Moza
|
Ja je kunt er mee jumpen....en goed ook..kan me trouwens niet voorstellen dat je daar een HP kite voor zou willen hebben.......mountainboarden met een x4 en dan gaan kiteloopen....mwah denk het niet ;D
|
|
|
steveverelst
Gast
|
free air niet vergelijkbaar met een ar-5 ???
|
|
|
klein punky
Gast
|
ik heb t over een free air geen freeair!!! freeair is uit 2003 deze uit 1999, dus...maar kan da serieus..........
|
|
|
Moza
|
Ja dat kan.....maar wat wil je eigenlijk, want als jij het over lift hebt.....denk ik aan 4/5 meter.......1 keertje verkeerd landen en je bent het zaadje......natuurlijk kun je springen met een freeair....wat denk je dat flash austin ermee deed??
|
|
|
klein punky
Gast
|
als k verkeerd land...heb k een helm op en kniebescherms en heb k gewoon pijn....lijkt me! ;D daar maak ik me nie druk om. maar bij welke windkracht kan je zo springen met deze kite uit 1999
|
|
|
Moza
|
mwah....., je breekt echt zo je enkel....heb het zien gebeuren....strand is geen water....denk dat je met windkracht 3 wel moet kunnen springen maar ken de verhoudingen van kitematen tov het water niet zo goed.....denk namelijk dat je met een goeie 4 bft weggeblazen word!
Have fun, maar kijk uit.....het wordt weer drukker op de stranden en teveel gekkigheid kan er niet bij op veel spots! Zoek de ruimte op!.....op het land heb je het nodig!
Succes
|
|
|
steveverelst
Gast
|
met een 12m ;D ik moutenboarden met 3-4 met een 14-16 of mischien zelf 18 windbereik voor die kite lijkt me zoon 5bf lift ???het is een oude kite , de lift van vroeger is niet echt lift van nu dus niet echt vergelijkbaar lijkt me ik ken de kite persoonlijk niet heb zelf vroeger wel een oude kite gehad een ar-5 en daar graak je niet echt goed mee van grond,wel heel overpowerd maar dan is het niet leuk meer voor de vliegen
|
|
|
klein punky
Gast
|
owk...k koop da ding gewoon en k zie wel wat er gebeurt..! haha
|
|
|