|
Idefixe
|
Het rekenkundig inzicht is dus echt wel achteruit gegaan: 44 mensen gemiddeld 19. Komt er dus eentje bij met 47. Stel ik ben ook 19. Dan houd je 28 over om te verdelen over 45 mensen. Wordt dus de gemiddelde leeftijd 19 28/45 jaar = 19,62 jaar
|
|
|
kitestertje
|
haha ik kan niet rekenen nee, daar mis ik natuurlijk een beetje aan levenservaring voor... dat zal het zijn denk ik =)
|
|
|
Lex
|
wiskunde is mijn slechtste vak...na economie
|
|
|
Gwensio
|
wiskunde(sta een 6:D:D) is mijn beste vak maar dit heb ik nog niet gehad
|
|
|
|
Gwensio
|
ja goed hea (cry_kitesmiley) leuk hee nog een keer 4de ik(pimploser_kitesmiley)
|
|
|
kitestertje
|
hahaha top man ik zit ook in de 4de, eitje (A)
|
|
|
Gwensio
|
welke niveau?
vwo is niet makkelijk(N) en doe ik ook nog moeilijkste profiel
N&T met bio en informatica
|
|
|
|
D.D
|
hahaha top man ik zit ook in de 4de, eitje (A) Maar jij bent zon stuudje:P
|
|
|
kitestertje
|
hahaah denk je:P valt mee hoor
|
|
|
Gwensio
|
hmm moet je me tog is uitleggen of je nog wel vrijentijd hebt en hoe je dat dan doet
|
|
|
kitestertje
|
gwoon ik hoef bijna nooit te leren want ik onthou snel, maarja ik ga ook em kiezen dus dat is wel minder moeilijk jah
|
|
|
Gwensio
|
hmm ut gaat bij ons op school niet om onthouden...
je moet de leerstof meestal in een soort PO verwerken zodat je kunt laten zien dat je het kunt....
|
|
|
|
-Mark-
|
gemiddelde is nu 19.933334 dus ik zat er tog het dichts bij
|
|
|
Bopmorn
Geen avatar
|
Ik voel me erg oud: 17 Nu rijd ik nog lekker scooter, uitgaan zuipen etc etc Mar ik heb het geveol dat ik volgd jaar hbo ga doen dat me leven over is
|
|
|
Alferink
|
Ik voel me erg oud: 17 Nu rijd ik nog lekker scooter, uitgaan zuipen etc etc Mar ik heb het geveol dat ik volgd jaar hbo ga doen dat me leven over is Over is?? Dan begint het pas (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
margrietje
|
tantoe leip. ik ben 20 jahre! voltijd student uni.. en ga zowiezo ergens n extra jaartje 'studeren' en keihard zuipen, wat comissie werk doen en niet studeren :D heb er echt zin in! met al dat brommer gelul begin ik me ook oud te voelen maar door een paar geniale val ik toch nog in het gemiddelde.. auto's zijn toch een stuk leuker dan brommers! over n klein jaartje als ik weer echt goed akn lopen krijg ik als t goed is mn motor rijbewijs erbij en n moter.. holar!
|
|
|
Jappy
|
De tijd gaat zo hard...het is nog als de dag van gister dat ik 28 werd, maar nog 2 maanden en dan ben ik alweer 29.
Is ook alweer 10jr geleden dat ik mijn trouwe ros de deur uit heb gedaan.
Mis die ouwe schooltijd soms ook wel...geen gedoe...je enige echte probleem was een proefwerk. Nu maak je je weer meer druk om je hypotheek, belasting, elke dag van 8 tot 6 werken (geen kans op uitvallende vakken)...wat is het leven toch slecht zeg hahahaha.
|
|
|
Ethicuss
Gast
|
Ik heb besloten om mijn hele leven twintig te blijven.
|
|
|
kitestertje
|
Ik heb besloten om mijn hele leven twintig te blijven.
soort van Peter Pan
|
|
|
FlyingSimba
Gast
|
ik zal de aantallen ff opkrikken.... 36!!!! hehe
|
|
|