Nobile 2007 666

harryCab

Antwoord #25 Januari 17, 2007, 23:47:10
edit2Rapporteer  
Pads en straps zijn idd 2006. Is ook te zien aan de kleuren.
Perfect gedaan van Nobile ThumpsUp

Wat vind jij van die streps... Ik heb nooit echt het gevoel dat ik er lekker stevig in vast zit en verlies ook wel eens mijn board tijdens een sprong (shame_kitesmiley)

Heb ik ook last van. Nu met schoentjes vaart het prima, echter zonder schoentjes (en dat vind ik toch lekkerder) vind ik ze niet echt fijn.

Tip op dit forum leerde me dat je de pad anders moet verstellen. Check het forum maar ff. Heb het zelf nog niet geprobeerd omdat het nu toch te koud ik voor blote voeten.
007

Geen avatar

Antwoord #26 Januari 18, 2007, 00:28:34
edit2Rapporteer  
Super service inderdaad.
Heb je er al mee gevaren? Schijnt dat de 2007 minder is dan de 2006

Schijnt........

Realiteit is echter dat een al erg goed en lekker board dus toch nog eens verbetert is in de 2007 versie.

Cudos to Nobile ThumpsUp

Ik hoorde van iemand die zowel de 2006 als de 2007 had dat hij de 2006 een stuk prettiger vond varen. 2007 was naar zijn mening te stijf.
E.e.a. zal technisch wel verbeterd zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan beter vaart. Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk, daarom vroeg ik pieter of ie er al mee gevaren heeft.
KiteDemon

Antwoord #27 Januari 18, 2007, 00:43:34
edit2Rapporteer  
De 2007 heeft een iets andere flexverdeling. In het midden iets stijver maar op de tips volgens mij iets meer flex. De pop is erg goed met deze verdeling.
2007 is sneller en kan ook wat korter door de bocht carven dan de 2006. Pads en straps vind ik wat meer comfortabeler dan de 2006. Voor de rest is het vaargevoel erg verwant aan elkaar.
Als je de 2006 gewend bent dan zal je je gelijk thuisvoelen met de 2007. Het verschil is zeker niet zo groot dat je de één een stuk minder prettig zal varen dan de ander. Als dat zo is dan eerst checken of de stance wel gelijk is. Het verschil tussen normale- en wide stance is wel erg goed merkbaar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.