Idefixe
|
't is natuurlijk niet overal zo ondiep ( alhoewel er behoorlijk linke stukkies tussen zitten) De zuidenwind zal ook wel weer wat water opstuwen zodat het wat dieper is. Headfirst into china toestanden kun je beter ff niet doen dus (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Kevin
|
En joost weet je al meer heb zin om te beulen
|
|
|
Guus91
|
Ook nog een beetje wind voor mij bewaren he! volgende week helaas toetsenweek, kan niet wachten om me nieuwe 7 fuel 2007 uit te proberen! viel spass ins Mirns am sontag!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Yep, Have fun daarzo. Zit vlak voor m`n examens dus ben braaf aan leren...hopelijk na 8 november 20 Knts ZW tot de Zomervakantie ofzo..
|
|
|
VincentC
|
Stabiele 22 knoop, RAGGUH!
|
|
|
FonezzzZz
|
k hoop dat die afneemt! want als er geen wind meer is, dan gaat de camera pas aan!! ik ga raggen met me 8 meter hopelijk!!!
|
|
|
VincentC
|
k hoop dat die afneemt! want als er geen wind meer is, dan gaat de camera pas aan!! ik ga raggen met me 8 meter hopelijk!!! Niet lullen, meer filmen
|
|
|
Kevin
|
Als iemand mij mee kan nemen vanuit zutphen heb ik ook camera mee en wil ook wel als het waait filmen dus wie o wie vanaf driebergen is ook goed hoor
|
|
|
Idefixe
|
Daan, ik ga vroeg rijden !!!! 08.00 bij jou ????
|
|
|
VincentC
|
Daan, ik ga vroeg rijden !!!! 08.00 bij jou ????
Vroeg = koud = niet fijn!
|
|
|
Kevin
|
Vroeg = rustig = heel fijn !
|
|
|
|
Sjemmel
|
Hey Kevin sorry voor late reactie maar ik ga niet.. Heb dikke enkel van voetbal gister... Waarschijnlijk morgen wel weer... Veel plezier allemaal!
|
|
|
rikdekker
|
jooost! ruilen? ga ik wel met een dikke enkel kiten en dan moet jij even voor mij keepen met waterpolo. ik ben ontzettend chagerijnig, heerlik weer, waterig zonnetje en de vlaggen staan strak aan de stok.
maar nee, ik moet een dom potje waterpolo spelen...pff
|
|
|
Sjemmel
|
hoe laat ben je klaar dan ? beetje keepen met waterpolo lijk me ook wel leuk hoor haha
|
|
|
rikdekker
|
ben er net weer.helemaal gestressd dat he waait. en wordt uur eerder donker he, ivm nieuwe tijd:( dus wordt niet meer wat vandaag. en nog 4-4 gespeeld ook. ik heb nog stille hoop voor morgen..maarja..
|
|
|
Idefixe
|
BBBBrrrrrrr, het was dus KOUD.
BTW: eind oktober dus, vandaag ff geteld 86 !!!!! kite's op het water. Op de kant stonden er op dat moment 20 man/vrouw......
|
|
|
Sjemmel
|
Sjezus had niet verwacht dat het nog zo druk zou worden zeg! Was het wel een lekker dagje dan? Volgens mij wordt het morgen niets meer met wind draaiend van zuid naar noord (cry_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Het was : - Koud - Druk - Instabiel
Maar toch super gevaren met zowel 11 als 7.
Dik respect voor Bas Koole trouwens, die ripte ehm keihard aan de Waroo 08!
|
|
|
Kevin
|
Ja was lekker dagje hele tijd met 8,5m kunnen knallen
|
|
|
Idefixe
|
Tja Bas was wel weer ff goed bezig Ik dacht ff dat tie z'n hele gezicht open gehaald had. Tjonge jonge wat een bloed. Was dus een bloedneus.
|
|
|
Gwensio
|
hmm tog wel ff lkkr gevaren! alleen een dikke hand ergens aan over gehouden weet alleen niet waar aan! maar koud? viel tog wel mee... heb gewoon zonder schoentjes en handschoentjes in me 5/3 gevaren!
druk? als je meer naar lemmer toe vaarde was het rustig!
|
|
|
Jordi_1990
|
hoi,
ja t was erg druk bij mirns zelf! 3/2 met schoentjes werkte ook hoor!
|
|
|
Idefixe
|
Richting lemmer was inderdaad zat plaats en dan de andere kant op nog steeds gasten midden in het natuurgebied..................
|
|
|