R@bert
|
windfinder doet een beetje raar bij mij, dus kan t niet checken...maar maandag dus knallen? Beetje temp of..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Hee Jacq, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst... Ziet er goed uit.. Vandaag na anderhalf jaar na zijn overlijden, het as van mijn vader verstrooid op de ganzenroute, op het hondenstrand in Wassenaar en in zee. Hij wandelde vroeger altijd graag met zijn hondje door de duinen en bij voorkeur de ganzenroute. Het hondenstrand is er gekomen na lang aandringen van zijn kant en ca. 20 brieven naar de gemeente Wassenaar... En de zee....die nam hem uiteindelijk mee.... :'( Het was er een mooie dag voor, hij hield nou eenmaal van de zon, het strand en de zee. R.I.P. Papa goeie kans dat íe in zee langs mijn pa dwarrelt Mick, die is al 15 jaar onderweg. sterkte dude!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ach, zag die foto's van een strand zonder wind dus dacht ik kan het wel even delen met mijn buddy's... Sorry! Zal voortaan alleen nog maar foto,s plaatsen van het strand waar het wel waait!!
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
windfinder doet een beetje raar bij mij, dus kan t niet checken...maar maandag dus knallen? Beetje temp of..
ziet er idd vaag uit allemaal op windfinder
|
|
|
Er
Geen avatar
|
ziet er idd vaag uit allemaal op windfinder Windguru.cz misschien?
|
|
|
Jacq
|
Teletekst geeft voor vrijdag windkracht 4 aan. Wel frisjes en misschien een zonnetje. Ik ga denk even naar t strand om mn kite de lucht in te gooien.
|
|
|
michiel v geel
|
van welk strand moet ik de reddingsdienste vast allarmeren jacq?
|
|
|
R@bert
|
Oostenwind vrijdag, bah..wel 15kn gem. Alleen de temperaturen zijn een beetje vreemd via WF...gaat wel heel erg op en neer
|
|
|
Jacq
|
van welk strand moet ik de reddingsdienste vast allarmeren jacq?
Laat ik nog weten @Ro..als ie alleen maar ff de lucht in kan, ff fotootjes maken enzo
|
|
|
R@bert
|
of ff muiderberg...hihi
|
|
|
Jacq
|
of ff muiderberg...hihi
Jaaa, gezellig Maar..als er genoeg wind is, wel een optie die nog goed aan te rijden is...Anders Roompot..lekker warm douchen
|
|
|
R@bert
|
is die met oost ook te doen?
|
|
|
Jacq
|
Ideale locatie met Noord- en Ooster wind. Er zijn zelfs warme douches voor na het kiten!
Staat in Freija dr weblog...is het enige wat ik er over kan vinden
|
|
|
R@bert
|
hmm..idee-tje idd, ff paar knopen meer en mssn knallen maar
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq, ik heb overal gezocht maar meer dan 14/15 kn kan ik niet vinden..... Wie weet gebeurt er nog wat.... Damm, ik heb er zin in... heb inmiddels wel een probleem... Boardje verkocht en nog geen nieuwe....
|
|
|
R@bert
|
Damn, heb je je boardje verkocht? Das rot varen idd, haha... Weet je al welke je nieuwe gaat worden?
|
|
|
Jacq
|
Tja..het is net aan inderdaad. Nou als er dan in ieder geval maar genoeg is, om m even de lucht in te gooien. Het is ook best frisjes morgen met 4 graden.
Ben ook wel benieuwd welk board je nu gaat kopen!
|
|
|
Micky
|
Nog steeds geen flauw idee... Misschien ff kijken of er bij f-one nog wat te testen valt....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Waarom niet 555 of Sol08 Micky? Ik dacht dat je die lekker vond varen?
Die F-one boardjes zien er ook goed uit.
|
|
|
R@bert
|
Idd...vette graphics, en varen doen ze ook nog als tha bomb (zeggen ze )
|
|
|
R@bert
|
Al iemand wakker? haha...Kan een Oost 5 staan vandaag, wel brrr....maar ja
Actuele: 16 t/m 20kn nu in Zeeland
|
|
|
Jacq
|
Iig genoeg wind om mn vliegertje de lucht in te gooien..Beetje frisjes om te varen denk
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga met 2/3 anderen naar het Oostvoornse meer, mists de wind ook echt aantrekt. HvH op dit moment (9:57 uur) niet meer als 10 - 14kn. Die boei op BHG2 ligt natuurlijk wel verder op zee. In de middag rond 13:00 uur zou hij aantrekken tot 15kn gemiddeld net aan de kust. Koud is het wel. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=29743.0
|
|
|