Lex

|
Wahaha lex.. Gaat lekker met jou.. Van wie heb jij economie dan..? Ikke van Mvr Stam en heb de beste cijfertjes van Havo 3 en Vwo 3 :  .. Maar ik leer nooit, dus ik snap het niet echt.. (tong_kitesmiley) Gewoon beetje slijmen bij haar en complimentjes geven helpt volgensmij wel (tong_kitesmiley) Ja ik heb ook boomstam, de b*tch. Wat ben jij een kontenlikker zeg 
|
|
|
|
|
Emma

|
idd klaar  ... nu alleen nog herkansing 
|
|
|
Lex

|
wij zitten nu lekker aan de appelsmaak waterpjp
|
|
|
robin..

|
jeehh 8.8 voor economie
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Ikke van Mvr Stam en heb de beste cijfertjes van Havo 3 en Vwo 3 :  .. Maar ik leer nooit, dus ik snap het niet echt.. (tong_kitesmiley) Ja hoor, en de paus is protestant... ben ook klaar btw, heb het voorlopig ook wel weer gehad met school...
|
|
|
Coen2000

|
mijn tentame week is over, ik heb er iig 1 gehaald EN ik ben nu in het bezit van een Europian Office drivers license!
|
|
|
margrietje

|
en ben in het bezit van n paar krukken! vette shit man!
|
|
|
|
kitestertje

|
dat is tegenwoordig egt hip fso, iedereen op mijn school loopt op krukken :S
|
|
|
roelvdgun

|
oh ik ben al 2 dage klaar, donderdag 12 uur stond ik al op de gravenbol heerlijk te flyboarden (A) alleen vrijdag zaterdag en zondag niksweer :L t komt ook nooit goed uit bij mij...
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
ja is klote he..heb je vrij is het !*&)(*@%& weer....misschie moet ik dan toch maar gaan leren... Europian Office drivers license! Wat houd dat in...mag je dan op het buitenland rijden? 
|
|
|
|
Coen2000

|
dat betekend, dat je "professioneel" om kan gaan met word en excel, iets leuks voor op mn CV dus  ..
|
|
|
Lex

|
appelsmaak is duidelijk niet de lekkerste  welke dan  ?
|
|
|
Vinni

|
Ik hoorde vandaag dat ik hem volgende week heb (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
larssmits
Gast
|
mijne zit er alweer 1 of 2 weken op punten terug, maar 1 onvoldoende. Kan ik mee leven 
|
|
|
|
BiGACE87
Geen avatar
|
toets week betekend voor mij een vrije week  :P:P:P beetje chillen biertjes drinken met vrienden in de kroeg  jaja toets week hoe ziet het er uit
|
|
|
robin..

|
SPREEKBEURT is tog zo gemaakt
|
|
|
Vinni

|
toets week betekend voor mij een vrije week  :P:P:P beetje chillen biertjes drinken met vrienden in de kroeg  jaja toets week hoe ziet het er uit Helemaal gelijk! Ik vind het ook altijd heerlijk. Maar 1 of 2 uur per dag naar school, miss 1,5 a 2 uur leren en de rest lkkr vrij 
|
|
|
|
Lex

|
eerste cijfers toetsweek zijn terug! voor eco een 6.5 dus ik sta weer gemiddeld een 5.1  , geschiedenis 7, engels luistertoets 7.1 
|
|
|