tom_beul
Gast
|
Edelachtbare,
Je moet niet van je eigen afbeeldingen... wij kunnen niet in je computer kijken hehhe
|
|
|
|
D.D
|
|
|
|
Lex
|
jeeej
|
|
|
FrankP
|
oei, dat deed pijn...
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Nu nog een paas waar je bar vet boven je hoofd hangt, waar je hem niet kan aanraken, dus moet springen, optrekken, pasen ... dan zien we wel weeer verder... kusjes
|
|
|
Vinni
|
Nu nog een paas waar je bar vet boven je hoofd hangt, waar je hem niet kan aanraken, dus moet springen, optrekken, pasen ... dan zien we wel weeer verder... kusjes
Zodra je dat geprobeerd hebt, wel even het filmpje van de eerste keer posten hé (kiss_kitesmiley)
|
|
|
|
*Maximus*
|
hahahahaha echt grappig, maar maarten.... waarom heb jij mij om 3 uur snachts gebeld????
|
|
|
Patrick..!
|
Haha, Echt maarten weer... Hij had een wilde avond, hij had mij ook gebeld..Maar er kwam geen normaal woord uit z'n mond..
|
|
|
Jolien.
|
Mwhaaa topic weer omhoog, Maarten weer de lul.. Sorry schat
|
|
|
|
Jolien.
|
Aaaawg, Maarten is een schatje hoor.. Alleen wel 1 met een grote mond, ghehe
|
|
|
Woutertje
|
Waaha geweldig jongens:P, zo ziet het er op het water ook meestal uit . En tja Maarten's wilde nachten en telefoontjes wil ik het niet eens over hebben . Hahah later schatje (kiss_kitesmiley)
|
|
|
appie
|
geweldig nu nog op het water is toch iets zachter of boven een sloot
|
|
|
D.D
|
Haah stomme bobbels! (tong_kitesmiley) Op het water gebeurt het zelfde ja.. maar wacht maar totdat jullie een filmpje van jolien patrick of wouter zien! Die moet nog wel effe gemaakt worden En Matjas, sorry dat was ik niet (tong_kitesmiley) Dat was patrick op mijn accaunt :
|
|
|
Patrick..!
|
En Lisa dan.. Van haar ga je geen filmpje erop zetten als je die hebt.. (angry_kitesmiley) Echt gieriig man, En Matras das helemaal niet waar wat die zegt, IK KENDE HEM TOEN NOG NIET EENS.. Geef je bankrekening nummer maarten, dan maak ik die 10 cent effe over.
|
|
|
helium
|
water was zachter geweest.....
|
|
|
royboy
|
WHAHA die ging hard
|
|
|
Woutertje
|
Haha, wat wil je dan van mij erop zette Maarte
|
|
|
D.D
|
Haha, wat wil je dan van mij erop zette Maarte Ik herinner me nog wel een foto:O wouter met een stift in ze neus ofzo?
|
|
|
kitewouter
|
hahahaha geweldig slim,dom whatever;)
|
|
|
Woutertje
|
Jonge, jij hebt hoop, k heb echt te veel ranzige shit van jou. K zou maar oppasse:P
|
|
|
royboy
|
whaha heb nou alles gelezen maar lig hier gwoon dubbel dikke lol..
|
|
|