Micky

|
hoe was ie gister Mick??
Eerste half uur helemaal top met de 7m....  Daarna kakte de wind een beetje in....9m nog ff opgepompt en daar nog een beetje mee kunnen varen...  Donderdag maar ff over doen 
|
|
|
koen-tjeee

|
Gaan er donderdag nog mensen naar Oostvoorne of Slufter? Zin om te knallen!
|
|
|
Micky

|
Gaan er donderdag nog mensen naar Oostvoorne of Slufter? Zin om te knallen!
Zit wel in de planning. Slufter wel hoog water in de ochtend.... Oostvoorne met Z/Z-O errrug vlagerig... Morgenochtend maar ff kijken hoe hard en hoeveel Zuid er nou echt in de richting zit. Mssn is IJmuiden nog wel een betere optie. 
|
|
|
Kitemen

|
Misschien Slufter morgen... Maar ziet er wel heftig uit! Waar gaan jullie heen??
|
|
|
Micky

|
Slufter = hoog water in de ochtend...  Playa = vlagerig als de kolere met Z...  Hellevloetsluis = nooit geweest...  IJmuiden = dan moet ie wel echt Z(ZZW) zijn...  Schellinkhout = IJsschotsen ontwijken...  Ben er dus nog niet helemaal uit. Nu eerst ff naar huis en alle weer site's nog een grondig uitspitten, omwoelen, doorgronden enz...  Maar 1 ding is zeker! Morgen gaat er gevaren worden..... 
|
|
|
JorritPi

|
Slufter = hoog water in de ochtend...  Playa = vlagerig als de kolere met Z...  Hellevloetsluis = nooit geweest...  IJmuiden = dan moet ie wel echt Z(ZZW) zijn...  Schellinkhout = IJsschotsen ontwijken...  Ben er dus nog niet helemaal uit. Nu eerst ff naar huis en alle weer site's nog een grondig uitspitten, omwoelen, doorgronden enz...  Maar 1 ding is zeker! Morgen gaat er gevaren worden.....  Zozo, wat een positiviteit! Zo mogen we het horen! Jorrit is nog even aan het uitzieken van die klote griep/verkoudheid.....om vrijdag weer helemaal loos te gaan. Komen er vrijdag nog meer van jullie naar A Playa?
|
|
|
|
Micky

|
Ga zo rijden richting slufter....ben er ca. 12.30 
|
|
|
koen-tjeee

|
Ben jarloers op je Micky!
|
|
|
Jacq

|
Geloof niet dat ik jaloers ben...wat een rotweer..
Hoe was het Mick?
|
|
|
Micky

|
Hoe was het Mick?
Hee Jacq, het was ietwat vochtig en de wind was hard en vlagerig. Daardoor wel leuke doorlifts...  Was best fris maar wel lekker om ff een uurtje gevaren te hebben...  Had alleen wat problemen met mijn landingsgestel vandaag  ....
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Gisteren ben je nog gespot door mijn vriendin bij een snackbar Leiden ZW (AH XL). Big brother is watching you 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Gisteren ben je nog gespot door mijn vriendin bij een snackbar Leiden ZW (AH XL). Big brother is watching you  Tja gestopt met roken.........
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hoe was het Mick?
Hee Jacq, het was ietwat vochtig en de wind was hard en vlagerig. Daardoor wel leuke doorlifts...  Was best fris maar wel lekker om ff een uurtje gevaren te hebben...  Had alleen wat problemen met mijn landingsgestel vandaag  .... Prima dag om te vliegen, en dit heb je gedaan zo te lezen.  Ben stiekem wel jaloers, had ook graag even op het water willen staan, maar ja.......
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha 
|
|
|
|
R@bert

|
enak enak
|
|
|
|
pimpoldi

|
langevelderslag! zowiezo!!
|
|
|
Micky

|
enak enak
Kane kane... of.....  ..... enak sekali ..... ..... enak betul ..... ..... enak benar ..... ..... amat enak ..... ..... sangat enak ..... Lekker lekker dus  die balletjes van jouw vader...hmmmm, daar hebben we het al vaker over gehad... Ps: "Spotting place" is een leuke toko met lekker vers eten en voor 6 eurie's krijg je een bord vol met lekkere hete sambal..... en nog een paar gerechtjes... 
|
|
|
Micky

|
Quate van Jeromes..... lol!  Dat krijg je er van als je zo'n opvallende auto hebt. Hij stond blijkbaar op de stoep, volgende keer bellen we de politie  [/quote] Op de stoep???? Foei! Ook ik ga nu uiteraard conclusie's trekken....  Die vrouw van jouw loopt graag in het blauw....
|
|
|
|
pimpoldi

|
gaat em niet worden vandaag heren! jammer
|
|
|