Bummer
|
Je mag mij ook bellen voor tips....... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
piede
|
Dude, wat een STOMME vraag. Wat kan jou het schele of er goeie gasten tussen zitten of niet? Je gaat er toch voor je zelf en de spot heen? En als je er bent dan herken je ze snel genoeg, want waarsch kunne ze dan paassen...
|
|
|
peter thuis
Gast
|
persoonlijk vind ik mezelf een van de betere kiters op slufter. je kunt me herkennen aan m'n strakke pak, kite en board. ik ben best bereid je tegen een geringe vergoeding wat tips te geven!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Hoorde dat daar veel homo's kiten, beetje link he met al die duinen en zo. Lopen ook veel wetsuitfetishisten, en als je niet oplet schijten ze op je kite.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Dude, wat een STOMME vraag. Wat kan jou het schele of er goeie gasten tussen zitten of niet? Je gaat er toch voor je zelf en de spot heen? En als je er bent dan herken je ze snel genoeg, want waarsch kunne ze dan paassen...
so, als die gast ook eens vette aktie wil zien laat hem dan lekker... Je ziet er best vaak zieke aktie tussen zitten, gewoon gaan kijken en dan zie je het vanzelf ....
|
|
|
Vlaardingen
|
Kom Zondag maar ff kijken dan, maar uit de Duinen blijven hoor. Als de boys koude handen krijgen wordt het oppassen.
|
|
|
Elevation
|
kiters met blauw hesje zijn goeie kiters en met rood hesje slechte kiters..
|
|
|
drifter
|
er varen veel sukkels die hun edge niet kunnen houden totdat jij downwind voorbij bent gevaren.
|
|
|
Bilmaatje
Gast
|
Welkom op de Slufter
|
|
|
Bilmaatje
Gast
|
De slufter
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dat is idd. zo, n hufter die je steamer terplekke van je lijf trekt....
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
en vaseline hoe je niet mee tenemen!!! dat heeft idereen bij zich!(vraag nooit waarom)
|
|
|
|
Vinni
|
Zo te lezen is het niveau erg laag daar op de slufter... En dan bedoel ik geestelijk hé (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
En dan moet je je ook niet druk maken over een paar hechtingen meer of minder....
|
|
|
Bummer
|
Chris, Zijn je knieen nog een beetje heel voor in de duinen?? By the way, de PAAShaas is pas in april...... Succes daar IN de Slufter
|
|
|
|
|
|
zijn dat die wetsuites met open kruizen?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
zijn dat die wetsuites met open kruizen?
tegenwoordig kun je niet meer zonder op de slufter!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Once you go black you never going back...
Die bro ramde hem gewoon door mijn suitje heen...
|
|
|
|
|