|
panda
|
nee, vroegah toen de sex nog vies was en de lucht nog schoon was, toen de drempels nog kuilen waren
|
|
|
panda
|
Een hond met 2 kloot zakken 2 politiemannen staan met een hond buiten voor een café. Er gaan veel mensen naar binnen. Opeens komt er een man naar buiten. Hij is heel erg dronken. Hij loopt naar de hond en tilt de staart op. Dan loopt de man weer verder. Even later komt er weer een man naar buiten. Die doet precies hetzelfde. Weer even later komt er weer een man naar buiten. en die doet weer hetzelfde. een van de politie mannen vraagt : " Hoezo doen jullie dat allemaal?" "Nou" zegt de man " Binnen zeggen ze dat er buiten een hond staat met 2 klootzakken!
|
|
|
Silver Surfer
|
Of, zoals m'n pa altijd zei: "Als je te dom bent voor school , kun je altijd nog bij de politie" (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
Of, zoals m'n pa altijd zei: "Als je te dom bent voor school , kun je altijd nog bij de politie" (grinnik_kitesmiley)
of leraar worden
|
|
|
|
|
|
roelvdgun
|
leraren maken geen fouten, fouten maken is menselijk...
|
|
|
eelke
|
He,
Ik ben leraar, Dus geen fout woord.....
|
|
|
Hessel
|
Sorry Eelke, maar:
God schiep de wereld, God schiep het woud, God schiep de leraren, tsja, iedereen maakt weleens een fout.
|
|
|
Vinni
|
- Al is die Poolse nog zo snel, Arend achterhaald haar wel - Iemand met een kwartje het riet insturen - Dat glijdt erin als een lul in een weduwvrouw - Ze hebben jou hier hoog in het vaandel hangen - In het land der deejays is Kicken Koning - Ze kunnen beter over je schuur lullen dan over je.. - 1 Arend maakt nog geen zomer - 's avonds een vent 's ochtends uitslapen - Zoals Veronica thuis klinkt klinkt het nergens - Wie een kuil graaft met zijn tanden krijgt geen vieze handen - 1 frituurpan maakt nog geen snackbar - Ow nu komt de ware aap uit de mouw! - Deze baan is mij op de buik geschreven - Geld voor je eieren kiezen - zoals mijn vader thuis vloekt, vloekt hij nergens. - hij heeft de melk horen klotsen maar hij weet niet waar de tepels hangen. - wie een kuil graaft voor een ander wordt moe. - het was zo stil, je kon een muis horen vallen. - oost west, thuis is ook niet alles. - De beste stuurlui staan op de Wallen
|
|
|
|
Silver Surfer
|
Daar komt al die herrie dus vandaan! Toch hebben we hier nog wel wat orginele! Ik heb ze de link maar effe gemaild.
|
|
|
roelieknoelie at school
Gast
|
me moeder is ook lerares op de kleuterschool, maar somige zijn wel vet hr
|
|
|
globe
|
Alles heeft een einde, een worst zelfs 2 !
|
|
|
margrietje
|
zonder begin geen einde!
thema van n studentenfeestje van afgelopen donderdag; Temptation Weiland; Boer zoekt Hoer!
|
|
|
jeroen90
|
Al is de e-mail nog zo snel, een virus achterhaalt het wel
Een decolleté is als de zon, je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren
|
|
|
dimitri
Gast
|
Vroeger toen je poep nog met een lange oe schreef
|
|
|
|
loes
Gast
|
sex is..........
|
|
|
panda
|
lekker ??
een baby poept in de luier, en een varken luiert in de peop
P.S. waarom zit er (bijna) altijd een puntje aan je poep????
|
|
|
Maurits
|
Afknijping van je kringspier? Wat een belachelijke vraag
|
|
|
Silver Surfer
|
? Aan het eind van een zin zit ook een punt? ? Kun je hem makkelijker terugduwen? ? Een komma aan het eind is moeilijker te poepen?
En hoe kan het dat je een KRINGspier hebt, maar toch altijd STREEPJES in je onderbroek? (Theo Maassen, dus een antwoord is niet nodig)
|
|
|