Gwensio
|
neem aan dat er dan ook wat van de prijs afgaat maar scheutje in het doek is makkelijk te maken merk je ook niets van tijdens het varen.
|
|
|
Joop_XL
|
Ik heb zel ook een scheurtje in mij 16mtr, geen enkel probleem. En anders laat je hem toch gewoon maken. Als de prijs maar goed is
|
|
|
wouterb
|
De vierkantjes zijn ongeveer 5mm. Dat maakt de scheur horizontaal een cm of 3 en aan de rechterkant 1,5cm naar beneden.
Lijkt mij wat aan de grote kant voor een plakker....
Repareren kan je de kop niet kosten, daarna istie als nieuw...
|
|
|
slufterhufters.com
|
Even 2 kanten plakken met dat doorzichtige mylartape.
Zie je er niks meer van en werkt perfect.
Ik heb veel grotere scheuren in mijn Raven2 16m, geplakt met mylartape aan 2 kanten en hak er al meer dan een half jaar mee.
Trouwens wel een bruut mooie kleurencombie zeg!!
|
|
|
stijn depauw
|
voorlopig vraagt hij nog 900 EURO maar ik denk wel dat ik de prijs omlaag krijg zou ik hem nemen voor 800 à 850 euro ? gezien de schade dan ?
|
|
|
storm
|
waarom verkoopt hij de kite, zal toch niet aan het scheurtje liggen denk ik dan!
|
|
|
storm
|
zijn trouwens een aantal zaken die voor een februari bestelde kites 15 % korting geven. kite only raven is geloof ik 975, daar 15% af reken zelf maar uit!!! Bel even met intofun, eurofun, telstar of van de berg ( die hebben in ieder geval die actie)
|
|
|
stijn depauw
|
wat wil je daarmee zeggen ? twijfel je zelf dan welke kite je wil kopen ? alleszins dit exemplaar is kompleet met DD bar 25 meter waarom verkoopt hij de kite, zal toch niet aan het scheurtje liggen denk ik dan!
|
|
|
Gwensio
|
ik denk dat ie bedoeld dat je ook voor die actie kan gaan alleen heb je dan geen scheutje
|
|
|
storm
|
Ik snap je vraag niet. maar ik bedoel dat ik het raar vind dat iemand een gloednieuwe kite met een heel klein scheurtje weer wil verkopen. Mischien is er meer mee aan de hand ( alhoewel dat wel erg speculatief is) Maar voor die vraagprijs heb je ook bijna een nieuwe! Kite only!
|
|
|
storm
|
Okee de bar erbij, wist ik niet. Tja lastig vraagstuk. Ik ken je budget niet.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Je zegt dat er nog een jaar garantie opzit, dus wat kan er dan misgaan? Zorg dat je de aankoopbon erbij krijgt, moet dan geen probleem zijn lijkt me.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
dan heb ik ook een vraag mbt een torch3 12m met een onplofte LE volgens mij, zie de reperatie: volgens de verkoper is hij 100% luchtdicht. kan hem voor 450 KO kopen. DOEN? of tog voor een nieuwe 10/12 gaan als grootste maat bij 60kg.
|
|
|
gerrie (niet ingelogd)
Gast
|
In Duitsland kost een nieuwe Torch 12m kompleet 1050,-. Dus een Raven zal daar net een paar tientjes boven zitten. Kite Only gaat daar zo'n 200,- vanaf. Een bepaalde shop in Hoek van Holland zal deze prijs waarschijnlijk ook wel rekenen.
Houdt dit even in je achterhoofd.
|
|
|
Luko
|
even ebay.de even wachte, en dan heb je de kite zeker voor minder
|
|
|
jurrr
|
ik zie helemaal geen scheurtje hoor of licht dat nou aan mij ?? (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Ontplofte LE ? Denk het niet zo op het eerste gezicht. Schelp geraakt wellicht... 450 lijkt een redelijke prijs
|
|
|
narcotic
Geen avatar
|
€450 ??? Als jij em niet neemt, mag je de verkoper z'n contactinformatie doorspelen aan mij, dan koop ik em wel!
|
|
|
eelke
|
staat op e-bay.de
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Torch kopen, niet verder twijfelen. Anders neem ik hem wel.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Waarom zou die gast op ebay zijn kite wegdoen...schade en zo weet jij veel wat er mee is...nee dank je...
Kwam dit tegen op een andere site. 12m Torch III van 1329e voor 1199e kompleet, kite only zal die 1000e a 1050e zijn.
|
|
|
xxedguyxx
|
neem aan dat er dan ook wat van de prijs afgaat maar scheutje in het doek is makkelijk te maken merk je ook niets van tijdens het varen.
duh, tuurlijk gaat er wat van de prijs af.
|
|
|