Micky
|
Half 10 carpool dan maar....
|
|
|
R@bert
|
cool...
|
|
|
Micky
|
cool...
Valt wel mee....10 graden...
|
|
|
R@bert
|
Mick...hoop dat ik t haal pff...Moet de kleine nog ff wegbrengen. Keep in touch
|
|
|
Micky
|
Kwart voor 10 dus...
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was lekker vandaag zeg? Toen ik aankwam heb ik jullie nog eventjes staan te bewonderen en heb leuke dingen gezien! Robert kwam ik al vrij snel tegen op de kant, want die moest helaas alweer weg! Maar aan zijn lachende gezicht te zien had ie best goede sessie gehad. En ik was eigenlijk te enthousiast en te laat dat ik snel het water op wilde, maar na zijn stevige handdruk ging het vliegen eigenlijk bestwel aardig moet ik zeggen? Die board-off-off laat ik snel keer zien! Ik blijk er aanleg voor te hebben.... Micky ging als een springveer! En idd. sommigen sprongen gingen goed ver! Omstreeks uurtje of 15:00 ging de wind nog even aardig aantrekken. Kreeg het enkel op gegeven moment wel koud aan den blote voetjes. En aangezien mijn vloerverwarming nog steeds niet helemaal werkt naar behoren op mijn plank, doe ik de opvolgende sessie toch maar is schoentjes aan denk? Maar dag voor in de boeken! Zaterdag nog maar is proberen. Jacq sorry dat je dit al moet lezen, maar let op mijn woorden! Jouw dagen komen ook binnenkort.....
|
|
|
michiel v geel
|
hmm playa was net te ver voor mijn pechpuch.
mocht de motor me die afstand niet in de steek laten (wat ie zeker doet) had ik het nog niet gehaald met een tank van 3.1liter
natuurlijk heb ik altijd nog een telefoonnummer en kan je me vragen om mee te rijden in de auto maar dat was ie vast vergeten
ik geloof dat ik zaterdag nog het water op ga want morgen komt er meer water naar beneden als dat er op te varen valt.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
morgen de 7 maar ff uitlaten op de playa mag ik ook? Ach ik ga gewoon.....
|
|
|
Lex
|
jeeej, gezellig leon! ( en jeromez )
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Warme kruik, badjas en gluhwein meenemen!
|
|
|
Lex
|
Ik word al warm genoeg als ik jou zie, allemaal niet nodig!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik word al warm genoeg als ik jou zie, allemaal niet nodig!
Is er een dokter in de zaal…….. Zie je morg
|
|
|
R@bert
|
zijn er vandaag nog helden geweest? Is vanochtend toch een stoot van windkracht 12 geweest !!
|
|
|
Micky
|
zijn er vandaag nog helden geweest? Is vanochtend toch een stoot van windkracht 12 geweest !! Ik zat te twijfelen maarrrrrr.....ben toen maar lekker kippensoep gaan maken... Morgen ff checken, mssn ff katwijk of M'berg bij teveel noord....
|
|
|
Micky
|
Om half 12 komen er opklaringen aan boven Katwijk volgens buienradar... Ro nog ff zin om te knallen met de 7m...
|
|
|
pimpoldi
|
ja ik zag het ook al die opklaringen! maar er ontstaan heel snel weer nieuwe buien!
|
|
|
Micky
|
ja ik zag het ook al die opklaringen! maar er ontstaan heel snel weer nieuwe buien!
Ik ga nu rijden...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga nu rijden... Veel plezier Mick, hopelijk binnenkort synchroon springen als ik tot aankoop van die Dos-troep over ga Voor mijn 9m2 nu te onstuimig, en ik ga dat risico met die kou niet nemen :'(
|
|
|
|
R@bert
|
was t niet f...ng koud, Mick?
|
|
|
Jacq
|
Jammer dat ik donderdag niet mee kon, zag er idd goed uit! Maar ja..het is voor een goed doel. Jullie moeten het voorlopig even zonder mijn entertainment op het water doen. Zal waarschijnlijk volgend jaar pas weer gaan worden.
Nou Mick..bikkel hoor..brr..koud vandaag!
|
|
|