|
|
Kevin
|
Wie waren er mee dan ?? Mooie pics
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
flygirl en bart maljers!(en lucky) flygirl had de audi mee! maar zat wel vol!!!(sorry kevin)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nice pics. Die van vandaag op Enkhuizen zijn een stuk minder spectaculair. Had niet zo'n zin om het water in te gaan ook... Alleen om te kiten wel natuurlijk. Maar het weertje was top!!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Nice pics. Die van vandaag op Enkhuizen zijn een stuk minder spectaculair. Had niet zo'n zin om het water in te gaan ook... Alleen om te kiten wel natuurlijk. Maar het weertje was top!!!
in het water staan was vandaag ook wel heel koud hoor! maar ja je moet er wat voor over hebben! af en toe stond ik zo te shaken dat de foto bewogen was! ondanks de snelle sluitings tijd!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik was er ook Mijn 1e board grap is een feit Melvin nog bedankt voor het testen van je Worrior Wat een TOP dag vandaag.... Het was ook al lekker druk voor de tijd van het jaar
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Ik was er ook Mijn 1e board grap is een feit Melvin nog bedankt voor het testen van je Worrior Wat een TOP dag vandaag.... Het was ook al lekker druk voor de tijd van het jaar ja hj je was lekker bezig!
|
|
|
Jurrien
|
vette pics melvin je hebt prive bericht
|
|
|
|
Steven
|
Heej, er stond ook iemand met een vidcam in the woter. Komt die ook nog online?!
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Heej, er stond ook iemand met een vidcam in the woter. Komt die ook nog online?!
dat was o.a martijn rebelkiter! ik stond er helaas niet op(net ff van het water af!)
|
|
|
Jurrien
|
you goth mail
|
|
|
Jurrien
|
bedankt melvin voor alle pics!!
|
|
|
Bummer
|
Vette Foto's...........
Melvin for President!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
FF wat anders gasten Ik weet dat je niet altijd met de mode mee moet lopen maar zoals die Duitser er uit zag dat breekt alle modenormen Heb je daar nog pics van Melvin
|
|
|
steven @ home
Gast
|
FF wat anders gasten Ik weet dat je niet altijd met de mode mee moet lopen maar zoals die Duitser er uit zag dat breekt alle modenormen Heb je daar nog pics van Melvin vertel me dan eens hoe die er uit zag?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
FF wat anders gasten Ik weet dat je niet altijd met de mode mee moet lopen maar zoals die Duitser er uit zag dat breekt alle modenormen Heb je daar nog pics van Melvin vertel me dan eens hoe die er uit zag? Klein, dik, het leek alsof die gast een skipak uit de jaren 70 aanhad en hij had een helm op Hij was met een Sleene board en een foil kite aan het varen (speed geloof ik) (grinnik_kitesmiley) Volgens mij heb ik hem ook al eens op de foto's gezien op Slufter (shame_kitesmiley) Wie heeft zijn adres dan kan ik hem uitnodigen voor een kinderfeestje Ps mooie foto van je Caution board Melvin..... Hoe zijn de foto's geworden die Ellen van je gamaakt heeft
|
|
|
DaanD
|
FF wat anders gasten Ik weet dat je niet altijd met de mode mee moet lopen maar zoals die Duitser er uit zag dat breekt alle modenormen Heb je daar nog pics van Melvin Deze gast was het dus :
|
|
|
|
jurrien2pc
Gast
|
hahahaha die gast kwam met een blik bier (heineken) de bus uit zetten met nog 2 lui
ziet er idd NIET uit
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ja dat was m! ik maak daar m'n geheugen kaartjes niet aan vuil en heb er dus ook geen foto van!!! maar deze zegt genoeg denk ik!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Vette Foto's...........
Melvin for President!!! (grinnik_kitesmiley)
tnx!!!!
|
|
|