Voetbanden Jaime Pro!

ouddorp-rules

Berichten: 744
April 21, 2004, 09:06:36
edit2Rapporteer  
Na een ultieme test van geduldheid heb ik de voetbanden van North verwijderd en deze vervangen door voetbanden van F-one.
Om deze voetbanden te plaatsen moet er een klein beetje, met een stanly-mesje,  gesneden worden in de foot-pads om het passend te maken. Alleen het vastschroeven is DE test om te zien hoe het met de geduldheid is(ik heb heel weinig is gebleken).

Het voordeel is nu dat als ik straks op bloten voeten of op schoenen ga kiten dan kan ik de voetbanden makkelijk verstellen zonder te schroeven en te vloeken!

Als het mee zit ga ik ze vandaag testen, in dat geval zal ik vanavond mijn oordeel schrijven.
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #1 April 21, 2004, 09:21:00
edit2Rapporteer  
Heb vandeweek ook de voetbanden van mijn jaime pro op de zomerstand gezet.

Erg klote allemaal om te schroeven  >Sad
Beter is verstelbare voetbanden erop te zetten, op de nieuwe modellen zitten wel tegenwoordig verstelbare voetbanden.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #2 April 21, 2004, 10:10:57
edit2Rapporteer  
Ik heb de nieuwe gisteren gezien en ik moet zeggen dat ik daar niet van onder de indruk was, het zijn gewoon smalle verstelbare voetbanden die volgens mij lang niet zo lekker zitten als de brede.
Straks ga ik kiten met de nieuwe van F-one, op het droge zitten de voetbanden heerlijk(zeker op blote voeten).

Groetjes, kiter uit ouddorp.
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #3 April 21, 2004, 13:51:39
edit2Rapporteer  
Die Slingshot voetbanden pas je ook niet met je surfschoenen in, maja, heb ik geen problemen mee  Wink

bestaan er niet hele licht neopreen sokjes ofzo??  ???
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #4 April 21, 2004, 17:09:03
edit2Rapporteer  
Heb de nieuwe voetbanden ook gezien van de North maar vind ze ook een beetje magertjes eruit zien.

Hoe het om je voet sluit weet ik niet dus kan ik niks over zeggen.
En wat ik heb gekocht  als het water wat kouder is.
Sokken voor duikers moet zeggen dat zit wel oke hoor.
Martin S
Gast
Antwoord #5 April 21, 2004, 17:28:04
edit2Rapporteer  
kan ik al zonder schoenen?
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #6 April 21, 2004, 20:15:34
edit2Rapporteer  
Ondanks de kl#tewind heb ik vanmiddag twee rakjes kunnen varen. De voetbanden zitten heerlijk(net zo lekker als van north) maar alleen de gedachte dat je ze zo kan verstellen is super.

Groetjes, kitere uit ouddorp.
joey
Gast
Antwoord #7 April 21, 2004, 20:45:59
edit2Rapporteer  
North

Ik heb net een nieuw prodigy board van van canrinha maar deze voetbanden vind ik ook nog niet zo ruim zeker niet met schoenen aan

gr Joey :'( ;D
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #8 April 27, 2004, 09:39:32
edit2Rapporteer  
North

Ik heb net een nieuw prodigy board van van canrinha maar deze voetbanden vind ik ook nog niet zo ruim zeker niet met schoenen aan

gr Joey :'( ;D


Hee Joey,

Met de straps op mijn VARI geen problemen,
http://www.cabrinhakites.nl/accessoires.html
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #9 April 27, 2004, 15:36:34
edit2Rapporteer  
Ik heb deze van Tekkno sport erop geschroefd zijn verstelbaar en zitten super
Joren

Berichten: 664
Antwoord #10 April 27, 2004, 16:08:17
edit2Rapporteer  
die heb ik ook, heb er nog niet mee gevaren maar ze zitten zo al erg lekker. Hopen dat ik ze deze vakantie kan uitproberen op mijn nieuwe boardje
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #11 April 27, 2004, 16:43:22
edit2Rapporteer  
De laatste verstelbare voetbanden van Slingshot zijn super! Geen geklooi meer met schroeven en super comfortabel.
Als je van die schoentjes hebt met bandjes over je wreef dan moet je die dingen er gewoon afsnijden. Die bandjes zijn nutteloos en zitten alleen in de weg.
joey
Gast
Antwoord #12 April 27, 2004, 16:57:04
edit2Rapporteer  
Ik krijg op m'n bord van jonker andere verstelbare van cabrinha
dat is toch service he

joey
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #13 April 28, 2004, 12:48:30
edit2Rapporteer  
Ik krijg op m'n bord van jonker andere verstelbare van cabrinha
dat is toch service he

joey

Zeker service, moet ik onthouden!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.