Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tegen die tijd haken de meeste kiters weer af, gaat het eindelijk weer echt waaien en ga ik zelf wel weer de roosters maken..... Tegen die tijd hoop ik ook weer klaar te zijn met een klus, dan voeg ik me weer bij de 'vaste' ploeg Nee hoor, binnenkort snel maar weer een keer slufteren voordat het voorbij is.... :'( Doe maar rustig aan, zal zeker nog tot het eind van dit jaar duren voordat hij dicht gaat. Ik hoor zelfs berichten pas in het voorjaar Alleen met Oost hebben ze ons Oostvoornsemeer afgenomen
|
|
|
rocket man
|
pfff, gelukkig ben ik blijven pitten, wind ziet er niet echt denderend: uit 12kn noordwijk, 14kn HvH. Wacht het nog ff af. Had gehoopt op een smooth en lang dagje a'playa maar t'zal katwijk worden, mits de wind nog aantrekt.
|
|
|
R@bert
|
morgenmiddag nog mensen Oostvoorne~? ik ga rond half 2 rijden
|
|
|
Jacq
|
Mag ik mee ...
|
|
|
R@bert
|
tuurlijk....
|
|
|
Micky
|
tuurlijk.... Oostvoorne ga ik morgen niet redden... Waarschijnlijk wel ff Katwijk in de namiddag.... Jacq, dinsdag ziet er niet zo goed uit....woensdag wel. Mssn dan ff Oostvoorne....
|
|
|
rocket man
|
tuurlijk.... Oostvoorne ga ik morgen niet redden... Waarschijnlijk wel ff Katwijk in de namiddag.... Jacq, dinsdag ziet er niet zo goed uit....woensdag wel. Mssn dan ff Oostvoorne.... Zit je dan bij Airtime?
|
|
|
koen-tjeee
|
Toevallig nog vanmiddag/vanavond mensen langs de Haagse/WL Kust? (Kijkduin, Monster of Ter Heijde) ?
|
|
|
Micky
|
tuurlijk.... Oostvoorne ga ik morgen niet redden... Waarschijnlijk wel ff Katwijk in de namiddag.... Jacq, dinsdag ziet er niet zo goed uit....woensdag wel. Mssn dan ff Oostvoorne.... Zit je dan bij Airtime? Yep, ga nu rijden....
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq en Ro, hoe was het dan??? Eind van de middag nog ff 2 1/2 uur op Katwijk gevaren...was toppie...
|
|
|
rocket man
|
Uiteindelijk heerlijke avondsessie in Katuk gehad. Bleek eerst niet door te gaan. Ik m'n kite opgepompt (bij Airtime hebben ze een hogedrukslang, bet wel handig) plotseling knal. Had een overgang slangetje van de struts het begeven. Gelukkig reparatie setje in m'n tas, kon em snel fiksen en het water op.
|
|
|
Jacq
|
Zo..net thuis van wederom een super dagje!! We kwamen aan met zon, werd later bewolkt, maar iig genoeg wind. Heb de hele dag met mn 7m gevaren. Begin het springen nu echt door te krijgen. Tijdens het varen overgaan naar toeside en weer heelside de bocht door is ook gelukt vandaag!! Ik hoor jullie denken..nu pas?? ..Beter laat dan nooit toch
|
|
|
Micky
|
Ik hoor jullie denken..nu pas?? ..Beter laat dan nooit toch Ik dacht meer van.....nu al! Goed bezig Jacq....
|
|
|
Jacq
|
Thx! Was vandaag eindelijk een beetje trots op mezelf (nu de zee nog )
|
|
|
michiel v geel
|
top meid.
nu nog met supertof beeldmateriaal komen
|
|
|
Micky
|
Waar zat jij dan vandaag, Chieltje?
|
|
|
R@bert
|
Ja Chiel ?! En dat super toffe beeldmateriaal die ga ik je leveren... Vandaag was echt een lekker dagje...enige nadeel was het ondiepe. Je kan niks geks doen anders breek je je nek ofzo.... maar goed windje, en eerste uur volop zon. Jacq ging als een speer. Springen ziet er gewoon smooth uit, en switchen toe side en hard heel-side de bochtje...pfff eitje . Zelf unhooked geprobeerd, soms lekker soms...uuh Laatste anderhalf uur paar honderd foto´s gemaakt...
|
|
|
michiel v geel
|
mijn opa is zondavond opgenomen, daar ben ik gister geweest
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Zo net terug van vakantie! Sta ik in Lacanau-Ocean op het strand en wie kom ik tegen!? Willem van Airtime. Het moet niet gekker worden! lekker weertje hiero... Hele week nog vrij! Morgen wel beetje wind, maar even kijken bij Airtime en anders playa.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
mijn opa is zondavond opgenomen, daar ben ik gister geweest
Das mooi klote, hoop voor je dat het goed met hem gaat.
|
|
|
Jacq
|
Ben benieuwd of er genoeg wind is morgen..voorspellingen kloppen weer niet echt de laatste dagen
|
|
|
Mriek
|
Heey guys 'n girlz, ik wil binnenkort een keertje bij Noordwijk/Katwijk gaan varen. Een collega van me, heeele goeie fotograaf, woont daar in de buurt en komt dan foto's maken. Ben autostrand gewend, surf een kleine 3 maanden, maar kan aardig varen, hoogtelopen, begonnen met springen. Naar welk strand kan ik het beste gaan?
|
|
|
rocket man
|
mriek, ga naar katwijk noord kant, bij airtime ( www.aritimekatwijk.nl), daglidmaatschap is 2 Euri, parkeren 90ct/uur, KNRM zit er direkt naast. Als je a'playa gewend bent zal het je misschien moiete kosten om op zee te varen. In Katwijk doen ze niet zo moeilijk als je met je kite over strand terug loopt. In Noordwijk (KSN) is dat anders vooral als je buitenaf komt. Op Noordwijk noord kan je niet terecht als je niet lesser bij Beach Break bent en het vrije gedeelte is bij de Langeveldersalg tegen de grens van Zandvoort, daar zijn geen reddingsboten als je in de problemen komt.
|
|
|
michiel v geel
|
www.airtimekatwijk.nl dus (typfoutje hierboven) @jeromez, gaat nu wel beter maar was even kantjeboort als je naar airtime komt moet je maar even naar michiel vragen (of een jongen met dreadlocks zoeken) ik ben er altijd wel
|
|
|