FlyGirl
Geen avatar
|
lang weekend is zat / zo + ma. heb ik overigens volgende week ook. en daarna zitten we weer met Pasen. Wel balen dan: allemaal korte weekjes werken.  Ben je er morgen nog?/ Melv en ik zijn er rond een uurtje of 12.
|
|
|
FonezzzZz

|
Waarschijnlijk ben ik er morgen ook, alleen dan wel weer vroeg tussen 10 en 11 uur ! hangt beetje van de voorspellingen af ! vrijdag zioezo aanwezig !
|
|
|
|
VincentC

|
Tja, blame it on me.. Ik ben weer int land en de wind en temperatuur zijn weer niks!
|
|
|
Idefixe

|
Woei voor morgen ziet er weer wat beter uit dan........
|
|
|
Stanley

|
Zaterdag rond een uurtje of 11 de buls weer verder aan de tand voelen
|
|
|
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
(bazuin_kitesmiley)ja zodra dat mijn vrouw thuis is van het werk zo snel mogelijk alles inladen en dan heel snel naar mirns om ff met mijn 12m knallen  Tot straks op mirns!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
McBridges

|
Zit hier op mijn werk en zie de groene balken met 20+ knopen op vliegerweer......... :'( Veel plezier daar in Friesland!!
|
|
|
Idefixe

|
Hij was weer lekker dan! Wel facking druk voor zo'n koude zaterdag begin maart. Vooral in de ochtend veel Oosterburen ( en het nodige gezeik in het natuurgebied  ) Dat beloofd niet veel goeds voor als het wat warmer wordt. Wind was ( afgezien van een dipje van een half uurtje helemaal top) Hele dag aan de 14m gehangen en er zaten weer wat geinige sprongetjes tussen dan. Nu maar hopen dat er maandag nog iemand @ Mirns is. Ikkie ben vrij en er staat een beste bak woei dan! Owja:  The Goonie was aan het loopen ( incl landing  ) Hij had zelf echter nog niet zo in de gaten WAT tie nu eigenlijk aan het doen was 
|
|
|
VincentC

|
Backloop kiteloop wel te verstaan! Over jaartje kan die PKRA gaan varen als die zo vooruit blijft gaan =)
|
|
|
Idefixe

|
 ( alles goed met je knie? )
|
|
|
Goonie

|
EEeeejjj zzooo dat was weer een super dag zeg op mirns.. was zeer zeker helemaal wauw's  Maar goed ff weer een paar super leuke dingetjes meegemaakt.. okay ik ben er best wel trots op maar het schijnt dus dat ik een backloop kiteloop deed???  geen idee wat er gebeurde maar ik roteerde onder de kite en ik hoefde mijn bar niet te draaien.. ik denk "huh"  wath the f+*k.. bleek dus dat ik een kiteloop deed hahaha wat ik niet door had.. ach dan gelijk nog maar eens hahaha en na drie keer goed gegaan bleef ik maar crashen.. whahaha ook fun.. maar daar gaan we zeker mee door... Zoo nu ff hot nieuws: we staan daar super gezellig ff te kletsen en daar komt iemand aan zo blij huppelend als een kind met een nieuwe bullaroo.. ik zag dat ie zijn bar nog niet eens had uitgerold om dat thuis ff te checken of zo .. nee al rennend en vliegend en het liedje (opzij opzij opzij ik heb een ongelovelijke haast) in zijn hoofd knoopt ie dat ding in elkaar.. zoooo dus ik maar zo vriendelijk om hem te helpen starten.. hmm hij aan de bar en ik aan de LE. ik zag hem ERG RAAR trekken maar hij zei "HJOOO LAAT MAAR LOS" hmm okay wat jij wil.. schiet zijn kite naar twaalf uur op de grond en ik dook er maar op voor zijn veilig heid.. Even later toch ff het water in gegaan en weer het zelfde.. Ik riep dat ik hem niet los liet en doe ff de lijnen tsjekken... Nou heb ik met STANLEY afgesproken dat ik GEEN namen noemdus zal ik maar zeggen dat ie zijn power lijnen wou gebruiken voor stuurlijnen en anders om... Ik zei nog " boekie lezenMaar gelukkig is het allemaal goed afgelopen... voor de rest>>>> een GEWELDIGE DAG.... O ja en als je wil weten hoe je op je rug kan surfen........ moet je ff een tip bij idefix halen... hij is er schijnbaar erg goed mee.... 
|
|
|
Goonie

|
EEj dude maak me nou niet verlegen hier he hahahaha.....
Maar ik zal aan jullie denken straks als ik op knieeen naar huis kruip van het slenter feest....
HI 5
|
|
|
Idefixe

|
Tja was een , hhhmmmm "landing" die nou net ff geen schoonheidsprijs verdiende 
|
|
|
VincentC

