R@bert
|
dude, je zou vandaag ook nog gaan toch? Slufter toch?
|
|
|
Micky
|
Yep! Ik wilde wel maar kreeg gisteren mijn collega niet te pakken om mijn dienst te ruilen. Hij had zondag ergens gegeten en had zijn telefoon laten liggen. Maandag waren ze dicht....dus hij kon zijn telefoon vanmiddag pas ophalen...toen stond ik dus al lunch te draaien en mij te verbijten bij het aanschouwen van harde wind en mooie Hollandse luchten..... Daar ging mijn 11 december sessie..... Jij nog gevaren vandaag???
|
|
|
|
R@bert
|
Jij nog gevaren vandaag??? Nee man, arbeit..pff
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
wat was er mis met je oude dan ik krijg binnekort mijn 08 firestarter
|
|
|
R@bert
|
wat was er mis met je oude dan ik krijg binnekort mijn 08 firestarter Was op zich lekkere trapeze, had alleen gevoel dat ie iets te klein was, en hij schoof naar boven tijdens varen...vandaar, deze was in de aanbieding!!
|
|
|
JorritPi
|
Mick, ik heb de foto's weer gevonden!!!!
|
|
|
|
Micky
|
Mick, ik heb de foto's weer gevonden!!!!
Me sexy motherfucker! @ Jorrit, ff branden en de volgende keer meenemen aub....
|
|
|
Jacq
|
Morgen nog die-hards? Lijkt een beetje wind te komen? Of toch maar met zn allen een tripje maken naar een warm en winderig oord?
|
|
|
|
michiel v geel
|
hoe laat gaan jullie, ben om 12 uur klaar dus mocht ik met iemand mee kunnen...
|
|
|
R@bert
|
Ik ben er klaar voor. [/quote Voor welke van de 2?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen nog die-hards? Lijkt een beetje wind te komen? Of toch maar met zn allen een tripje maken naar een warm en winderig oord?
Doe mij dat laatste dan maar...
|
|
|
Jacq
|
Zie mezelf ook eerder in boardshort, witte stranden, blauwe lucht, 20+ knopen, 20+ graden, dan in wetsuit, cap, handschoenen, schoenen, sjaal, thermo ondergoed, grauwe lucht, net aan 17 knopen, -2 graden.. Dus ik ga voor optie 2!!
|
|
|
|
Jacq
|
Nee hoor, maar we geven alleen aan dat -2 graden misschien iets te fris is om te gaan morgen..
|
|
|
michiel v geel
|
hmm idd dan moeten we gaan icekiten
heb daar helaas nog niet mijn materiaal voor inorde
dagje overslaan dan maar
|
|
|
Micky
|
Mij lijkt optie 2 absoluut de beste... waare het niet dat ik morgen dat Shinn boardje terug moet brengen naar Funsport... Mssn toch maar ff een half uurtje kouw lijden op het Oostvoornse meer....
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Ik rijd zo naar Oostvoorne. Ben 12 uur daar. Zou fijn zijn als er meer zijn, zeker met aflandige wind.
Ciao Thomas
|
|
|
Jacq
|
Hey Thomas, Denk niet dat er veel mensen gaan met deze temperatuur. Zeker niet naar Oostvoorne, als je dan in de problemen komt met aflandige wind.... Ik weet niet of Micky nog gaat varen, maar als hij gaat is het op het Oostvoornse Meer, daar kan je wel veilig met Oosten wind varen.
|
|
|
|