bandito
|
ik vaar zelf ook waroo maar dat valt heel erg mee ze gaan niet sneller dan andere kite's kapot
|
|
|
larssmits
Gast
|
als je kijkt hoeveel waroos er rond vliegen dan valt het echt wel mee! Van ieder merk gaan er kites kapot, dus ook van best. Meestal word zoiets als het gebeurt goed opgelost met garantie Heb zelf een 12 en 7m waroo 06 en bevallen nog steeds goed, ook geen slijtage te zien. Ga je veel plezier mee hebben
|
|
|
Arjen
|
Er zijn veel Waroo's verkocht in 2006 dus hoor je sneller schade gevallen. Hou in ieder geval de stiknaden op de LE goed in de gaten en je bridle (vooral het gedeelte waar de katrol overheen loopt). Veel plezier met je 7m. Het is echt een super kite!!
|
|
|
Emma
|
<-- Ik heb ook een waroo en mij is hij tot nu toe goed bevallen!... maar qua slijtage kan ik er niet veel over zeggen, heb hem pas een keer of 3 gevaren
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik vaar hem al het hele seizoen 2006 en ik heb hem zeker zo,n 60 keer gebruikt maar hij ziet er nog goed uit ,je moet alleen de bridle lijnen waar de catrol overheen loopt ,Na verloop van tijd misschien eens vervangen maar dat is een kwestie van een stukje lijn van enkele euries zie ook: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21936.0
|
|
|
Hessel
|
Ik heb nu zelf ook een waroo, en ben er wel blij mee. Je leest idd veel verhalen over waroo's die klappen, gewoon vergeten en lekker kiten (als het weer warm is). Aangezien je nog beginner bent verwacht ik niet dat je gaat loopen of iets anders extreems, dus dat met die slijtage valt wel mee. OK, Slingshots zijn sterker, maar als je waroo niet kapot gaat waarvoor heb je die bomb proof construction dan voor nodig als beginner op de zandstranden van NL?
|
|
|
*Maximus*
|
oke dat is duidelijk ik hou hem gewoon lkkr vooral voor de prijs (410,-) dankje voor jullie mening ;-) top!!
|
|
|
terrorwally
Gast
|
ja en ik kon hem redden in die kou.
|
|
|
kovdj
|
Heb op de vorige meldingen weinig toe te voegen. Ik vaar sinds mei 2006 met 14, 9 en 7 mtr. Prima kites veel trucs bijgeleerd. Je kunt snel met een kleine maat varen. Geen opzienbarende slijtage. Bridle en stiksels van de leading edge controleren. Veel plzier met je nieuwe kite!
|
|
|
marc010
|
Heb ook een 2006 waroo, als beginkite heeft hij flinke (onnodige) klappen gehad en hij is nog in zeer goede staat. Eigenlijk moet ik alleen de pully s vervangen. Die lopen steeds vast. Aan de bridle lijnen geen slijtage te zien.Wel een 2007 bar upgrade halen, safety first he.. kan niet wachten om dit voorjaar weer te kiten...veel plezier ermee.
|
|
|
xxedguyxx
|
ik heb onlangs een 2007 (jaja : rastaroo) gekocht, maar deze is veel beter afgewerkt dan de 2006.... vandaar dat ik voor de 07 koos
|
|
|
*Maximus*
|
hoe duur is een 07 opgrade voor je bar en waar kan je dat kopen en hoe moet je dat monteren?
|
|
|
larssmits
Gast
|
hoe duur is een 07 opgrade voor je bar en waar kan je dat kopen en hoe moet je dat monteren?
79€ bij xworxkiteboarding monteren moet goed lukken, is niet zo moeilijk
|
|
|
piede
|
Het is echt een hele slechte kite en je hebt er de grootste miskoop van de eeuw mee gedaan.
Ga je hem nu weer verkopen?
|
|
|
*Maximus*
|
nee ik ga hem niet meer verkopen.....
|
|
|
*Maximus*
|
weet 1 van jullie misschien ook of het handig is om op de waroo een 5th te zetten?
|
|
|
Hessel
|
Zou wel handig zijn want als de bridle dan knapt (wees neit bang, is bij elke flat kite met katrollen) dan krijg je niet hetzelfde probleem als vincent met zn bijna dood ervaring. Ik weet alleen niet of er wel een attachement voor een 5e lijn aan de waroo zit.
|
|
|
*Maximus*
|
oke, door dat verhaal met vincent wou ik dat ook. weet jij/u misschien ook hoeveel het kost om zo een attachement op je kite te laten maken (want ik zelf kan dat niet) ?
|
|
|
Hessel
|
Geen idee, moet je misschien ff boardsports een mailtje sturen en kijken of zij het nodig vinden en of zij weten hoe je er een 5e lijn op kan zetten. En ik ben een jij, of een gozer, of dude, of Hessel, of die ene gast, maar ik voel me zo oud als je me u noemt, en ik ben nog maar 15.
|
|
|
*Maximus*
|
oke is tof man, ja ik ben oke maar een gozer of dude of wat dan ook van 14 jaar dus :-P. mag ik je msn als het van je mag? ik wil namelijk een paar mensen op msn die ik om hulp kan vragen =).
|
|
|
Michael H
|
Ik ga ook een setje warroo's 2006 kopen (vanwege de interessante prijs!) heb ook al veel op het forum gelezen, maar iedereen vindt zijn of haar eigen merk kite de beste, dus gewoon doen, doe ik ook!
|
|
|
Jeks one
|
is echt een topkite !! na 1 vol siezoen geen schade en slijtage te zien, maar let op want de bridle gaat zeer snel kaduk !! dus aanpassen die handel, zie de best site voor info
|
|
|
*Maximus*
|
oke, ik heb nog een tip voor de gene die ook een waroo hebben: smeer de bridles in met wax helpt goed tegen slijten.
|
|
|
|