Zo, dat was me het daggie wel gister zeg!
Vol in de regen naar het fraaie Mirns, met veels te weinig wind voor een negen, dus maar wat skimmen en prutsen.
Tevens de hele dag een Nova 3 11 en 9 aan de tand gevoeld. Lekkere kite, goeie bardruk en mooi rond draaien.
We waren met z'n drieeen, ook om wat meters op het gloedjenieuwe speedboard te maken.
En met succes mag ik wel zeggen, manoman wat gaat dat hard. Waar je met een gewoon board op een gegeven moment de controle verliest, gaat dit board verder. Bijna zonder inspanning ga je al hard, de rest is een kwestie van lef/verstand op nul/insanity...
Het is een directional, dus terugvaren is echt werken, maar wat is die andere kant op gaaf zeg. Eerst aan de wind snelheid maken en dat heel langzaam iets je board downwind sturen en de snelheid op laten lopen.
Je krijgt weer een beetje dat beginners gevoel terug van "out of control" downwind knallen. En een ultra dikke spray te strekken!!!!!!!!!!!!
Met meer wind is het helaas wat choppy op Mirns en moeilijk om met je voorste voet het hele snelle stuiteren van de voorkant op te vangen.
Aan het einde van de dag nog lekker gepowered geknald en dik hoog gesprongen, de toeschouwers hadden ook een leuke dag volgens mij.
Gauw de "rechtsaf" in elkaar plakken, afwerken en laat dat NK maar komen.
Helmpje word geregeld en een draagbare GPS, om de sterke verhalen te ijken
PS: Fraaie kite Tom, dat stemmige grijs past ook beter bij je leeftijd dat dat frivole blauw
@ Goonie: Kopen?