Naish........what else???
|
AAAAAAaaaaaaaaah, heb je pijn,.......................zet je maatje je ook nog voor lul op kitehigh!
Maak je niet druk Maarten,..........we hebben genoten!
|
|
|
kitestertje
|
haha maarten wees blij dat we al die andere filmpjes niet neer zetten
|
|
|
DENNS
|
haha maarten wees blij dat we al die andere filmpjes niet neer zetten droppe!!!!!! haha maarten
|
|
|
Tom Kite
|
doet het niet bij mij Schermpje komt er wel maar wil niet verbinden
|
|
|
reinout
|
je moet heel lang wachten had ik ook.
|
|
|
|
D.D
|
haha maarten wees blij dat we al die andere filmpjes niet neer zetten Gelukkig zijn die er niet.. Alleen van het kiten dan.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Woutertje
|
Eej jonge sorrie he : , maar je weet t toch.. k heb heus nog wel wat leuke dingen van je (grinnik_kitesmiley), iig foto's . Volgend weekend paas op t water probere (tong_kitesmiley) Mzzls
|
|
|
mathijss
Gast
|
wie heeft hier superdudes of sugababes?????????????
|
|
|
Patrick..!
|
Superdudes Haha, Ik heb het nog wel ergens volgensmij..(alleen oude zooi erop) Effe zoeken voor de Grap ,
|
|
|
kitestertje
|
op die vn jou staan geen foto's patrick k heb wel hyves telt dat ook?? (A)
|
|
|
hahamaarten
Gast
|
nog een leuke foto (pimploser_kitesmiley)super hoge sprong
|
|
|
Patrick..!
|
Haha, Beetje rustiig iedereen he, We gaan niet alleen mensen vernederen hierzo.. Ik heb me superdudes gevonden, maar ga het niet posten hierzo Hoe verwijder je zoiets ? :S
|
|
|
D.D
|
nog een leuke foto (pimploser_kitesmiley)super hoge sprong Ja hoe kom je nou weer aan die foto? die staat zelfs niet meer op me eige pc en die is al 5 jaar oud (tong_kitesmiley) Maar ik vind dit topic niet grappig meer kan er geen slotje op ofzo?
|
|
|
jeroen90
|
haha maarten beetje vernederend allemaal he maarja dat filmpje is oook wel HEEEEEEEL erg apart
|
|
|
Lex
|
WTF Maarten heb je op die foto nou een peter lynn rugband (kiss_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
aaahw wat was je schattig vijf jaar geleden (A) die moet jootje zien
|
|
|
D.D
|
WTF Maarten heb je op die foto nou een peter lynn rugband (kiss_kitesmiley) Ja maar toen had ik een bar op een matras vliegertje vast gemaakt maarja Niet meer in dit topic praten aub
|
|
|
RonnieRotonde
|
Nieuwe move: De "Pro Master" by Maarten van Es
|
|
|
TtHoM@s
|
Kijk hij doet een HP (geschokt_kitesmiley) owww jammer........ hij doet hem in to maarten van es
|
|
|
|
jeroen90
|
ja in je kite knippen kan gebeuren iedereen kan wel is foutje maken ik ben ook niet zo handig met scharen. Maaar die hp's op maartens manier is heel fout nog even oefenen. Komt goed!!
|
|
|
|
|