~Dirk~
|
LOSERSZZZZZZ Ik stuur Micky op jullie af hoor!!!
klinkt gevaarlijk............................. . (geschokt_kitesmiley) ik bedoelde het niet zo hoor (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
margrietje
|
(sealedlips_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Riep je, schatje??
|
|
|
michiel v geel
|
je blijft van mijn micky af hoor!!
|
|
|
michiel v geel
|
Riep je, schatje?? schatje???? ga je nou alweer vreemd
|
|
|
Micky
|
Riep je, schatje?? schatje???? ga je nou alweer vreemd Je kent mij nu toch wel een beetje Chieltje? Ik ben nou eenmaal een slet!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
Wat een hoeren forum
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Ox, ooww ik dacht toch echt dat je serieus was joh ;-))
Ja het gaat er hier hoerig aan toe soms...
|
|
|
robin..
|
Riep je, schatje?? u vraagt ik kom hahahah
|
|
|
~Dirk~
|
Ja maar als je gaat dreigen met Micky krijg ik toch wel een beetje angst. Ik ben niet zo'n held
|
|
|
|
Micky
|
Ja maar als je gaat dreigen met Micky krijg ik toch wel een beetje angst. Ik ben niet zo'n held Ik ben 157 lang, heb slonsig bruin haar, mijn gebit niet zo goed verzorgd, heb soms last van wallen, pukkeltjes en littekens heb ik ook en ik kijk heel af en toe niet zo vrolijk uit mijn ogen......ook geen held dus.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
Ja maar als je gaat dreigen met Micky krijg ik toch wel een beetje angst. Ik ben niet zo'n held Ik ben 157 lang, heb slonsig bruin haar, mijn gebit niet zo goed verzorgd, heb soms last van wallen, pukkeltjes en littekens heb ik ook en ik kijk heel af en toe niet zo vrolijk uit mijn ogen......ook geen held dus.... (grinnik_kitesmiley) wow en om jou word gevochten ? Doe je goed dan
|
|
|
Micky
|
Yep, ik ben de broer van.....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Het gaat om het innerlijk hè, Ik kijk daaromheen hoor! Ik hou van Micky zoals ie is. Maar Micky, je hebt indd wel veel pukkeltjes, en die wallen.... Het lijken wel theezakjes... Whehehehe
|
|
|
Micky
|
Ik ben blij dat jij dat inziet, mijn allerliefste... Natuurlijk zijn er mooiere mensen dan jij en ik maar wij zijn gelukkig met elkaar, ondanks jouw scheve gezicht, die 3 schattige rotte tandjes die je nog in je mond hebt staan, al die bossen haar op je rug(kroel kroel) en die enorme......neus van je die vol met rijpe puistjes zit. Smak! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Whahahah, je doet er altijd weer een schepje boven op hè. Steengoed!!
|
|
|
Micky
|
Shhhhhhhhhh! niet verklappen dat wij eigenlijk de 2 mooiste mannen van het forum zijn.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat weten ze heus wel Mike, maar wat voor aanzoek ik ook krijg van een of andere geile gast, ik ben en blijf jouw doffertje! Morgen Muiderberg afspreken?
|
|
|
Micky
|
Je weet toch dat ik een watje ben.....2 graden brrrrr, sneeuw brrrrrr..... Moet ff kijken of ik iets kan regelen, wij hebben net gezinsuitbreiding gekregen in de vorm van een vleermuisje op 4 pootjes..... dus moet dan ff oppas regelen. Ik laat het weten... (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
???? vertel over je gezinsuitbreiding???
|
|
|
Micky
|
???? vertel over je gezinsuitbreiding???
Zal hem zo wel in mijn avator zetten. Beelden zeggen meer dan woorden... (grinnik_kitesmiley) Damm, wat is ie lelijk maar wel leuk. En hij snurkt net als jij.....
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
mark heb je dan nooit afgevraagt waarom jij altijd die zak op je kop moest zetten.... Maar de knapste ben ik hoor...Heb nl geen oren meer...keertje per ongeluk van mijn hoofd afgekinpt... Staat echt super seksie daar zijn puitsjes en rughaar niks bij
|
|
|