hbari
Geen avatar
|
Voor volgende week heb ik, woensdag, donderdag en vrijdag vrijgehouden voor een paar windvolle dagen  Meer mensen die dan iets plannen ? Vakantie wind ziet er okay uit!! YESS ...
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
He kitedude's het was vandaag een TOP Middag  op mirns of niet soms Er stond een mooie bak met woeiiiiiiii  .Ik vond het best wel meevallen met de koude!! Lekker met de 12m shockwave gebeukt,lekker hoog gesprongen en super rotatie's gemaakt  Ik hoop dat het volgende week weer zoon bak met woei staat heb er nu al zin in 
|
|
|
Idefixe

|
Wauw whoopie was het dus vandaag  Had ik dus net ff nodig. 's ochtends viel de woei een beetje tegen maar na het oppompen en omkleden was er iemand zo vriendelijk om de woei op "aan" te zetten. Ik kon dus weer uitgebreid m'n highend van de 14m testen. Pffffff, zaten wel een paar leuke spongetjes tussen dan. Morgen maar ff teletekst 707 afwachten dan.......... Zit trouwens voor volgende week een behoorlijk bak woei aan te komen.  tis nog ver weg maar check de zaterdag 
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
He Tom ik denk dat ierereen het ff nodig had deze bak woeiiiiii (kitehigh_kitesmiley)aangezien de opkomst van vandaag. Ja toe ik vanmorgen aan kwam dacht ik NEE HE geen woei, maar het kwam goed Ja je was lekker bezig met je 14m  Oke zaterdag is nog ver weg maar de voorspelling lijkt goed  (kitehigh_kitesmiley)ik ben van de partij 
|
|
|
Idefixe

|
WEERBULLETIN VOOR DE LUCHTVAART GELDIG VOOR: De daglichtperiode van zondag 24 februari 2008. SITUATIE: Een zuidwestelijke stroming voert, onder een inversie rond 3000 vt, vochtige en stabiele lucht aan. Later in de ochtend wordt de lucht verder landinwaarts geleidelijk onstabiel en droger. SIGNIFICANT WEER: Aanvankelijk nevelig. WIND: Zuidwesteltijk 7-13 kn, aan de kust en op het IJsselmeer 14-20 kn. In de middag overal enkele knopen toenemend. Hmmmmmm toch maar ff daggie Mirns dan 
|
|
|
Sherida

|
Jaaaaa.. Was een mooi dagje! Volgende week natuurlijk ook van de partij.. LANG LEVE DE VAKANTIEEE!! 
|
|
|
Idefixe

|
was weer lekker vandaag. Was er om 10.30 : De grote vraag "wat pompen we op? " . Er stonden zowaar witte koppies op het water. Gezien de verwachtingen dus voor de 14 gekozen. Wind kakte al snel in en werd vervolgens voor de rest van de dag wisselend. Half uurtje lekker gepowered en vervolgens een half uurtje krap aan goed hoogte kunnen houden enz enz. Geen echt feestje maar wel weer lekker gevaren dan..................
|
|
|
naja

|
Viel weinig te klagen dit weekend was heel aangenaam voor een eerste kite weekend,lekker weer hoor en gezellig ook.
|
|
|
|
Jambo

|
Yep als alles meezit (op werk) dinsdagmiddag weer van de partij. 
|
|
|
TijN

|
Zondag 24 Februari was een HEERLIJKE DAG....mijn sessie van vandaag werd mogelijk gemaakt door Tom a.k.a Idefix. TOM BEDANKT MAN!!
|
|
|
Sherida

|
Voor mij als het zo blijft woensdag. Zon! en wind.. Heb er zinnnnnnnn!!
|
|
|
Sjemmel

|
Was fijn hoor! Heeft er nog iemand een Gaastra gxr 12.5 te koop om mijn 16.5 aan te vullen? Wel 2003 model, wat een topper!  Tot dinsdag denk ik 
|
|
|
Kevin

|
dinsdag he sjemmel hmm meschien ik en hinke ook van de partij zijn  effe hinke zijn nieuwe fuel 9m 2007 testen  en thorn
|
|
|
Sjemmel

|
Zozo hinke goud bezig! Heb je ook vervoer toevallig? heur het wel, Tinus ook van de partij dacht ik 
|
|
|
Kevin

|
Zozo hinke goud bezig! Heb je ook vervoer toevallig? heur het wel, Tinus ook van de partij dacht ik  ja ik heb vervoer maar waarheen nog niet zeker denk alleen dat het de dam gaat worden.
|
|
|
TijN

|
Hoeft natuurlijk niet de dam te worden, kan ook prima mirns! stuk dichterbij! 
|
|
|
Kevin

|
Hoeft natuurlijk niet de dam te worden, kan ook prima mirns! stuk dichterbij!  Ja maar voor mijn pa maakt het niet uit allebij 1 uur en 20 min alleen ij doet liever zeeland dus de dam maar het is nog niet helemaal zeker dus als jullie nog 2 plekker virj hebben dan gaat ik mee 
|
|
|
TijN

|
ohw dus jij hebt 2 plekken nodig? ik hoorde al dat je in de breedte was gegroeid maar dat het zo erg was.... 
|
|
|
Idefixe

|
HHmmm Heb nog wel klein vliegertje voor je morgen Tijn 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik moet morgen inpakken en de laatste dingen regelen en dan nog 1 dag werken en dan
|
|
|
Jambo

|
Ik ben er morgen rond 2en wie zijn er nog meer?
|
|
|
Sjemmel

|
Hmm hoe staat het er nu voor voor morgne? Brouwers wordt hem voor mij zowiesosels niet. beter gewoon mirns denk ik dan, maarja vervoer?...
|
|
|
|