reinout
|
vandaag nog mensen naar katwijk??
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maar ondanks dit een kiteforum is toch nog lekker 2 dagen op het ijs kunnen staan! Oude hobby van mij is ijshockey, maar moest wel weer behoorlijk wennen! Jammer dat het alweer zo snel voorbij gaat! Laat het dan maar weer gaan blazen ;-)
|
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hahaha, die Leon...... Ik heb zaterdag ook nog ff een paar uurtjes geschaatst....was idd erg lang geleden... Volgende ijsperiode ff een kitehigh ijshocky toernooi organiseren.... Goed idee! dan ben ik de puk haha
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hahaha, die Leon...... Ik heb zaterdag ook nog ff een paar uurtjes geschaatst....was idd erg lang geleden... Volgende ijsperiode ff een kitehigh ijshocky toernooi organiseren.... Goed idee! dan ben ik de puk haha Hmmmmmm, had gehoopt dat jij mijn tok zou willen zijn..... hahaha ;-)
|
|
|
Micky
|
Morgen nog iemand varen???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Morgen nog iemand varen??? Kan helaas niet, maar ziet er wel ok uit. Zo ook de temperatuur!
|
|
|
michiel v geel
|
gister lekker dagje spullen testen @ slufter DAT BOARD IS ZIEK ECHT en dan nog een hoge en ja ik weet dat mijn tong uit mijn mond flabbert
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ziet er goed uit Michiel
|
|
|
Jacq
|
Fijne dagen allemaal!!! Nog iemand gevaren vandaag? Ik zit heerlijk op werk, pff..Hoop dat ik voor vrijdag wat kan regelen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Fijne dagen allemaal!!! Nog iemand gevaren vandaag? Ik zit heerlijk op werk, pff..Hoop dat ik voor vrijdag wat kan regelen.
Mick is vandaag aan het losgaan, als het goed is. Tis wel een straffe wind nu, dus een bikkel is het! Werk? Heb wel beetje met je te doen hoor! Tis kerst for christ sake!
|
|
|
R@bert
|
gave pics, Michiel !!!! welk boardje is t, dude?
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga het morgen even proberen, ben er bijtijds uurtje of 10:00
zuidwestenwind is matig of vrij krachtig, rond kracht 4, aan de kust en op het IJsselmeer waait het krachtig of hard, 6 tot 7 Bft.
|
|
|
michiel v geel
|
morgen dagje noordwijk
nog andere gegadigden?
|
|
|
Micky
|
Nee sorry, moet morgen ff zielig aan een muur likken...
|
|
|
michiel v geel
|
als je ff wacht doe ik smiddags mee
ik heb nog wel wat sappigers om aan te likken hoor mick
jij toch ook wel?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Wat is dat voor een oneerbaar voorstel?! Daarvoor moeten jullie op een andere site zijn. Kan de moderator hier niet ingrijpen?!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was lekker met de 11m2 op carPlaya en nie druk? Stonden met 2 man op het water!
|
|
|
Micky
|
Net nog ff een uurtje op Katwijk gevaren..... Was ook lekker rustig... Morgen maar ff kijken op de slufter.....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Net nog ff een uurtje op Katwijk gevaren..... Was ook lekker rustig... Morgen maar ff kijken op de slufter..... Doe ik wel met je mee, heb enkel wel vanavond een feest waarvan ik gewoon weet dat het erg vroeg gaat worden. Met de nodige drank en etc. pff
|
|
|