Micky
|
(Benzine kosten delen we dan). Overige info man, tweeentwintig jaartjes jong en kom uit Z'meer en vlieg een Bandit Dos 10m.
Grt! Yoram
Yoram, jij bent mijn nate droom.... Ik rij 1 op 6, heb ook een Dos en woon in Z"woude. Tot snel....
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
pimpoldi
|
mensen nog kiten? wind lijkt aflandig... word em denk niet
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Wind ziet er aankomende dagen nog lekker uit. Zijn er aankomende dagen nog mensen op autoplaya te vinden die langs/uit de buurt van Z'meer komen en op een van die 'goede' dagen een lift willen geven? (Benzine kosten delen we dan).
Ben zelf nog een redelijke beginner en vaar normaal gesproken op Zandvoort/Noordwijk en zo af en toe op autoplaya. Wil deze week weer is langs autoplaya, maar zit dus zonder auto . Overige info man, tweeentwintig jaartjes jong en kom uit Z'meer en vlieg een Bandit Dos 10m.
Als er iemand nog een plekje over heeft hoor ik het graag per pb of e-mail. (Had al een keertje wat uitnodigingen ontvangen, maar per ongeluk de pb bus geleegd)...
Grt! Yoram
Hey Yoram, welkom op het forum. Zelf zou ik graag naar playa gaan, maar door de week wordt lastig deze week. NO bij playa is trouwens wel tricky, dus kijk uit.
|
|
|
Jeromez
|
Tsja Jacq, dit is echt een te stoer en mooi verhaal, dus Mick mag het zelf vertellen hoe het gekomen is
|
|
|
Yoram
|
@Micky, je auto rijdt als een trein (+/- 23 liter voor een dagje autoplaya . Als je aanbod serieus is, heb ik het er wel voor over en rij ik graag een keertje mee Als autoplaya een keertje in de planning staat hoor ik het graag. @Jeroen, thanks Als je na deze week is naar autoplaya gaat en iemand kan bobben houd ik me aanbevolen. Btw thanks voor de tip, ik zal met de NO wind extra opletten. Als er nog meer mensen een keer richting playa gaan en iemand mee kunnen neem,,,, , ik rij graag mee Yoram
|
|
|
Jeromez
|
Als het droogpakken weer is (<10degC), dan ga ik weer naar de paalya. Dan weet ik iig zeker dat de lessers er niet zijn
|
|
|
Yoram
|
Was er afgelopen zaterdag nog en vond het wel meevallen qua lessers, heb 3 uurtjes ver achterin (achter de lessers kunnen varen). En kon nog redelijk makkelijk tussen de lessers doorvaren.
|
|
|
Jeromez
|
Lesser slalommen is ook leuk Ik kreeg net eind van de middag spareparts binnen voor alle drie mn kites! Zometeen gelijk de boel even fixen en deze jongen kan er weer ff tegenaan!
|
|
|
Jacq
|
Vandaag even bij Katwijk geweest. Ging net aan met de windrichting. Raar windje wel, voorin bijna niks, maar nog best wel aardige golven. Achterin kon het ineens flink blazen. Wel een super mooi zonnig dagje!
@ Mick..je houdt me wel in spanning zeg!!
|
|
|
Micky
|
Vandaag even bij Katwijk geweest. Ging net aan met de windrichting. Raar windje wel, voorin bijna niks, maar nog best wel aardige golven. Achterin kon het ineens flink blazen. Wel een super mooi zonnig dagje!
@ Mick..je houdt me wel in spanning zeg!!
En ook niet even je buddy bellen..... Met 9 tenen kan het ook...
|
|
|
Jacq
|
We zijn uit werk even gaan kijken. Niet wetend of de wind wel genoeg noord zou zijn. Zijn niet lang genoeg geweest om jou te laten weten dat het te doen was. Tegen de tijd dat jij er zou zijn, waren wij alweer weg. Anders zou ik zeker gebeld hebben Nou dat verhaal gaan we niet meer horen geloof ik. Of ga jij een tipje van de sluier oplichten Jeroen?
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq, het is je vergeven.... Ik stond trouwens nog met een kwast in mijn hand....soort van nieuwe hobby Oh ja, mijn geamputeerde teen.... Je zou zeggen dat kiten gevaarlijk is maar onderweg van je auto naar de kitespot kan er blijkbaar ook van alles gebeuren... Ik had zin om te varen dus snel omkleden en half rennend op weg naar het strand. Ik dacht bij de auto nog: zal ik mijn slippers aan doen? Ach, wat je niet meeneemt kan je ook niet kwijt raken dus lekker op blote voetjes. In mijn haast een uit stekende klinker niet gezien en vol met mijn grote teen geramt... Net onder mijn nagel maar wel met het resultaat dat er een heel stuk vel/vlees los hing... Bloede als een gek en met al dat zand wat er in ging zitten brande het ook nog lekker. Toch maar gaan varen.....kon het lekker schoon spoelen..... Eenmaal thuis gekomen het losse stuk vel met een nagelschaartje weggeknipt... Na 3 dagen slippers kan ik nu heel voorzichtig weer schoenen aan. Ziedaar, het geheim van de geamputeerde teen.... ps: Leon nu ook tevreden...
|
|
|
pimpoldi
|
mickey! ik geef je 1 tip met vleeswonden: niet te veel in de zee!! haha ik heb 3 wonden op me voet en die zijn onwijs diep geworden en die zitten er nu al 2 maanden! nog steeds open!
sterkte met je teen~!
ps. loop nu nog steeds elke dag op slippers
|
|
|
Jacq
|
Oei..haastige spoed.....haha.. Klinkt pijnlijk. Door het weken in de zee gaat t inderdaad minder snel dicht! Maar er is jammer genoeg toch even geen wind. Wel heerlijk zonnig teen slipper- weer om m lekker in te laten drogen Staat nu voor dinsdag en woensdag wel een leuk windje op windfinder..maar dat is nog zover weg, dat we daar maar niet al te enthousiast van moeten gaan worden!
|
|
|
Jeromez
|
Ik zie dat het geheim van de teen is onthuld Gaat er nog iemand barbeknoeien as zaterdag bij Airtime? Ik denk dat ik me maar op ga geven. Schijnt lekker weer te worden! <edit> Het blijkt dat mij aanwezigheid ergens anders verwacht wordt, dus die bbq sla ik iig ff over.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ps: Leon nu ook tevreden... Ja best wel! Maar van wie is dan dat stuk teen die ik tussen mijn ruitenwissers heb gevonden? Zat F-one nagellak op dus had de verwachting dat ie van jou was!
|
|
|
Micky
|
ps: Leon nu ook tevreden... Ja best wel! Maar van wie is dan dat stuk teen die ik tussen mijn ruitenwissers heb gevonden? Zat F-one nagellak op dus had de verwachting dat ie van jou was! Uiteraard was dat mijn teen! Jij had die dag nogwel zoooooo mooi mijn teentjes gelakt.... Bob.....ahhhhh, hij is echt mijn grote vriend.....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ook altijd met mijn grote mond, als ik ergens slecht tegen kan zijn het wel dit soort dingen. Hond en baasje lijken soms zo op elkaar! Wat heb jij behaarde poten joh op die onderste foto
|
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben benieuwd wat ons hier te wachten staat?
|
|
|