R@bert
|
Hoi luitjes, Ik ben gisteren tot 21.30 uur bezig geweest bij de KBS. Was echt lekker. Om ongeveer 17.30 uur ben ik er vanavond weer. Groetjes Dude !! Dan heb ik je wsl gezien, zag al windsurfers knallen bij de KBS.... jij mij ook denk...was de enige kiter van scheveningen tot noordwijk tot half9 ong haha... Vanavond wordt no-go !! Staat volgens wsw 40kn, en dan de vlagen nog niet meegerekend! Maar met windsurfen zeker te doen, dude....have fun, be careful
|
|
|
Micky
|
Morgenochtend ziet er nog wel goed uit tot een uurtje of 13.00... Nog liefhebberts....
|
|
|
rocket man
|
ben in katuk te vinden omstreeks 10 - 11 uur tot de wind afkakt
|
|
|
|
R@bert
|
werken, jammergenoeg
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb nog een mooie foto! Geschoten door Alferink Beetje tegen schemering aan, van afgelopen Donderdag avond! Like it?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Morgenochtend ziet er nog wel goed uit tot een uurtje of 13.00... Nog liefhebberts.... Mick! Waar ben je toch Inmiddels heb ik ook last van de ziekte waar jij de laatste tijd veel mee kampt geloof ik: veelteveelwerkenennietkunnenkiten-ulus Heb nog een mooie foto! Geschoten door Alferink Beetje tegen schemering aan, van afgelopen Donderdag avond! Like it? Vette pic Le@n, ik baal ervan dat ik niet mee heb kunnen knallen met jullie
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Vette pic Le@n, ik baal ervan dat ik niet mee heb kunnen knallen met jullie Dank! Ach er komen meer dagen Moet wel even zeggen dat afgelopen Zondag echt een te waanzinnige dag geweest is hoor? Die had echt alles in zich.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
[Dank! Ach er komen meer dagen Moet wel even zeggen dat afgelopen Zondag echt een te waanzinnige dag geweest is hoor? Die had echt alles in zich. Ik was met Rauwepower op Monster & co in megabranding aan het knallen. Daar was op een gegeven moment (rond 15:00 uur) met mijn kadaver van 75kg de 7m2 Feul08 die ik ff van Rauwe had geleend (voor mijn 9m2 al veel te veel wind) niet meer te houden. Was geen prettig gevoel met een geleende kite en 40+kn om je oren Op vlak water was dat anders geweest, dus volgende keer ben ik er wel bij En de 7m2 komt eraan, helaas nog wachten tot eind september
|
|
|
|
Micky
|
Morgenochtend ziet er nog wel goed uit tot een uurtje of 13.00... Nog liefhebberts.... Mick! Waar ben je toch Inmiddels heb ik ook last van de ziekte waar jij de laatste tijd veel mee kampt geloof ik: veelteveelwerkenennietkunnenkiten-ulus Heb nog een mooie foto! Geschoten door Alferink Beetje tegen schemering aan, van afgelopen Donderdag avond! Like it? Vette pic Le@n, ik baal ervan dat ik niet mee heb kunnen knallen met jullie Hee gozer, ik had meer last van het veelteveelteveel vakantiegevoel.... Ook vanochtend speelde mij dat nog een beetje parten....ik wilde wel kiten....maar mijn kussen rook nog zo lekker dus toch maar weer terug gegaan... Volgens mij gaat het di/wo waaien dus ik beloof beterschap....
|
|
|
|
R@bert
|
Heb nog een mooie foto! Geschoten door Alferink Beetje tegen schemering aan, van afgelopen Donderdag avond! Like it? Gave foto, man....mooi dat licht zo, en die vliegtuig, of nee..vogel. Nee, het is SUPER LEON!!! Tatatataaaaaaaaaa.......
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha! Nee het is toch wel een vliegtuig gelukkig!!! Maargoed ook, want wij kiters storen toch alleen maar vogels!
|
|
|
R@bert
|
whoehaha....
|
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Voorwaarde is dan wel de ss fuel he Pas eind september komt hij op zijn vroegst. En ik koop (indien hij natuurlijk goed vaart) dan een 7m2, en later een 10m2 als kite quiver, waar dit seizoen de 11/7.5m2 voor stond. De 9m2 gaat eruit (hoewel die maat zo ontzettend lekker is Je kunt natuurlijk ook wachten tot de Dos eris, en dan overjarig de 2008 kopen
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Monster of 's Gravezande? Zelf (kwam) ik wel eens bij Monster. Maar soms is het uitgestorven daar! Van de week nog aanwezig? [Dank! Ach er komen meer dagen Moet wel even zeggen dat afgelopen Zondag echt een te waanzinnige dag geweest is hoor? Die had echt alles in zich. Ik was met Rauwepower op Monster & co in megabranding aan het knallen. Daar was op een gegeven moment (rond 15:00 uur) met mijn kadaver van 75kg de 7m2 Feul08 die ik ff van Rauwe had geleend (voor mijn 9m2 al veel te veel wind) niet meer te houden. Was geen prettig gevoel met een geleende kite en 40+kn om je oren Op vlak water was dat anders geweest, dus volgende keer ben ik er wel bij En de 7m2 komt eraan, helaas nog wachten tot eind september
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maarja, heb nou eenmaal wat stickers op die sleurbak van mij geplakt dus moet een beetje merk-trouw blijven..... Tja ik weet het niet hoor Mick, met die Durex stickers?
|
|
|
|