robin..

|
ik zat te denken iets met wax wat ze op surfboards ook doen
enw at voor hout kan je het beste gebruiken
|
|
|
Arnie26736

|
Ik denk ocume, dat is watervast. Als je nou 2 plakjes koop kun je die op elkaarverlijmen.
|
|
|
D.D

|
1 laag zal toch ook wel genoeg zijn? (tong_kitesmiley)
Springen ermee zal toch bijna niet lukken
|
|
|
daan

|
ja je kan wel een laag gebruiken maar hoe dik:P denk iets van 9/10 mm dat moet het wel lukken maar je kan natuurlijk drie plankjes van 3 MM nemen en de middelste uit hollen zodat hij lichter is
|
|
|
D.D

|
ja je kan wel een laag gebruiken maar hoe dik:P denk iets van 9/10 mm dat moet het wel lukken maar je kan natuurlijk drie plankjes van 3 MM nemen en de middelste uit hollen zodat hij lichter is
Ja dat is waar, ik ga er binnekort ook 1 proberen te maken denk ik:D P.s wat voor lijm gebruiken jullie? 
|
|
|
Arnie26736

|
watervaste houtlijm  of constructie liijm ofzo 
|
|
|
Lex

|
 Mijn plankje , voor 8 euro hout( 1 plank multiplex), zakje vogelzand 1 euro ( voor de grip.) en de verf was gratis  . Die grip is echt super, heb klonten laken met schelpjes erin  . nu nog een keer weinig wind om het te proberen  . Ik heb er trouwens nog geen vinnen opzitten, eerst even kijken hoe dit gaat. 
|
|
|
D.D

|
Haha vorige x met skimboard gekite, dat is echt super grappig. Slided hp gaat super makkelijk. Maar als je hoogte wilt houden moet je veel wind hebben( ik weet niet hoe groot je board is..) Maarja suc6 ermee. Ik ben trouwens ook bezig met mijn skimboard! Als het af is post ik wat fotos
|
|
|
Lex

|
mijn board is rond de 1.23 en de 50 cm breed volgens mij uit mijn hoofd, zal hem we l een eer opmeten
|
|
|
D.D

|
Lex of alle andere skimboard makers of mensen die er vanaf weten, welke lak gebruiken jullie? Is botenlak gewoon goed? of slijt dit te snel?
|
|
|
Lex

|
nee gewoon botenlak of jachtlak 
|
|
|
D.D

|
Ik heb 2 lagen uitgezaagd al, maar ze zijn niet precies even groot dat moet nog wat bijgeschuurd worden. En hij is verkeerd gekromt..  Ik maak hem samen met een gozer uit me klas, en we hadden hem eerst droog binenn staan tussen 2 balkjes in met zware dingen erop. Maar ik zij dat hij nat moest worde omt e kromme maar dat wou hij niet. Maar hij heeft hem dus buiten gezet tussen 2 stoelen nat gemaakt met een emmer water erop! en nu is de achterkant hoger als de voorkant  maar hij kan toch wel gewoon worden terug gebogen? Groeten Maarten
|
|
|
Arnie26736

|
Terug buigen kun je allicht proberen  Alstie verziekt is , maakie toch weer een nieuwe 
|
|
|
D.D

|
Terug buigen kun je allicht proberen  Alstie verziekt is , maakie toch weer een nieuwe  Dan ben ik weer 7 euro armer!!!
|
|
|
|
Lex

|
de mijnes heeft bijna geen rocker, maar er komt ook nog vanzelf rokker in als je vaart
|
|
|
|
Arnie26736

|
Terug buigen kun je allicht proberen  Alstie verziekt is , maakie toch weer een nieuwe  Dan ben ik weer 7 euro armer!!! In heet weekend paar minder biertjes drinken 
|
|
|
Lex

|
Rocker erin als je vaaart  Waar haal je dat vandaan dan ? De neus gaat automatisch wat omhoog staan als je er mee vaart, vroeger skimboarde ik en mensen die die zelf maakte zeiden dat.
|
|
|
D.D

|
Terug buigen kun je allicht proberen  Alstie verziekt is , maakie toch weer een nieuwe  Dan ben ik weer 7 euro armer!!! In heet weekend paar minder biertjes drinken  Voorlopig niet!:P sticked!!
|
|
|
D.D

|
Nou, ik heb er bijna niet meer aan gewerkt (tong_kitesmiley) hij lag maar steeds stil in de schuur.. Uiteindelijk besloot ik gister om hem effe te schure en te spuite (grinnik_kitesmiley) maar hij is nog niet helemaal af.. de onderkant moet nog effe een kleurtje krijgen en hij moet nog gelakt worden :  Dit is het resultaat tot nu toe:  De maat is over getrokken van een wave skimboard.
|
|
|
Lex

|
wel vet... maar wat voor wave skimboard dan? Heb nog nooit zón breed waveboard gezien 
|
|
|
¦Tim¦

|
simpel..strak..ik vind em stoer:)
ik zat te denken he als je nou ipv vinnetjes groeven in je plank 'groeveert' dan heb je volgens mij dikke grip alleen heb je niet dat je in vlak water je vinnen in het zand hapt...
nauutlijk meot je dan een iets dikker boad hebben maar volgens mij is het best een goed idee
|
|
|
daan

|
heb geen idee maar is best mogelijk als ik er logisch over denk maaar het wordt dan veelste zwaar waant je moet dan een plank hebben van 20mm en misschien nog wel meer dus denk dat het niet echt super is
|
|
|