelijk bod uit Duitsland. Die gaven de doorslag!
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben met mijn nieuwe 11 bezig geweest! Gelukkig genoeg wind aan het einde van de dag om hem echt is aan de tand te voelen. Wel even wennen, aan de "toch" wel kleine verschillen! Timing toch wat anders dan gewend, en soms aardig werken. Nog meer eelt op de handen haha
Maar als je beetje weet hoe hem te zetten, en wat langer voor je normaliter aan gaat kanten wacht! Groeit de druk in de kite ineens enorm! Resultaat imag er dan ook wezen zeg maar.... was lekker dagje
Leon, naar mijn idee lijkt de 11 '08een tikje trager dan het 2007 model. Ervaar jij dat ook. Yep, je moet wat harder werken!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Gaat er morgen middag nog iemand naar de autoplaya om te spelen?
Ik ben er denk ik rond 4uur met mijn 13m......
|
|
|
rocket man
|
Katuk morgen avond, a playa is te ver fietsen, moet binnenkort maar weer eens een dag vrij maken voor a playa.
|
|
|
|
|
Micky
|
gekneusde rib? heb je gedaan dan?
Een rib gekneusd denk ik.... 3 dagen op de Kaag zitten vissen, BBQ-en, zuipen, bekeuringen vergaren en balen dat ik mijn kite niet had meegenomen. Loopt een sloot achter die dijk waar we zaten....spiegelglad en vol de wind erop.... Deze optie blijft nog wel even hangen in mijn gedachten.... Nog 1 week werken en dan.............VAKANTIE Thx Ro, voor de golftas...eindelijk weer een keertje de "green" op......
|
|
|
R@bert
|
straks iemand nog kiten?? Oostvoorne of Katwijk ad zee ofzo
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Een rib gekneusd denk ik.... 3 dagen op de Kaag zitten vissen, BBQ-en, zuipen, bekeuringen vergaren en balen dat ik mijn kite niet had meegenomen. Loopt een sloot achter die dijk waar we zaten....spiegelglad en vol de wind erop.... Deze optie blijft nog wel even hangen in mijn gedachten.... Nog 1 week werken en dan.............VAKANTIE Thx Ro, voor de golftas...eindelijk weer een keertje de "green" op...... Duh , maar hoe Pure interesse (en een beetje leed vermaak)
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Een rib gekneusd denk ik.... 3 dagen op de Kaag zitten vissen, BBQ-en, zuipen, bekeuringen vergaren en balen dat ik mijn kite niet had meegenomen. Loopt een sloot achter die dijk waar we zaten....spiegelglad en vol de wind erop.... Deze optie blijft nog wel even hangen in mijn gedachten.... Nog 1 week werken en dan.............VAKANTIE Thx Ro, voor de golftas...eindelijk weer een keertje de "green" op...... Duh , maar hoe Pure interesse (en een beetje leed vermaak) Whoeahaha is alweer bijna over dus kan er wel weer om lachen. Vraag me niet hoe, maar ik had na een sprong ineens mn bar tussen mn ribben zitten. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik nog geen jump expert ben (joh! ) Laat ik net die dag m'n impactvest niet aan hebben. As weekend rustig aan maar weer s proberen op playa. Lekker cruisen en relaxen.
|
|
|
Jacq
|
Als de wind zo blijft, sta ik maandag op Oostvoorne...Wie nog meer?? Mick, wanneer ga je op vakantie?
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Een rib gekneusd denk ik.... 3 dagen op de Kaag zitten vissen, BBQ-en, zuipen, bekeuringen vergaren en balen dat ik mijn kite niet had meegenomen. Loopt een sloot achter die dijk waar we zaten....spiegelglad en vol de wind erop.... Deze optie blijft nog wel even hangen in mijn gedachten.... Nog 1 week werken en dan.............VAKANTIE Thx Ro, voor de golftas...eindelijk weer een keertje de "green" op...... Duh , maar hoe Pure interesse (en een beetje leed vermaak) Whoeahaha is alweer bijna over dus kan er wel weer om lachen. Vraag me niet hoe, maar ik had na een sprong ineens mn bar tussen mn ribben zitten. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik nog geen jump expert ben (joh! ) Laat ik net die dag m'n impactvest niet aan hebben. As weekend rustig aan maar weer s proberen op playa. Lekker cruisen en relaxen. Gisteren was een mooie optie om relaxed te cruisen op de autoplaya, lekkere wind en niet al te druk....
|
|
|
|
|
|
|
|
Micky
|
Zat te denken om ipv mijn board alleen die travelbag van jou mee te nemen. Als ik erin ga liggen en dan het ritsje tot aan mijn kin dicht trek moet dat ding toch wel te planeren zijn...
|
|
|
michiel v geel
|
ik weet het nog niet hoor mick.
probeer en leer zal ik maar zeggen
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Micky fijne vakantie gewenst voor straks alvast!
|
|
|