Was zeker lekker.
Gewoon de hele dag gepowerd gestaan met die 14. Top kite die RaafIII 14. Handling van een 12 RaafII en komt heel erg dicht in de buurt van de lowend van een 16. Dat ding is rete smooth en stabiel. Die 14 dekt zo het bereik af van een 16 en een 12. Ben erg happy met die 14. Groter dan 14 hoef ik niet meer te gaan en je hebt zoveel meer fun dan met een lompe 16.
Hoe bevallen de Fuels Leon?
Ik heb echt wel genoten vandaag, volgende keer ga je er maar eens aanhangen Fer.
De Fuels zijn serieus echt cool, afgezien even van paar dingen aangaande oneline in combinatie met de safetyleach als je flinke rotaties gaat doen, op punt qua vaar eigenschappen wat een robuust dng zeg? Zekers de hangtime van een X4 (hoewel je de vergelijking niet mag maken) maar met de x4 kon je ook zo lekker lang zweven, dat is hier ook zeker het geval.
Bardruk is wat hoog in vergelijking van die van Naish, maar voelt wel erg goed aan eigenlijk zekers niet te? Je voelt dus echt heel goed waar die staat en waar je mee bezig bent. En die kite staat ook echt als een huis
Maar moet nog beetje wennen, deze kite geeft je constante power no matter welke hoek van windvenster. Kortom ben er zekers blij mee....en je kunt er heeeeeel hoog mee en omdat je altijd power hebt zijn de landingen zeer smooth en controleerbaar.
Volgende keer zelf proberen Fer, als het water niet zo snel op komt haha
Dit is echt een zeer high perf. kite
Volgens mij heb je meer lol in de 14 dan die 16 overigens, want je was ook lekker bezig? De 14 is gewoon veel sneller dit compenseert wel degelijk de low-end.
De 15 van Fuel, gooi je overigens ook zo om zijn as, maar dit is dan ook grootste maat waarvoor ik zou gaan ook al woog ik stuk zwaarder.