Doordeweeks Almere strand / Muiderberg om 16.45-17.00

Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Februari 03, 2007, 21:43:32
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen die van plan zijn om doordeweeks naar Almere strand / Muiderberg te gaan rond 16.45-17.00 (na mn werk) om nog ff een half uurtje te varen? Telkens als ik daar aankom is er niemand  ThumpDown
Laat ff weten als je gaat.
R@bert

Antwoord #1 Februari 03, 2007, 22:35:14
edit2Rapporteer  
Ga wel wsl dinsdag, dude...volgens mij NW die dag!! ThumpsUp
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2 Februari 04, 2007, 00:30:35
edit2Rapporteer  
we are going mark icon en debeun robin we gaan en denk dat we tot laat  blijven wil graag als het kan m'n kites testen tot ik er bij neerval  ListenToMe Joepie Joepie
VincentC

Antwoord #3 Februari 04, 2007, 00:36:35
edit2Rapporteer  
Almere Strand wil je nog niet dood gevonden worden...
Idefixe

Antwoord #4 Februari 04, 2007, 00:43:38
edit2Rapporteer  
Als iemand ff een beetje routebeschrijving ( hoe je door muiderbeg moet rijden vanuit richting almere) kan geven en er voldoende wind staat kom ik dinsdag ook nog wl ff een uurtje....

Antwoord #5 Februari 04, 2007, 03:11:53
edit2Rapporteer  
Shit sorry jongens, maar ik moet t/m donderdag op een andere locatie werken, werk normaal in Almere, dus ik kan eigenlijk niet. Voor vrijdag en daarna dan maar, voor mij in elk geval.
En idd Almere strand sucks een beetje, maar met West is het beter dan niks, alleen die gasten daar die een 'date' zoeken zijn echt irritant.

Antwoord #6 Februari 04, 2007, 03:18:21
edit2Rapporteer  
Als iemand ff een beetje routebeschrijving ( hoe je door muiderbeg moet rijden vanuit richting almere) kan geven en er voldoende wind staat kom ik dinsdag ook nog wl ff een uurtje....

A6 richting A'dam, dan de A1 richting A'dam en meteen de afslag nemen (voor de Shell eraf). T-splitsing rechts. Weg volgen tot stoplicht en links het ophaalbruggetje over. Volg de weg en na de drempel links het paadje inslaan en dat pad volgen en dan kom je aan het eind van het pad/straat bij de parkeerplaats/spot.
Idefixe

Antwoord #7 Februari 04, 2007, 17:15:48
edit2Rapporteer  
kan ik ook niet gewoon direct "na de brug" de afslag Muiderberg nemen? Staat volgens mij wel een bordje "alleen bestemmingsverkeer"maar dat ben ik dan toch?
(HJ) MINI-ME

Antwoord #8 Februari 04, 2007, 17:52:36
edit2Rapporteer  
kan ik ook niet gewoon direct "na de brug" de afslag Muiderberg nemen? Staat volgens mij wel een bordje "alleen bestemmingsverkeer"maar dat ben ik dan toch?

Ja.... Na de Hollandse brug A6, k.u.d.r.v. Almere neem je de afslag Muiderberg. Onder aan de Afslag linksaf... Met de scherpe bocht naar links. Daarna 1 e straat rechtsaf.. Alsmaar rechtdoor rijden (nu rij je langs de Haven en het Surfstrand) gewoon door blijven rijden tot aan de kruising.. Op de kruising moet je rechtsaf (je ziet een verkeersbord met een kiter afgebeeld) Nadat je rechtsaf bent gegaan heb je de parkeerplaats na circa 150 meter aan je rechterhand... Net voor het bord (einde bebouwdekom)... LET OP !!!!!!!! Zit niet je auto langs de kant van de weg want dan heb je een parkeerbon
Nu moet je een aantal meters lopen met je spullen richting het water  ThumpsUp

Hier heb je een link met de windmeter van de jachthaven...

http://www.wscmuiderberg.nl/

Alleen als de wind uit Zuidelijke richting komt heb je er niets aan want dan vangt i geen wind.... Dus met wind uit het Zuiden moet je lekker naar Mirns gaan en met wind uit het Noorden kun je naar Muiderberg  ThumpsUp

Zie je  Joepie
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #9 Februari 04, 2007, 18:09:00
edit2Rapporteer  
Maar wie gaat er nou wel/niet die kant op.
Heb net m`n nieuwe board opgehaald en kan niet wachten.
Maar guru geeft maar 13 -14 Knts voor dinsdagmiddag op Muiderberg.
Workum ziet er maandag-dinsdag beter uit met 16-18 Knts..
Dus wie o wie en waar???

Antwoord #10 Februari 06, 2007, 00:58:32
edit2Rapporteer  
Ik kan niet, maar mocht ik doordeweeks gaan, dan post ik het hier.
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #11 Februari 06, 2007, 04:09:19
edit2Rapporteer  
ik ben er woensdag
(HJ) MINI-ME

Antwoord #12 Februari 06, 2007, 04:18:13
edit2Rapporteer  
ik ben er woensdag

Ben je weer helemaal beter
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #13 Februari 07, 2007, 00:16:55
edit2Rapporteer  
nou helemaal is een groot woord erg druk gehad de laatste tijd vooral met het inporteren van de nieuwe kites die ik verkoop van wind-x.
zie www.wind-x.com
maar moet binnen 2 maanden weer geopereerd worden aan me voet voor de 4e keer omdat het nog niet goed is.
mightymike

Antwoord #14 Februari 07, 2007, 22:09:20
edit2Rapporteer  
nou helemaal is een groot woord erg druk gehad de laatste tijd vooral met het inporteren van de nieuwe kites die ik verkoop van wind-x.
zie www.wind-x.com
maar moet binnen 2 maanden weer geopereerd worden aan me voet voor de 4e keer omdat het nog niet goed is.

sterkte ik wil zelf binnen kort weer beginnen.
kan heelaas alleen in het weekend en donderdag.
ik werk namenlijk tot 4 uur in amsterdam ben dus VEEEEEL TE LAAT THUIS
alleen op donderdag nog naar school en school kan natuurlijk over worden geslagen tis niet dat de school weg loopt of wel Wink
VincentC

Antwoord #15 Februari 07, 2007, 22:49:21
edit2Rapporteer  
zie www.wind-x.com

Cabrinha kites met andere naam?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.