Idefixe

|
Daar komt tie aan dan  knalluh , ragge , rammen
|
|
|
FonezzzZz

|
Tom Foto's & Video's meer zeg ik niet.........
|
|
|
Goonie

|
woei woei... ja ja nou dan hoop ik dat het er volgende week ook is en dit weekend in tsjechie.. dus dit weekend gaat ik in tsjechie kiten.. eeuh zal proberen te zwaaien naar jullie als ik zo hoog kan springen whahaha.. en eeuh wat lees ik nou idefix... een feul???
have fun you all en till next week
|
|
|
DaanD

|
Zaterdag van de partij, zondag ff kijken maar... heb eigenlijk feestje..  Ow en morgen afrijden! 
|
|
|
Marko

|
succes
|
|
|
DaanD

|
Rijbewijs in de pocket!!!!!!!!!!! 
|
|
|
Idefixe

|
netjes man, gefeliciteerd.
|
|
|
Stanley

|
Rijbewijs in de pocket!!!!!!!!!!!  Keurig gedaan hoor. Nu flink sparen voor een kitemobiel
|
|
|
FonezzzZz

|
Yoo ik had me vergist Ik ga zaterdag kiten @ daan waar ga jij heen ???
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
Gefeliciteerd man goed gedaan  He Mannen Zondag SUPER WOEI  Eindelijk weer eens lekker raggen op dat mooie MIRNS Ik heb er al zin in kan niet wachten tot het zondag is  WIE MEER EN HOE LAAT!!!!!!!!!!!!!!  Rijbewijs in de pocket!!!!!!!!!!! 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Zondag hoop ik ook van de partij te zijn maar twijfel nog over de locatie.. Wind is Oost  Misschien is Enk een optie 
|
|
|
Marko

|
De vind is al vlink afgenomen  voor mijn 9 is het waarscheinlijk al weer te weinig  . Gefeliciteerd man met je rijbewijs 
|
|
|
Idefixe

|
Oost is goed varen op Mirns hoor. BTW ik heb weer eens 3 ribben ( licht) gekneusd. Afgelopen week 's avonds @ Enk een mooie hoge backloop / rotatie niet helemaal rond krijgen en volgas op m'n rug geland. ( Peter vond het wel een mooi "bommetje"  ) Vanmorgen toch maar even naar de huisarts geweest: Ja hoor de boel weer eens gekneusd. Voor het weekend dan maar ff een flink pak pijnstillers halen, d'r komt goeie woei aan
|
|
|
|
DaanD

|
Thnx voor de felicitaties!!  Yoo ik had me vergist Ik ga zaterdag kiten @ daan waar ga jij heen ???
Wil zaterdag eigenlijk naar Mirns, maar als er te veel Noord in zit heb ik geen zin om daar te lopen kudten terwijl het in Enkhuizen super is... maar ff kijken vanavond naar de voorspellingen denk ik? @ Tom, jij doet wel Mirns aan of kijk je ff tot het laatste moment?
|
|
|
Idefixe

|
pittig aan de prijs die dingen.... ik ga morgenochtend 707 sjekken........
|
|
|
[Pepper]

|
Ziet er volgens de super-forecast van windfinder nog niet echt vaarbaar uit zaterdag. Zondag kon echter wel eens een dramatisch druk duits dagje worden op Mirns. Ga zorgen dat ik tussen 8 en 9 aanwezig ben zodat ik nog een plekje op het veld kan bemachtigen....
|
|
|
Idefixe

|
hhm met die windrichting ( knaloost) ben ik er ook tegen die tijd dan! en als iedereen iedereen in het natuurgebied / zwemmerszone aanspreekt, hoef ik niet alleen de boeman te spelen, krijgen we geen ruzie met groene mannetje's , enz enz....................
|
|
|
Hattori Hanzo

|
voor het weekend caravannetje geregeld...mooi stallen op de camping tegenover de klif.... zondag zeker van de paartij...zaterdag maar eens kijken wat het wordt met de wind!
|
|
|
DaanD

|
KNMI:
Zaterdag verandert er niet veel; de neerslagkansen blijven nog klein, de zon is geregeld te zien maar er zijn ook wel weer wolkenvelden. De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden. De oost- tot noordoostenwind is meest matig, kracht 3 en in het noordelijk kustgebied (vrij) krachtig 5 a 6.
|
|
|
Marko

|
Whoe ik kom ook whoehoe dan kan ik varen met een 9 meter
|
|
|
FonezzzZz

|
@ daaaaan, ik wacht het allemaal even af als er NO in komt dan Enkhuizen en anders Mirns oo denkdat ENK beter wordt,
|
|
|
Marko

|
op enk is het toch allemaal van dat shoppie water? dat er allemaal golven komen heel onregelmatig????
|
|
|
FonezzzZz

|
choppie water  mwah agja valt allemaal wel toch meee,
|
|
|