McBridges
|
Yep, ga er maar van uit dat ik er donderdag ben. Even dochterlief nog even overtuigen dat het water nog vééél kouder kan , dus die zal ook wel mee willen knallen. Hoop dat je gelijk hebt van die 17-20 kts want op windfinder zie ik (helaas) 13-15 kts. staan. Heb je al een mooie garagebox oid geregeld Tom bij Wiebe voor 't omkleden? Zou wel lekker zijn.................
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Ik denk dat het wel goed gaat komen Tarifa met Melvin. En als het nergens waait zit ik nog 100 x liever daar dan hier. wat haat ik dat koude donkere niks weer Maarja. Tis niet anders helaas. FF voorspelling afwachten. Hoop jullie allemaal snel te zien. Gezellig.
|
|
|
Bummer
|
ik ben de hele hele week vrij dus als er woei is : MIRNS. Net Peter ff aan de phone gehad: morgenochtend 11.30 @ Mirns dan Mannuhh... niet te vroeg. Wind gaat pas na 1400L aan en voor je het weet ben je van ijs. 2 dgn geleden lag er nog ijs. Ben er om 1330 plus en minus een bal gehakt mzzllllll
|
|
|
Bummer
|
Donderdag en vrijdag blijven er goed uit zien . Ben jij donderdag ook van de partij Ellen? @Mc Bridges ben jij er donderdag ook... @Bummer ben jij er donderdag ook? Ik begrijp dat TOM er in ieder geval is. Heb namelijk iemand nodig die mijn onderkoelde lichaam weer aan land trekt
Donderdag van de partij. Tijd volgt.....
|
|
|
Goonie
|
Goonie is online eeeuh on the water........ morgen vandaag bedoel ik... grrr ik ga in bed wat doe ik hier zo laat
|
|
|
Idefixe
|
we gaan maar ietsie later rijden ....... KAN IEMAND FF DE WOEI AANZETTEN DAN
|
|
|
FonezzzZz
|
Pfff woensdag is weer helemaal ingekakt...... het wordt dinsdag!!! of donderdag maar in ieder geval zaterdag!!!
|
|
|
sjembek
|
Hmm, zoals het er nu voor morgen volgens windguru uitziet (+/- 20kn) ben ik wel van plan om te gaan, maar hoe ziet het er uit qua parkeermogelijkheden daar?
Vroegâh ben ik er wel eens geweest en toen kon je gewoon op het dijkje naast het strandje parkeren maar ik meen te hebben gehoord dat er wat veranderingen zijn doorgevoerd een tijdje geleden waardoor je daar niet meer kon parkeren; hoe zit dat nu?
|
|
|
VincentC
|
Hmm, zoals het er nu voor morgen volgens windguru uitziet (+/- 20kn) ben ik wel van plan om te gaan, maar hoe ziet het er uit qua parkeermogelijkheden daar?
Vroegâh ben ik er wel eens geweest en toen kon je gewoon op het dijkje naast het strandje parkeren maar ik meen te hebben gehoord dat er wat veranderingen zijn doorgevoerd een tijdje geleden waardoor je daar niet meer kon parkeren; hoe zit dat nu?
Parkeren doe je op de parkeerplaats 30 meter van de spot vandaan (zit een eettent ook). Ongeveer parkeergelegenheid voor +- 150 auto's dus dat moet geen probleem worden =)
|
|
|
sjembek
|
Okee chill, denk je dat als ik morgen om 9 uur present ben dat er al woei staat? Met kerst heb je namelijk allemaal van die nare verplichtingen van op tijd thuis zijn etc dus ik kan niet té laat weg gaan maar ik wil nog wel kiten dit jaar
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Eerste kerstdag gaat me niet lukken. 24 man familie over de vloer dus lijkt me niet zo`n strak plan. Voor wie wel kan ontsnappen morgen: HAVE FUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en f*ck kerstmis)
|
|
|
|
LOEN
|
Hoe koud is het water nu eigenlijk op het ijselmeer (mirns)?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
graadje of -1
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
graadje of -1 Ja wrijf het er maar in
|
|
|
VincentC
|
Gaat bij mij weer erg goed, 2 weken niet gevaren en heb last van m'n onderrug en doorstraling naar m'n linker bovenbeen...
Ik heb best wel zin om richting zuiden te trekken trouwens, B'dam ofzo? =)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Gaat bij mij weer erg goed, 2 weken niet gevaren en heb last van m'n onderrug en doorstraling naar m'n linker bovenbeen...
Ik heb best wel zin om richting zuiden te trekken trouwens, B'dam ofzo? =)
b'dam zuiden...ik zeg TARIFA...HERE WE COME!!!!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Melv, die avator.. PS, eet jouw hond post?? `K wil morgen ff dat boekje van Tarifa droppen maaruhh als die wolf alles opeet schiet dat dus niet op..
|
|
|
Idefixe
|
zo. Mirns was dus.......... IJS !!!!! The Goonie heeft nog even letterlijk als ijsbreker gefunctioneerd! Helaas waren de ijsschotsen te pijnlijk voor de onderbenen. Zijn dus doorgereden naar Worky en daar met 6 man gevaren. Wind was minimaal, facking koud maar te doen ( alleen omkleden was dus echt BBBRRRRRRRR) Morgen gaat Bummer ff kijken of het ijs weg is en geeft dan ff een belletje. Wiebe is de hele week open.
|
|
|
Bummer
|
IJS SUCKS
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
ok ... ben van plan t gaan kiten morgen... hoeveel ijs was er op Mirns? na een nachtje dooien wel weg?...
|
|
|
VincentC
|
zo. Mirns was dus.......... IJS !!!!! The Goonie heeft nog even letterlijk als ijsbreker gefunctioneerd! Helaas waren de ijsschotsen te pijnlijk voor de onderbenen. Zijn dus doorgereden naar Worky en daar met 6 man gevaren. Wind was minimaal, facking koud maar te doen ( alleen omkleden was dus echt BBBRRRRRRRR) Morgen gaat Bummer ff kijken of het ijs weg is en geeft dan ff een belletje. Wiebe is de hele week open.
Whahahaha, oke, dan is het water dus ergens rondom de 0graden, Vincent gaat alleen nog maar varen @ zee dus!
|
|
|
Idefixe
|
Alles opgeruimd en lekker Javaanse hap naar binnen gewerkt. Spullen staan weer klaar voor morgen. Vertrek 10 uur. We gaan eerst richting Mirns. Ligt er nog teveel ijs ( zal wel ) rijden we door naar Worky. BTW Respect voor de enige dame ( een echte beginner dus meer IN het water dan er boven ) in het gezellie gezelschap van vandaag........... Zij heeft toch minstens 2 uur in het water liggen bikkelen
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Alles opgeruimd en lekker Javaanse hap naar binnen gewerkt. Spullen staan weer klaar voor morgen. Vertrek 10 uur. We gaan eerst richting Mirns. Ligt er nog teveel ijs ( zal wel ) rijden we door naar Worky. BTW Respect voor de enige dame ( een echte beginner dus meer IN het water dan er boven ) in het gezellie gezelschap van vandaag........... Zij heeft toch minstens 2 uur in het water liggen bikkelen GirlPower dus. Goed om te horen. Respect.Maar die ijsschotsen.....we will see. Tot snel. Grtzz.
|
|
|