Merc
Gast
|
Ik ben net thuis. Terug van Schelinkhout. Leuk daarzo. Lekker veldje met een klein strandje. Wind was minder dan voorspelt. (shame_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
mensen ik wil graag een leiden/den haag meeting organiseren as weekend op het strand van katwijk ik zorg voor bier(koud) moeten jullie de wind meenemen
moet je daar geen 16 voor zijn... idd coen leuk he dat ik onderhand 16 ben ga ff ergens anders lopen fokken coen je hebt te veel vrije tijd
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mag je eindelijk als je je brommercertificaat haalt dan he, eindelijk op een brommer of scootert naar Katwijk?
|
|
|
Jacq
|
Hey Leon, Zoals het er nu naar uit ziet zijn wij morgen op het autostrand te vinden. Heb jij je 15 nog uit kunnen laten vandaag?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Slufter was lekker vandaag in de ochtend a middag, de 15 doet het erg goed. Was zelfs aardig gepowerd op gegeven moment enkel nog aardig wennen. Hopelijk morg genoeg wind voor de 11... unhooked loopen is geweldig, waar je dat ding ook plaatst in iedere hoek blijft er gewoon kracht in zitten. En hoog moet je ermee kunnen, want heb er echt op bepaalde momenten aardig mee gevlogen als de wind stevig was. En wat een een lift. (geschokt_kitesmiley) Stond strakke 5bft in de ochtend en was goed gepowerd maar met wat hoge rotatiies heb je tijd zat, echt een powerbak dus. Zo..... nu weer dammen ps. jullie succes morg. ben zelf elders
|
|
|
R@bert
|
Zo zo Robert, geen schellinkhout dit keer (grinnik_kitesmiley)
grenzen verleggen he....
|
|
|
B@rt
Geen avatar
|
HEY! Goed idee dit topic!! Ben sinds kort ook aan het kiten en woon in leiden Ik was van plan morgen naar het autostrand te gaan. Zijn er nog mensen die dat ook zijn? Heb niet zo veel zin om dat hele eind te rijden en er dan achter te komen dat je de enige bent in NL die op maandag vrij kan nemen om te kiten...
He Bart...welkom, dude!! Ik heb net vrij gekregen van werk, dus ik ga zeker morgen. We gaan ook wsl richting autostrand. Moet nog ff peilen wie er allemaal die richting op gaan...je hoort t van me via deze topic... greetz R@bert OK!! cool... Thanx btw autostrand lijkt me morgen perfect toch? heb je al een idee hoe laat jullie er zijn? laters B@rt
|
|
|
michiel v geel
|
gaan dr mensen hier nog naar de sticked kickoff 2007 ik zou graag meewillen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Rij wsl rond half10 a 10 weg, net na de drukte...waar woon je dan in Leiden?
|
|
|
|
R@bert
|
wij rijden rond 10 va carpool weg....dus ong half 11 daar
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej dudes,
nice topic dit hier.... ik gaat binnenkort ook weer me spullen uit het vet halen.... dus meld me wel als ik het nat opzoek.... ga binnenkort werken in alphen ad rijn dus kan misschien wel keer mensen oppikken! see ya on the water greetz....
|
|
|
R@bert
|
hej dudes,
nice topic dit hier.... ik gaat binnenkort ook weer me spullen uit het vet halen.... dus meld me wel als ik het nat opzoek.... ga binnenkort werken in alphen ad rijn dus kan misschien wel keer mensen oppikken! see ya on the water greetz....
Top dude...see ya
|
|
|
B@rt
Geen avatar
|
wij rijden rond 10 va carpool weg....dus ong half 11 daar
woh!! in een half uur op de playa? Ik rij wel ff in mn greeenwheels wagentje langs de carpool om 10 anders zie ik jullie daar wel rond half 11...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik do er vanuit rdam een halfuur over, dus vanuit leiden in 30min lijkt me erg knap;) maar zie jullie wss morgen dudes
|
|
|
R@bert
|
is idd retesnel, haha...give or take a few
|
|
|
|
Jacq
|
De windsnelheid 10m. op 05 maart, 08:10 uur is 10 m/s De windstoot op 05 maart, 08:10 uur is 13.6 m/s Helemaal goed toch! Tot zo
|
|
|
R@bert
|
en als t goed is krijgen we vanmiddag nog zon (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
De windsnelheid 10m. op 05 maart, 09:00 uur is 11 m/s De windstoot op 05 maart, 09:00 uur is 14.9 m/s
Hij wordt al steviger, maar het is wel strakblauw hier idd!!
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik wil mee maar kan niet eerder dan 15.30 uur.
|
|
|
Jacq
|
Zo, we zijn weer terug, pfff... Om 11 uur waren Robert, Bart en ik ter plaatse, dachten toen, mwah, valt wel mee die wind. Nou we waren nog niet uitgepakt en het begon toch te waaien! Als dit 20 knopen was, wat windfinder op gaf????? Uiteindelijk dus alleen de 7m opgelaten en daar hebben we dus alledrie mee geknald! Ondanks de golven (ja ja golven op oostvoorne) ging t best leuk weer. Voordeel dat je niet tegelijk gaat is, dat er weer leuke foto's zijn gemaakt en die zal Robert vast nog wel posten. Het weer was super, we kwamen aan met een paar spetters, maar al gauw werd het blauw en heeft de hele dag het zonnetje geschenen. Al met al, wederom een topdagje
|
|
|
B@rt
Geen avatar
|
Zo, we zijn weer terug, pfff... Om 11 uur waren Robert, Bart en ik ter plaatse, dachten toen, mwah, valt wel mee die wind. Nou we waren nog niet uitgepakt en het begon toch te waaien! Als dit 20 knopen was, wat windfinder op gaf????? Uiteindelijk dus alleen de 7m opgelaten en daar hebben we dus alledrie mee geknald! Ondanks de golven (ja ja golven op oostvoorne) ging t best leuk weer. Voordeel dat je niet tegelijk gaat is, dat er weer leuke foto's zijn gemaakt en die zal Robert vast nog wel posten. Het weer was super, we kwamen aan met een paar spetters, maar al gauw werd het blauw en heeft de hele dag het zonnetje geschenen. Al met al, wederom een topdagje Yep supermooi dagje, moet wel wat kleinere kite hebben idd, als r@bert me niet tegen had gehouden had ik het vogelreservaat van heel dichtbij kunnen bekijken (geschokt_kitesmiley) 20 knopen ... leek me meer 30 maar goed, als er nog paar van dit soort dagen komen hoor je mij niet klagen.
|
|
|
R@bert
|
He B@rt en Jacq.... was zeker gezellig...ben nog bruin geworden ook (grinnik_kitesmiley), was van nature al een beetje voorgebakken.. . Voor de anderen die niet zijn geweest, jullie hebben wat gemist (tong_kitesmiley) heb foto's geplaatst op mn topic: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23093.0ps Jacq, werk ze zo...groetjes
|
|
|