|
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben morgen met het werk eten en karten anders was ik ook die kant opgekomen. Veel plezier daar.
|
|
|
KappuhH

|
10, 14 en de 17 liggen klaar... incl spleene door hahaha
Nog steeds geen Duitser die zich gemeld heeft voor die door?
|
|
|
TIASOF

Logs: 0 | 105 uur
|
nee... staat hier nog steeds in de schuur gaat nu langzaam maar eens in gebruik! komt er dan vast keer 1 die moeilijk tegen me zal praten dat het zijn board is!
|
|
|
Idefixe

|
Ik weet wat ik zondag ga doen.........
|
|
|
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
|
Mag ik ook komen Tom...Eindelijk het stof van de 7m blazen.  Edit 12:45 uur: Plaatje klopt helaas geer ruk meer van. Is nu al heel erg ingekakt.  Maar nog lekker te doen met de 10.
|
|
|
KiteOngoing

|
Come-on let's kite. Heb er zondag ook zin. Handje schudden en het water op. 
|
|
|
Idefixe

|
Niks geen "handjes schudden" pompen en knallen 
|
|
|
TIASOF

|
vandaag was ook weer heerlijk tot nazar het water op kwam, toen was de wind weg... gelukkig kwam de wind ook weer toen nazar het dijkje over liep naar zijn auto.... zal wel niks met elkaar te maken hebben maar heb me prima vermaakt vandaag 
|
|
|
KappuhH

|
vandaag was ook weer heerlijk tot nazar het water op kwam, toen was de wind weg... gelukkig kwam de wind ook weer toen nazar het dijkje over liep naar zijn auto.... zal wel niks met elkaar te maken hebben maar heb me prima vermaakt vandaag  Op Mirns? Hoe hard waaide het? Actueel was zo slecht dat ik het er maar niet op gegokt heb.
|
|
|
KiteOngoing

|
#Tom, ik schrijf toch niet, dat ik jouw handjes ging schudden. 
|
|
|
TIASOF

|
vandaag was ook weer heerlijk tot nazar het water op kwam, toen was de wind weg... gelukkig kwam de wind ook weer toen nazar het dijkje over liep naar zijn auto.... zal wel niks met elkaar te maken hebben maar heb me prima vermaakt vandaag  Op Mirns? Hoe hard waaide het? Actueel was zo slecht dat ik het er maar niet op gegokt heb. in begin kon ik net met de 17 varen met mijn normale boardje, later al de grote gepakt. en toen ie later weer aantrok heb ik met de 17 met depower 50% gevaren.. was niet extreem maar wel lekker... zeker geen spijt dat ik gegaan ben... word alleen wel tijd dat ze dat water eens terug brengen. was nu echt ondiep overal
|
|
|
|
|
Idefixe

|
voor mij zal 707 en de actuele situatie morgenochtendvroeg bepalend zijn. Ik gok op Mirns. Daarbij is het de hoogste tijd voor een ouderwets gezellig dagje met alle Mirnslocals
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
voor mij zal 707 en de actuele situatie morgenochtendvroeg bepalend zijn. Ik gok op Mirns. Daarbij is het de hoogste tijd voor een ouderwets gezellig dagje met alle Mirnslocals Helemaal mee eens, ik wil er wel vroeg zijn ook. Een lekkere lange dag van maken. Hoelaat wou jij er zijn Tom?
|
|
|
Idefixe

|
Ik heb begrepen dat Marvin en Kim er tussen 08.00 en 0900 zijn. Lijkt mij een mooie tijd.
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Ik heb begrepen dat Marvin en Kim er tussen 08.00 en 0900 zijn. Lijkt mij een mooie tijd.
Ghehe moet ik vroeg weg rijden, maar dat is toe doen. 
|
|
|
Idefixe

|
je MOET niet hè 
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
je MOET niet hè  Nee klopt, maar mocht de wind vroeger draaien dan ben ik dus voor jan *** helemaal naar Mirns gereden. Het is wel even 170 km enkele reis. 
|
|
|
Idefixe

|
draait tie te vroeg knalle we gewoon ff door naar workie
|
|
|
Marc_87
Moderator

|
Dat kan ook nog, maar nu heb ik ook weer een uitnodiging om naar de ZM te komen. Ik twijfel nog een beetje. Ik denk dat ik morgen ochtend vroeg gewoon kijk wat ik doe.
|
|
|
Idefixe

|
707 valt voor morgen vies tegen...... KNMI geeft alleen aan de kust fatsoenlijke wind af. Windfinder is voor Mirns "redelijk" , Guru is voor Mirns zwaar waardeloos....... Zoals het er nu uitziet eerst maar richting Mirns is het veel te weinig of gaat tie erg vroeg naar noordwest dan evt. ff door naar Workum..... al met al ggrrrrrrrr  kunnen ze nou niet gewoon een weekendje de wind even aanzetten?
|
|
|
|