(HJ) MINI-ME
|
Dat ziet er inderdaad goed uit..... Hoe laat ga je
|
|
|
GetHigh
|
waarschijnlijk wel kijk even bij topic "schellinkhout" vanaf uurtje of 11 of vroeger?
|
|
|
GetHigh
|
ben morgen zeker weten van de partij vanaf een uurtje of tien.
|
|
|
Glenn Black
|
Denk tussen 13 en 14 uur, want ik college tot half 1 Dus kan er niet vroeg zijn..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
waarschijnlijk wel kijk even bij topic "schellinkhout" vanaf uurtje of 11 of vroeger?
Hebben jullie het nu over Schellinkhout ?????? De vraag is toch wie er naar Muiderberg gaat?? Ik kan vanaf 10.30 uur aanwezig zijn? Wie is er nog meer???????
|
|
|
Dangerfield
|
Ik kom denk ook wel ff kijken. ca. 11 uur.
|
|
|
Glenn Black
|
Ik kom naar Muiderberg dus.. En dan ook pas rond 1en
|
|
|
GetHigh
|
ben morgen zeker weten van de partij vanaf een uurtje of tien op muiderberg!
ik verwijs alleen naar dat topic "schellinkhout" want daar had ik ook gereageerd.
|
|
|
johan
|
kom zeker langs, rond 12.30 ben ik er. Volgens mij de eerste keer dat het NW is en goed te doen op Muiderberg
|
|
|
Idefixe
|
Ik ga een poging wagen om er rond 14.00 te zijn........
|
|
|
Dangerfield
|
Wordt het toch nog gezellig druk! Weet iemand of de TomTom kitespots poi Muiderberg goed weergeeft? anders kan ik het vast niet vinden... : Ik ben trouwens die knappe kerel met die wit/blauwe rebel en de 555. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wordt het toch nog gezellig druk! Weet iemand of de TomTom kitespots poi Muiderberg goed weergeeft? anders kan ik het vast niet vinden... : Ik ben trouwens die knappe kerel met die wit/blauwe rebel en de 555. (grinnik_kitesmiley) Check dit ff..... http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=22438.0Het is de Dijkweg....
|
|
|
Glenn Black
|
he...is windguru nu de enige site die zegt dat het nw word?
Want knmi en windfinder zeggen West..
Want is Horst dan niet beter??
|
|
|
Idefixe
|
het ziet ernaar uit dat het in de middag snel slechter gaat worden op muiderberg. Horst is voor mij sowieso niet aande orde : minder wind en vlagerig...... Andijk misschien een betere optie?
|
|
|
Joosdo
|
Morgen opeens vrij Zeker even varen, muiderberg is wel lekker dichtbij. Zo rond een uur of elf, en als het west word.... Mzzl Joost
|
|
|
|
Dangerfield
|
Zal morgenochtend nog wel ff kijken maar zoals het er nu uitziet ben ik ook gewoon op muiderberg. als ie toch veel vroeger naar het zuiden wegdraait kan ik altijd nog naar S'hout rijden.
|
|
|
Joosdo
|
Zo vroeg al? ALs het inderdaad te zuid word rijd ik door naar S'Hout. Toch weer 40 km minder ver als mirns.
Ben er rond elf uur, half twaalf.
En de mazzel maar weer.
Joost
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De verwachting tot morgen middernacht, opgesteld op op maandag 12 februari 2007, om 22.23 uur.Eerst nog enkele buien, geleidelijk af en toe zon.De bewolking overheerst en verspreid over het land vallen buien. De wind komt uit zuidwest tot west en is matig, 4, aan zee en op het IJsselmeer krachtig, 6, in het westelijk kustgebied hard, 7. In de nacht en ochtend vallen eerst nog enkele buien, in de loop van de dag klaart het wat op en wordt het droog. Het minimum ligt rond 6 graden, in de middag wordt het zo'n 8 graden. Er staat een matige westelijke wind, kracht 4, aan de kust waait het krachtig, 6 Bft. Als dit echt zo is dan is het K.. voor Muiderberg Check ff deze link voordat jullie gaan rijden en zeg ff wat je gaat doen http://www.wscmuiderberg.nl/Ik ga anders toch naar HORST omdat het dicht bij is en ik begrijp dat de meeste al niet van plan zijn om te komen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Niemand morgen naar Schellinkhout of Andijk ?????????
Gr Richardt
|
|
|
Glenn Black
|
IK ga zo over een uurtje rijden.. Omdat Horst dichterbij ligt voor mij ga ik beter hier naar toe...
Wie gaan er ook?
(nog meer dan mini-me en ik)
|
|
|
Marijn alias Vos
|
IK ga zo over een uurtje rijden.. Omdat Horst dichterbij ligt voor mij ga ik beter hier naar toe...
Wie gaan er ook?
(nog meer dan mini-me en ik)
heb je m;n handschoenen al gevonden of ga je ze nu nat maken?
|
|
|
Dangerfield
|
Het is nu al west, denk dat ik straks richting S'hout ga.
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Het weer in Muiderberg 2-13-2007 - 8:55 hr Temperatuur: Temperatuur: 10.0 ° celsius Hoogst: 10.0 ° celsius Laagst: 10.0 ° celsius Wind: Wind: 17.4 knopen (5 Bft) Richting: West Maximaal gemeten in vlagen: 24.3 knopen (6 Bft) Atmosfeer: Luchtdruk: 748 hPa Luchtvochtigheid: 80 % Dauwpunt: 6.7 ° celsius Regenval: 0.0 mm per uur Gevoelswaarden: Windchill: 6.7 ° celsius Hitteindex: 10.0 ° celsius Zon: Zon op: 9:02 AM Zon onder: 6:47 PM
|
|
|