Vinni

|
Ik zou voor de eerste gaan.
|
|
|
Coen2000

|
ik voor de 2e, vind de iets "kleinere" watches altijd wat mooier om te zien, zien er ook niet zo cheap uit
|
|
|
¦Tim¦

|
het zijn de zelfde hoor alleen de band is anders:D
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
hangt van je eigen stijl af, ik vind zilver beetje gangster en zwart wat stoerder meer kitesurfer
|
|
|
Coen2000

|
het zijn de zelfde hoor alleen de band is anders:D
helemaal niet? de 1e is iets groter, en heeft een knopje extra 
|
|
|
|
|
Maurits

|
nr2 is ook vetjes hoor.
|
|
|
Hessel

|
Neem deze en besteed het geld wat je overhoudt aan een boardje ofzo 
|
|
|
|
¦Tim¦

|
nouja dat is het juist zoveel kosten ze niet bij die internetwinkel waar ik em haal(nog steeds 180 hoor voor die helemaal van staal maar normaal kost die 355)
en ik ben altijd al een horloge freak geweest als ik er eentje koop wil ik wel echt een mooie:)
maargoed ik denk dat ik die met half plastic neem
|
|
|
|
sjembek

|
't is maar net het doeleinde waarvoor je hem wilt gebruiken, in geval van sport, zou ik voor de tweede gaan, en wel omdat deze polycarbonaat schakelingen heeft waardoor deze lichter is dan de eerste.
Volledig stalen horloges hebben vaak het nadeel dat deze zwaar om je arm liggen, maar zien er hierdoor wel mooier uit.
|
|
|
robin..

|
vind de eerst mooier want dat zwarte vind ik een beetje goedkoop
|
|
|
Vinni

|
Ze zijn toch wel waterdicht hé? 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
haha ik vind ze allebei wel vet  Met zwart iets stoerder als ze nou die functies van dat surfers horloge in een mooi horlge deden..ad ik er misschien nog wel een gekocht  mzzsl
|
|
|
|
reinout

|
1e mooier, maar 2e sportief
|
|
|
jeroen90

|
off topic: Dat ding vind IK dus ZOOOOOOOOO lelijk he.. on topic: ik zou de 2de nemen
|
|
|
¦Tim¦

|
door moeten betalen met credit card heb ik het afgezegt en ik had ook in mijn achterhoofd zitten dat ik een kite wil gaan kopen
dussss
heb ik deze besteld:http://67.43.167.50/92627/jackssurfboards200624/images/dbimages/M040AW_BLK.jpg
zuper simpel maar wel heel mooi en echt wreed goedkoop op die website(oja en die kerel van vandenberg kiteshop heb der ook een:D kijk maar is op de laatste bladzijde van de acces:D)
|
|
|
Vinni

|
Mwa, dat vind ik dus weer gewoon lelijk (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
door moeten betalen met credit card heb ik het afgezegt en ik had ook in mijn achterhoofd zitten dat ik een kite wil gaan kopen
dussss
heb ik deze besteld:http://67.43.167.50/92627/jackssurfboards200624/images/dbimages/M040AW_BLK.jpg
zuper simpel maar wel heel mooi en echt wreed goedkoop op die website(oja en die kerel van vandenberg kiteshop heb der ook een:D kijk maar is op de laatste bladzijde van de acces:D)
Door te betalen met je CC is het juist verzekerd....
|
|
|
lennart

|
neem ze allerbij als je niet kan kiezen
|
|
|