|
Mijn knie maakt het niks, maar na een flinke dosis alchohol moet het wel flink losgaan vanavond! Morgen toch geen wind!
|
|
|
Stanley

|
Zoo nu ff hot nieuws: we staan daar super gezellig ff te kletsen en daar komt iemand aan zo blij huppelend als een kind met een nieuwe bullaroo.. ik zag dat ie zijn bar nog niet eens had uitgerold om dat thuis ff te checken of zo .. nee al rennend en vliegend en het liedje (opzij opzij opzij ik heb een ongelovelijke haast) in zijn hoofd knoopt ie dat ding in elkaar.. zoooo dus ik maar zo vriendelijk om hem te helpen starten.. hmm hij aan de bar en ik aan de LE. ik zag hem ERG RAAR trekken maar hij zei "HJOOO LAAT MAAR LOS" hmm okay wat jij wil.. schiet zijn kite naar twaalf uur op de grond en ik dook er maar op voor zijn veilig heid.. Even later toch ff het water in gegaan en weer het zelfde.. Ik riep dat ik hem niet los liet en doe ff de lijnen tsjekken...
Nou heb ik met STANLEY afgesproken dat ik GEEN namen noemdus zal ik maar zeggen dat ie zijn power lijnen wou gebruiken voor stuurlijnen en anders om... Ik zei nog "boekie lezen
Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen...
Ik zei nog zo geen bommetje. Goonie nog bedankt voor de assisentie en het weigeren bij de 2e poging.  Was dus te gehaast om het water op te gaan en ja hoor beginnersfout 1  lijnen verkeerdom op je vlieger aanknopen. Hoe dom kan je zijn? nou heel dom dusDat cookproof van slingshot zo gewendt dat ik er niet meer bij stil stond dat het ook nog andersom kon. Zal even een modificatie gaan aanbrengen dat dit dus niet meer kan gebeuren. Na een vertraagde start heerlijk het water en luchtruim gekozen met de nieuwe aanwinsten. Men wat levert die 13 een pull. Heb altijd lekker gevaren met mijn fuels maar voel mij onder de Buls veel meer thuis. Laat die wind maar komen kan ik wat vaker over de dijk kijken.
|
|
|
Idefixe

|
Laat die wind maar komen kan ik wat vaker over de dijk kijken. Hmmmm die dijk @ Mirns is 7m ( zeven meter) boven het waterniveau. Zat vandaag een paar keer lekker hoog maar nog "net" niet over de dijk gekeken dan.......  ( ik moet nog veel leren)
|
|
|
Joosdo

|
Heerlijk gevaren, van underpowered naar lekker gepowered, puur genieten en wat een drukte.
Het is maar te hopen dat alles doorgaat qua wilde plannen, anders word het dringen van de zomer.
De vrouw was gezellig mee, inclusief fotospullen, de showmasters kwamen als vliegen op de stroop.
ongeveer 300 foto's, ik ben de mooiste nog aan het uitzoeken.
Panda was radicaal bezig en Vincentt heeft zeker de juiste stylo met die overheerlijke ?frontrotatie + onefooter zo soepel en zo makkelijk tot je het zelf probeert.
Zelf voor het eerst unhooked onder de Rev en wat ingehaakte gaileys etc gedaan voor het gevoel.
Het was me weer een waar genoegen en de foto's komen soon
Mzzl Joost
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
Nou mannen het was weer super gezellig op mirns, lekker onder mijn 12m shockwave gehangen (kitehigh_kitesmiley)Er stond een mooie bak met woei Nou toen ik kwam zat de dip er goed in,maar alles kwam goed. Ik heb echt super lekker gevaren en ik denk iedereen wel  Nou ik wou volgende week wel de week vrij hebben als je naar de voorspellingen kijkt  (wendy_kitesmiley)LEKKER BEULEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
|
|
Idefixe

|
Verdullie: weer niet het zelfbouw board van Joost geprobeerd dan. Volgende keer ga ik dat dus ff op zekers doen Joost!  Maandag 10 maart nog iemand @ Mirns? ( het schijnt dat er ietwat woei is  )
|
|
|
Gertjan

|
Laat die wind maar komen kan ik wat vaker over de dijk kijken. Hmmmm die dijk @ Mirns is 7m ( zeven meter) boven het waterniveau. Zat vandaag een paar keer lekker hoog maar nog "net" niet over de dijk gekeken dan.......  ( ik moet nog veel leren) Zaterdag nog een aatal keer het gras aan de andere kant van de dijk gezien met de Waroo 9m. Was al weer lang geleden dat ik op mirns was. Mooi dat die bosjes weg zijn bij het zwemmersgedeelte, goed uitzicht nu. Het verbaasde me trouwens dat die rood witte boei nog steed daar achter ligt, dat lijkt me toch niet de juiste ligging.
|
|
|