Hey iedereen,
Ik ben op het moment bezig met een profiel werkstuk en daarvoor moet ik mensen ondervragen.
Voor mijn profielwerkstuk stel ik een marktplan op hoe je het beste een kiteshop kan starten.
Mijn vraag aan jullie is of jullie de volgende vragen eerlijk en serieus zouden willen beantwoorden.
Het gaat hier om een bedrijf met een pand in Almere.
Alvast bedankt
Er zijn al veel kitewinkels in Nederland, maar wat mis JIJ nou bij een kiteshop wat geen ENKELE andere shop heeft?
Als deze winkel de welbekende merken zou verkopen zoals f-one, slingshot,best, wipika , naish enz. enz. Zou jij dan naar deze winkel komen om daar jouw spullen te halen als de prijs daar 5% onder de huidige prijzen ligt?
Als deze winkel nou onbekende merken zou verkopen uit China ( tekky kites), en met promo riders dit bekend zou gaan maken. Denk je dat de winkel dan een kans heeft tot concurrentie tegenover de huidige shops?
Wat is jullie top 5, van huidige winkels die er op het moment in Nederland zijn?
Zou ik als shop veel meer klanten aan trekken als ik ook andere strandsporten zou verkopen en promoten zoals: golfsurfen, flyboarden, windsurfen, kanoen etc.?