Er
Geen avatar
|
Ze laten je in de steek, he Er... (angry_kitesmiley) Vrijdag gaat het waaien... Zin in een dagje playa..... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Lijkt mij heel gezellig, (tong_kitesmiley) (kiss_kitesmiley) maar helaas kan ik niet. (cry_kitesmiley) Jij en de andere natuurlijk veel plezier.
|
|
|
R@bert
|
Laat ff weten wanneer je gaat vrijdag, Mick....
|
|
|
Pjoeloe
|
@ Mick + Ro: sorry! (kiss_kitesmiley) was even vergeten te vertellen in t smsje dat ik 'pas' volgende week donderdag richting El Gouna vertrek :
|
|
|
R@bert
|
@ Mick + Ro: sorry! (kiss_kitesmiley) was even vergeten te vertellen in t smsje dat ik 'pas' volgende week donderdag richting El Gouna vertrek : wij haasten (angry_kitesmiley)...maar ja, ik heb m nu thuis liggen iig, mn 'golfbag'.. jij haalt m vanavond op toch?
|
|
|
Pjoeloe
|
yup! Eerst even nieuw paspoort ophalen (schijnt handig te zijn als je gaat vliegen..) en dan kom ik daarna ff bakkie bij je doen Tot vanaaf (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Hey Er, Ben vrij dat weekend, is wel een leuk idee inderdaad
|
|
|
Jacq
|
Vrijdag gaat het waaien... Zin in een dagje playa..... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Ik moet morgen werken, zit te denken om eerder weg te gaan of nog vrij te regelen. Maar gaat t nu echt wel zo hard waaien? Het plan ligt nog steeds bij playa?
|
|
|
R@bert
|
Hey Er, Ben vrij dat weekend, is wel een leuk idee inderdaad Ik ben ook vrij....yihaaa
|
|
|
Micky
|
Ik heb ook dienstje geruild.... (tong_kitesmiley) Ga morgen om een uurtje of 10 karren. Moet ik je nog oppikken, Rob? Leuk Jacq als je ook nog ff komt.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Lees net dat er morgen in Wijk de Bandit getest kan worden..... (hangloose_kitesmiley) Ook wel een leuk idee.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Ik ga zo richting Schiphol, dus WIjk aan Zee is prima, is een stuk dichterbij. Volgens mij is de wind hier ook wat beter. Hoop dat ik eerder weg kan.
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Veel plezier allemaal vandaag... En dat het maar hard en hoog gaat.
|
|
|
Jacq
|
Kan pas om 1300 weg (cry_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
zo gisteravond chille wakeboardsessie gehad joh op de kaag
fotos volgen vanavond
|
|
|
R@bert
|
Ik heb ook dienstje geruild.... (tong_kitesmiley) Ga morgen om een uurtje of 10 karren. Moet ik je nog oppikken, Rob? Leuk Jacq als je ook nog ff komt.... (grinnik_kitesmiley) Moet eerst ff wachten totdat mn vrouw thuiskomt van werk...die zal er rond half 10 zijn. Dan moet ik mn kitespullen nog halen...duurt half uurtje, en daarna kan ik pas...laat wel weten aan je, of ik t ga halen of niet...!!
|
|
|
R@bert
|
Veel plezier allemaal vandaag... En dat het maar hard en hoog gaat. Er, wordt echt weer tijd voor jou, man
|
|
|
R@bert
|
Kan pas om 1300 weg (cry_kitesmiley)
Balen, Jacq...dat zuigt !
|
|
|
R@bert
|
Lees net dat er morgen in Wijk de Bandit getest kan worden..... (hangloose_kitesmiley) Ook wel een leuk idee.... (grinnik_kitesmiley)
Leuk...ben wel benieuwd !!! Het waait er nu al gem 19knopen
|
|
|
Micky
|
Heb net mijn doffertje aan de telefoon gehad en hij is helemaal van slag dat wij elkaar al zolang niet meer hebben gezien.... (tong_kitesmiley) Gaat dus Wijk worden!
|
|
|
spoetnik
|
zo gisteravond chille wakeboardsessie gehad joh op de kaag
fotos volgen vanavond
Wakeboarden?? Das toch leuk voor dagen zonder wind?? Gisteren waaide het!!!
|
|
|
R@bert
|
Was weer feest met Mark, Mick, Jacq op Wijk aan Zee ...strak windje, zat voor de 9m... Mick heeft de F-one Bandit 2008 uitvoerig getest, Mark was alleen maar aan t loopen, Jacq heeft haar snelheids record verbroken volgens mij...WOOESSSSH (geschokt_kitesmiley)!! Tering, die ging hard op een gegeven moment, ze schrok er zelf van volgens mij, haha , en ze heeft ook een test gedaan. Of haar crashvest zijn naam eer aan deed !!! Gelukkig wel, pfff (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Kon om 1300 uur eindelijk weg van werk. Door de files heen geworsteld naar Wijk, waar de boys al lekker bezig waren. Ik heb Robert z'n Waroo even op crashbestendigheid getest..en zover ik weet, heeft ie de test goed doorstaan. Ikzelf ben weer aan alle kanten beurs natuurlijk, . Volgens mij is deze sport niet voor mij weggelegd, maar ja..keep on trying . Ging inderdaad wel errug hard opeens, had m'n handen vol aan die 9m. We zijn weer even lekker gelucht en gespoeld iig .
|
|
|
Tanja_K
|
@Jacq, Nee..... was je op Wijk!!! Ik was op IJmuiden.. was super. Damn, jammer dat ik je weer gemist hebt. Gok op zondag!
|
|
|
Micky
|
Hij was weer lekkkkerrr.... (grinnik_kitesmiley) ff met mijn eigen 13m gevaren en toen met de Bandit 11m. In het begin een beetje vreemde kite als je tribal gewend bent. Rete stabiel maar een beetje traag. Met springen in eerste instantie geen enkel idee waar de kite zich bevond? Depowercord is veel te lang bij de 11 zodat je armen bijna uit de kom gerukt worden en je houding dus ook slecht is. Na een 360 als je je bar terug wil spinnen kan je nauwelijks meer bij je bar. Blijkt dat er ook een kortere versie van het depowercord(vreemd woord en zal wel helemaal fout zijn.. (grinnik_kitesmiley) maar het is al laat) is. Zat wel op de 13m maar daar heb ik niet mee gevaren. Lift en hangtime is ongelovelijk goed! Met deze kite kan je echt sky-high gaan. Mooie afwerking en 4-lijns met een korte safety-lijn. Denk dat ik snel nog maar een keertje ga testen.... (hangloose_kitesmiley) Verder was het een lekker dagje op Wijk. Helaas file op de heenweg maar terug ging eigenlijk heel soepel. Markie, leuk om je weer ff te zien en te voelen.... (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Ro, was leuk en gezellig en in de file hadden we in ieder geval lekker muziek... : (grinnik_kitesmiley) Jacq, je ging idd errruuuugg hard... (tong_kitesmiley) Tot dinsdag...
|
|
|