Bummer

|
Veel Plezier!!!
Ik schitter helaas door afwezigheid.....(snik)
|
|
|
spoelie
Geen avatar
|
Hey mensen, is het qua kou te doen met een 5 mm pak en schoentjes?
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
He mannen veel plezier morgen  He Tom maak ff een mooi movietje van guus die aan het loopen is  Ik had graag van de partij willen zijn, het mag van mij wel weer zaterdag zijn  Tot laterssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
TijN

|
qua kou?!?! bestaat dat ook nog dan?! ik heb het alleen maar warm met een 5mm pak 
|
|
|
Guus91

|
Tijn dat komt door de Reb Bull...  Btw. wordt morgen zeker bruut, jammer dat het wat gaat regenen maar nat worden we toch wel 
|
|
|
Idefixe

|
teletekst 707 voor de daglichtperiode van dinsdag 26 febr. WIND: Eeerst zuidelijk, 15-22 knopen, aan de kust en op het Ijsselmeer 22-27 knopen, in het noordelijk kustgebied in de ochtend nog 2-5 knopen meer wind. Achter het front naar ZW tot W ruimende wind, in het binnenland afnemend tot 10-14 knopen, aan zee tot 20-25 knopen. Da's wel genoeg woei dan
|
|
|
Kevin

|
Morgen zeker genoeg woei  i like that shit  lekker knalluhhh
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Dat is een aardig dik pak  Ik heb de hele winter door gevaren met een 5/3 pak dus waar wacht je nog op  Have fun allemaal 
|
|
|
Guus91

|
Hee Hj Veel plezier in El Gouna he  hopen voor je dat je een beetje wind hebt  Buienradar zegt trouwens nu al dat er om 10:20 geen buien meer zijn boven mirns  dus dat gaat helemaal goed komen volgens mij
|
|
|
spoelie
Geen avatar
|
Dat is een aardig dik pak  Ik heb de hele winter door gevaren met een 5/3 pak dus waar wacht je nog op  Dan wacht ik niet langer. Heb je ook handschoenen nodig of lukt het ook makkelijk zonder? Ik ben nog een beginner en lig nog erg veel met de bakkes in het water Have fun allemaal 
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Hee Hj Veel plezier in El Gouna he  hopen voor je dat je een beetje wind hebt  Buienradar zegt trouwens nu al dat er om 10:20 geen buien meer zijn boven mirns  dus dat gaat helemaal goed komen volgens mij Thx Guus... Op de livecam hebben die gasten 22 knopen en is het 22 graden met zon  FF mijn "guus91move" oefenen 
|
|
|
Sherida

|
Wij zijn morgen van de partij! Denk dat we er tegen het eind van de ochtend zullen zijn.. Lekker dagje knallennnn!!! 
|
|
|
McBridges

|
Mooi windje voor de 9m morgen Harry  @ Mini-Me; zal wel tegen vallen met die hoge temperaturen, net nu je die 5 graden gewend bent  , wordt zweten man! Have fun and be careful outhere................................ . 
|
|
|
|
DaanD

|
Veel plezier deze week gasten!! Ik heb helaas geen vakantie, zaterdag en zondag pas weer van de partij... temperatuur en wind zien er goed uit!! 
|
|
|
McBridges

|
Yep, ik ben het andere deel van de "wij" van Sherida  We zullen aan je denken Daan  ................... Zondag gaat ook nog wel wat worden volgens mij
|
|
|
Sherida

|
Ohjaaa johh?
Inderdaad zondag, even de vakantie in stijl afsluiten..
|
|
|
TijN

|
Sjemmel en ik sowieso aanwezig morgen en ff kijken of crazy kevin nog mee kan 
|
|
|
Idefixe

|
Vandaag was in ieder geval weer super dan. Met z'n viertjes heel Mirns voor ons alleen. Joosdo, Jambo, Guus en ikkie. Het was weer ragge en ramme dan  Begin steeds meer verliefd te worden op m'n 14. Zoals vandaag bleek sluit m'n highend van de 14 heel mooi aan bij de 8m Nitro! Beetje vreemde combi maar dat waren mijn vliegertjes voor vandaag. Afgezien van 1 vette plensbui veel mooie blauwe lucht / zonnetje en een heerlijke woei van 19 tot dik in de 20 knp. Morgen ff twijfel waar naartoe. Er komt een beetje Noordwest in dus ons spiegelgladde homespotje is dan ook wel weer een feestje............ ( zie avatar Guus en Daan  )
|
|
|
Kevin

|
Sjemmel en ik sowieso aanwezig morgen en ff kijken of crazy kevin nog mee kan  Ik kan mee  zeg maar hoelaat of bel effe want ik heb jouw nummer niet meer doordat ik mijn simkaart prongeluk heb gewist dus ook alle telefoon nummers 
|
|
|
Joosdo

|
Tja, goed voor de bovenarmspieren dat gepomp  Met de negen had ik vandaag alles in 1. Zeker lekker, mooi vlak, prima wind en zeker niet te koud. Zonnetje erbij en lekker rustig met z'n viertjes. Puur genieten. Ik vond het weer gezellig. Mzzl Joost
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
He kitefreeks dus vandaag weer lekker lopen knallen  .Ik heb wel ff aan jullie op mirns gedacht  He tom hoeveelste sessie is dit al voor jou van dit jaar  Ik geloof dat het voor zaterdag ook wel goed zit dus, dan ben ik weer van de partij Vandaag was in ieder geval weer super dan. Met z'n viertjes heel Mirns voor ons alleen. Joosdo, Jambo, Guus en ikkie. Het was weer ragge en ramme dan  Begin steeds meer verliefd te worden op m'n 14. Zoals vandaag bleek sluit m'n highend van de 14 heel mooi aan bij de 8m Nitro! Beetje vreemde combi maar dat waren mijn vliegertjes voor vandaag. Afgezien van 1 vette plensbui veel mooie blauwe lucht / zonnetje en een heerlijke woei van 19 tot dik in de 20 knp. Morgen ff twijfel waar naartoe. Er komt een beetje Noordwest in dus ons spiegelgladde homespotje is dan ook wel weer een feestje............ ( zie avatar Guus en Daan  )
|
|
|
Idefixe

|
Ik dacht eerst 10 maar nog ff goed nageteld : Voor 2008 nu 11. Voor de statistieken : 2007 27 febr waren er 16. Moet dus wat meer het water op dan 
|
|
|