pimpoldi

|
ff poging doen tot skateboarden haha!! tijd niet meer gedaan..
|
|
|
Micky

|
Heb net besloten dat mijn wekker over 4 uur en 55 minuten gaat aflopen en er gekite gaat worden. Nog ff twijfel tussen slufter of schellinkhout maar dat zien we straks wel ff.... 
|
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Gaap, ff wakker worden hoor. Vanmiddag naar Schellinkhout, hoogwater bij slufter is iets minder met Z heb ik me laten vertellen. 
|
|
|
|
|
Jeromez

|
Hij was idd lekker!!!  Ik was veel te laat (uurtje of 12), maar toch nog dik 2 uur geknald. Wind was bovenverwachting goed! Knallen met de 9  Springen gaat steeds hoger, heerlijk! Kwam er tijdens aftuigen wel achter dat 1 strut leeg was  Dat wordt plakken, nooit gedaan, zal niet zo moeilijk zijn of wel? Ben iig blij dat ik niet naar Schellinkhout ben gereden. 
|
|
|
Micky

|
J.E.R. WTF 
|
|
|
|
Jeromez

|
 Ja ik was mn nicknaam zat. Ik heet Jeroen, alleen een of andere malloot heeft die nicknaam al in gebruik. Hoe de hell kan dat met zo'n zeldzame naam!?  Net als Jero, Jer, Roen, Oen, Jerom etc. Om nou Jeroen helemaal in hoofdletters met . te schrijven is ook weer zo wat. Dus dan maar JER, zo noemen mn vrienden me ook. (heb ik niet overigens dus kan ik wel zeggen  ) Just Eat Right, goed gevonden 
|
|
|
Jeromez

|
Les Bordeaux Rouges Les Bourgonge Rouges Les Rouges de La Loire Sud-Ouest Coteaux du Languedoc Les Côtes due Rhône Rouges Côtes Vivrais Graves-Pessa-Léognan Médoc Haut-Médoc Moulis Margaux Saint-Julien Niet Franse Wijnen Les Demies Bouteilles Welke heeft uw voorkeur? 
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Huiswijn
lol laat Mick het maar niet horen  Die komt hier niet zo vaak, dus die kans is vrij klein 
|
|
|
Lex

|
Doe mij dan maar al de Niet Franse Wijnen
|
|
|
Jeromez

|
Huiswijn
lol laat Mick het maar niet horen  Die komt hier niet zo vaak, dus die kans is vrij klein  Nee das waar en gelukkig weet ie ook geen bal van wijnen 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nee das waar en gelukkig weet ie ook geen bal van wijnen  Gek genoeg weten we dus wel bijna alles van hem! Ondanks ie hier vrijwel nooit komt?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Aha dus toch!!! Heb even gezocht op wikipedia op naam Micky, en jawel hoor....
Micky Moody (Middlesbrough (Yorkshire), 30 augustus 1950) is een (slide)gitarist voornamelijk bekend van zijn werk bij Whitesnake.
Niet zo gek dat ie dus zo weinig post? Hij heeft het veels te druk met zijn band zelfs op die leeftijd...
|
|
|
|
|
|
|
|
HDFrank

|
Koude voeten misschien??? 
|