Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Welkom Robert H  Ik zit hopelijk dinsdagmiddag na 16:00 in Katwijk en donderdagmiddag (de hele middag  ) op de playa. Wordt gezellig dan donderdag!
|
|
|
Jeromez

|
Zo heee, net terug uit Katwiek. Wat een weer, wat een weer  Het waaide harder dan ik had verwacht. Kon mn 9 af en toe maar net aan houden. Had het idee dat er vlagen boven de 30 kn tussen zaten. Erg vlagerig allemaal en daarbij een wilde zee. Ik vind het nog steeds erg lastig kiten met zulk weer in de branding, maar goed oefening baart kunst. High end van de 9 in ieder geval goed gevoeld.  woei 
|
|
|
semen

|
@Jeromez; was jij met die groene Torch aan het varen?
|
|
|
Jeromez

|
@Jeromez; was jij met die groene Torch aan het varen?
Hey Semen, nee vandaag was ik aan het stuntelen met lichtblauwe Waroo 
|
|
|
R@bert

|
Wie gaan er waar vandaag?
|
|
|
koen-tjeee

|
Wie gaan er waar vandaag?
Als de wind blijft aanhouden, staan we rond een uur of 5 @ Scheef!
|
|
|
Jeromez

|
Het was weer een heerlijk dagje Paalya  Voor ik begon met kiten nog ff de wind gemeten, het was 23-28 kn. Volgens mij later zelfs nog harder met vlagen boven de 30 (?). Regenboogje erbij heerlijk. Jacq en Ro eindelijk eens ontmoet, was leuk!  Op de terugweg file file file en wie is er in de tunnel betrokken bij een ongeluk? Ja ja het kitesurfschool.nl busje. Heb nog gezwaaid, maar ze zwaaiden niet terug. 
|
|
|
R@bert

|
Was zeker weer even lekker...toch hele dag beetje zon gehad. Pas op terugweg echt niksweer... Kennis gemaakt met Jeromez...aangenaam dude  ...en idd kwamen we het Kitesurfschool.nl busje tegen in de Botlek tunnel...thx voor de file, guy's  Nee, geintje...hoop dat jullie niks hebben gasten!
|
|
|
Micky

|
Was zeker weer even lekker...toch hele dag beetje zon gehad. Pas op terugweg echt niksweer... Kennis gemaakt met Jeromez...aangenaam dude  ...en idd kwamen we het Kitesurfschool.nl busje tegen in de Botlek tunnel...thx voor de file, guy's  Nee, geintje...hoop dat jullie niks hebben gasten! Karim aan het stuur....  Ga toch kiten man!  Hoop idd dat alles goed is gasten? Vandaag weer heerlijk de hele dag lunch gedraaid....  :'( Oh nee, tussendoor nog ff mijn nieuwe kite's opgehaald...  I'm back...alleen voor volgende week is bout wind voorspeld...  Hopen dat het zaterdag wat gaat worden met de downwinder....  17 km zwemmen is best lang... 
|
|
|
R@bert

|
Mick gozerrrr.....nog een beetje Leids Ontzet gevierd? Was weer bal...haha
Welke kites heb je nu dan? De Bandidos, he? haha....
Morgen of zondag geen kans om te knallen?
|
|
|
michiel v geel

|
owww RO dat je dat nog vraagt tuurlijk gaat hij weer voor zijn geliefde ef wan
9-13 ofzo denk ik zelfs
iemand nog vanmiddag de stad in hihi was leuk gister
|
|
|
Micky

|
Mick gozerrrr.....nog een beetje Leids Ontzet gevierd? Was weer bal...haha
Welke kites heb je nu dan? De Bandidos, he? haha....
Morgen of zondag geen kans om te knallen?
idd Bandit Dos....  7 en 9m...12 is er volgende maand. Morgen is de Downwinder...je kan nog mee Ro. Inschrijven onder teamnaam de "Raggende Zeehonden". Als het feest uiteindelijk mssn toch niet doorgaat kar ik ff door naar de Palenplaya.... 
|
|
|
Jeromez

|
Gefeliciteerd met de nieuwe kites Mick  Ik hoop dat het zondag nog wat gaat waaien, want morgen heb ik een kater 
|
|
|
|
|
|
|
|
Jacq

|
Net genoeg wind, rustig zee'tje...is ie weer zuid/zuidoost :'( Gaat m niet meer worden deze week denk?
|
|
|
Micky

|
Net genoeg wind, rustig zee'tje...is ie weer zuid/zuidoost :'( Gaat m niet meer worden deze week denk?
Had net Ro aan de lijn...  Mssn dat we het morgenochtend nog ff gaan proberen. In de ochtend geven ze west 5 door. Moeten we alleen wel een beetje op tijd gaan rijden. 
|
|
|
R@bert

|
Ijmuiden had ook mssn een optie geweest vandaag btw... waait toch 16 tot 22 knoopjes en ZO moet kunnen daar toch? Morgenochtend maar ff sjekken.. 
|
|
|
Jacq

|
Had geweest, komt ie nu mee  .. Watersportweer is iets minder enthousiast..maar...we blijven positief 
|
|
|
R@bert

|
had je r wat aan gehad dan?  morgen heb ik een hard hoofd in... 
|
|
|
Jacq

|
had je r wat aan gehad dan?  Waarom niet 
|
|
|