Alferink
|
niet meer voor lang?
Mooi !!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
[Pepper]
|
Tsjek dit topic!! (en dan een beetje naar beneden scrollen....)
|
|
|
globe
|
Die van mij stond vorige week nog een Raven 14 uit te laten hoor. !
|
|
|
slufterhufters.com
|
Is toch veel gezelliger met je vrienden onder elkaar, lekker strak in hun wetsuit,, (kiss_kitesmiley)
|
|
|
wies
|
ik zal es wat beter zoeken dan...
|
|
|
Jolien.
|
Nog heeel ff wachten.. over een maand of misschien 2 ben ik er weer OF eerder, als jullie een goed winterpak voor me kopen
|
|
|
diederik
|
eindelijk een sport waarbij we die mokkels een beetje kunnen ontlopen...moeten ze er dalijk weer bij zijn!
|
|
|
zwelgje
|
stond gister nog op het water, maar we zijn inderdaad in de minderheid..
|
|
|
Kevin
|
Nog heeel ff wachten.. over een maand of misschien 2 ben ik er weer OF eerder, als jullie een goed winterpak voor me kopen Je hoeft niet een goed winterpak te hebben hoor ik vaar gewoon met 4/3 mm en schoentjes wel zo fijn en hanschoentjes dit is niet echt nodig want ben ze ook een keer vergeten en ging toen ook prima dus gewoon gaan je kan altijd nog stoppen als het te koud wordt mzzl Kevin
|
|
|
litewave
|
Ik hoop de chicks op sticked te zien, ze kunnen namelijk vette prijzen winnen. www.chicks-only.nl(geen reclame maar bevordering van meer kitesters)
|
|
|
Geronimo79
|
Die van mij gaat dit jaar ook beginnen!!! geweldig. ik miste het toch behoorlijk die meiden. Heb deze winter wel één hele stoere gezien, met roze shirtje.
|
|
|
Jacq
|
Hey Wies, waar kite jij dan? Ik ga woensdag naar het autostrand
|
|
|
Gerrie
|
Katja Roose was gister goed bezig op Scheveningen. Hopelijk is je vaste kitemaatje weer snel op het water.
|
|
|
|
Shadowstorm
|
He guys, ik wil niet lullig doen maar er zijn ook heel veel boys die een winterslaap aan het doen zijn, je moet echt moeite doen om alle kiters op 2 handen te kunnen tellen, zeker als je door de week ergens alleen aan het water staat!
|
|
|
Jacq
|
Daar heb je gelijk in, maar daardoor heb ik weer lekker de ruimte om te oefenen.
|
|
|
kitestertje
|
ik stond woensdag al op het water!! maar ik had het kapot koud!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
t is dat flygirl ff op wintersport is maar die nog altijd net zo aan het knallen als anders hoor! niets om geven die kou gewoon helemaal los gaan!!!!
|
|
|
ellen AKA flygirl
Gast
|
Ben idd even aan het kanllen in de sneeuw. Maar volgende week weer present!!! Zeg maar waar en wanneer!!
|
|
|
|
kitestertje
|
grooooot gelijk, het is ook nog veels te koud
|
|
|
|
Freij
Gast
|
Net terug van de zon.. houd maar even winterslaap nu... Binnenkort weer gezellig de KiteChicks weekenden in Zeeland Lekker beulen !!!
|
|
|
ldr
|
Ik hoop de chicks op sticked te zien, ze kunnen namelijk vette prijzen winnen. www.chicks-only.nl(geen reclame maar bevordering van meer kitesters) Count me in, vorig jaar was ik een van max 5 ofzo? tenminste,, ik heb er maar heel weinig gezien, laat staan op het water!
|
|
|