Jacq

|
Toch aardig dat je ons allemaal in je PB betrekt Mick! In april pas op ons al veel te lang uitgestelde kite vakantie????? Dan schijnt hier de zon ondertussen al! Het zou november worden, toen februari...wsl gewoon 2010?? Jammer, had er echt zin in, maar dan lekker als het hier ijs en ijs koud is  Ps: mssn dat er in Januari nog wel een dag of 10 wat ondernomen kan worden.....  Now we're talking  En idd, de laatste glimp was een paar weken geleden in de auto op de A4!!! Waar ligt t aan, teveel werk, te weinig wind?? Nog 2 weken tot 1 oktober 
|
|
|
|
|
Micky

|
Toch aardig dat je ons allemaal in je PB betrekt Mick! In april pas op ons al veel te lang uitgestelde kite vakantie????? Dan schijnt hier de zon ondertussen al! Het zou november worden, toen februari...wsl gewoon 2010?? Jammer, had er echt zin in, maar dan lekker als het hier ijs en ijs koud is  Ps: mssn dat er in Januari nog wel een dag of 10 wat ondernomen kan worden.....  Now we're talking  En idd, de laatste glimp was een paar weken geleden in de auto op de A4!!! Waar ligt t aan, teveel werk, te weinig wind?? Nog 2 weken tot 1 oktober  Waar gaat het om....kwaliTIJD of kwantiTIJD....1 glimp is toch ook mooi....  Gewoon dus kolere druk, kite-loosssss en f*cking geen goede wind.....  Als het ooit weer Zuid-West gaat worden dan ga ik wel ff naar Harry Birdsinger voor een bijscholing....  @ Jeromez, wel lezen he gozer.... 
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
2 oktober feest he
2 oktober feest... hallo even wakker worden... 3 oktober feest ja... Kan wel zien wie er hier uit Leiden komt en wie niet  Uiteraard is 2 oktober ook al hartstikke gezellig. 3 oktober.. 3 oktober...dan zijn we als een bal...  @ Jeromez, wel lezen he gozer.... Ghegheghe had er even overheen gelezen idd. Succes met de nieuwe kracht en dat ie maar snel ingewerkt is. 
|
|
|
|
|
|
|
michiel v geel

|
voor de wet idd ja.
as zondag uit pure frustratie maar weer wakeboarden ofzo denk ik
|
|
|
Jeromez

|
Dinsdag of woensdag ga ik vrij nemen denk ik. Al die verloren uren weer even inhalen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dinsdag of woensdag ga ik vrij nemen denk ik. Al die verloren uren weer even inhalen.
Ik doe mee! Zowel een Dinsdag en Woensdag als het meezit! Hoop dat we een leuk voorproefje gaan krijgen van echt herfst weer! Iets te voorbarig misschien, maar hoop de 7m2 snel weer is keer te kunnen gebruiken? Die is behoorlijk dood aan het gaan in de tas :'( 
|
|
|
Jacq

|
Ziet er goed uit he komende week  Donderdag vrij..iemand zin in een dagje Oostvoorne? @Mick, goed gepland hoor, 1 oktober nieuwe werknemer en gelijk wind. Had je hem niet eerder aan kunnen nemen?! Heb alvast vrij genomen hoor in januari, waar gaan we heen 
|
|
|
michiel v geel

|
@mick, het die nieuwe werknemer soms noam van de K?
|
|
|
Micky

|
Chiel, vertaal dit eens naar ABN AUB.... 
|
|
|
Micky

|
Ziet er goed uit he komende week  Donderdag vrij..iemand zin in een dagje Oostvoorne? @Mick, goed gepland hoor, 1 oktober nieuwe werknemer en gelijk wind. Had je hem niet eerder aan kunnen nemen?! Heb alvast vrij genomen hoor in januari, waar gaan we heen  Planning zit mij in het bloed....  Maandag t/m woensdag ff 2 nachten vissen. Donderdag lunchdienst en daarna om 20.00 uur ff 2 oktoberen....  Vrijdag zou wel kunnen....late dienst maar is weer een beetje afhankelijk van de mate van dronkenschap van de avond daarvoor..... 
|
|
|
michiel v geel

|
Chiel, vertaal dit eens naar ABN AUB....  @mick, heet die nieuwe werknemer soms Noam van der K
|
|
|
Micky

|
Chiel, vertaal dit eens naar ABN AUB....  @mick, heet die nieuwe werknemer soms Noam van der K Nee het is Joran Andreas Petrus van der S(loot).... soms verdiend iemand een 2e kans....  We zitten langs het water....dus... 
|
|
|
Jeromez

|
Chiel, vertaal dit eens naar ABN AUB....  @mick, heet die nieuwe werknemer soms Noam van der K Nee het is Joran Andreas Petrus van der S(loot).... soms verdiend iemand een 2e kans....  We zitten langs het water....dus...  Leg die rubberboot maar vast klaar dan 
|
|
|
michiel v geel

|
haha, ik ga vast m'n pruik klaarleggen
jullie doen wel belly shots toch?
|
|
|
koen-tjeee

|
Woensdag ben ik vrij ennn.. super dikke wind oftewel storm! Gaat er iemand toevallig zelf wat uren op het water vertoefen? Toevallig iemand ook de dag, of ochtend/middag/avond ennn zou ik dan ook kunnen meerijden (A)? Hope so! (Anders kom ik nooit onder de Haagse/Leidse/Katwijkse locals  )
|
|
|
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
|
Hallo allemaal, Ben nieuw op dit forum, zal me even voorstellen. Ik ben Robert ben in mijn vrijetijd wedstrijdzeiler verder studeer ik Industrieel Ontwerpen in Delft en ben sinds deze zomer gaan kiten. Nu heb ik nog niet zo heel veel ervaring maar ik kan op vlak water rondvaren zonder problemen, upwind/downwind. Heb met maximaal 23knopen gevaren en dat ging met mijn Waroo 9m² prima  . Nu wil ik graag dinsdag of donderdag middag gaan varen, heb gehoord dat Oostvoorne een goeie plek is voor "starters", wil het liefste op de meeste plekken kunnen staan en niet teveel golven. Het lijkt me leuk om met jullie mee te gaan, aangezien mij geleerd is dat je nooit alleen moet gaan kiten  mvg Robert
|
|
|
R@bert

|
He Robert..(mooie naam  ) welkom op KH! Er gaan een paar van ons wsl donderdag naar Oostvoorne, waaronder ik..vraagje, heb jij eigen vervoer? Laat ff weten want meestal zitten we snel vol, maar anders kan je altijd achter ons aan rijden ofzo.. 
|
|
|
|