naja
|
Ja. was gister topaktie met z'n allen en heb de primeur als eerste op het nieuwe gedeelte mijn kite opgelaten te hebben,ook al stond er niet genoeg wind meer,was toch leuk.
|
|
|
|
Joel
|
Zo.......ben er ook weer! Was top gisteren!
|
|
|
Idefixe
|
Vanaf zondag WEST. Wie van de "Mirns-locals" gaat mee naar zee. Gaan we een lekkere downwinder maken vanaf Wijk naar het noorden en bij mooie westen woei ook weer gewoon terugragge....
|
|
|
Bummer
|
Een volgende keer doe ik mee. Dit hele weekend op Mirns ivm kitevrienden op bezoek sneekweek etc.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik moest ook werken maar is er dan niemand die ff een echte actie pic heeft genomen van de mannen in actie
|
|
|
Bummer
|
Info en pics komen eraan........
|
|
|
|
Idefixe
|
er stond volgens mij ook iemand van KiteSurf Magazine foto's te maken
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
er stond volgens mij ook iemand van KiteSurf Magazine foto's te maken
Moet niet te gek worden.... straks gaat het nog druk worden iemand vrijdag nog kiten
|
|
|
Idefixe
|
iemand vrijdag nog kiten Yup, ikkie waarschijnlijk @ Wijk ( meer en stabielere woei)
|
|
|
Joel
|
Morgen eerst naar de doc. heb de vellen aan mn voorhoofd hangen van dinsdag door die rotzooi van de palen.....nog meer slachtoffers?? Het voelt alsof mn hoofd derdegraads verbrand is!...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
iemand vrijdag nog kiten Yup, ikkie waarschijnlijk @ Wijk ( meer en stabielere woei) Met de westelijke wind op Mirns is het wel super vlak morgen. Ik ga in iedergeval ri Mirns want wil ff een paar kites testen en wil dus ook ff de herstart en safety's testen... Is dus een minder goed idee om dan ri zee te gaan.. See you
|
|
|
McBridges
|
Morgenmiddag moet kunnen, vanaf een uurtje of 15.00. Wel weer lekker ff............
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgenmiddag moet kunnen, vanaf een uurtje of 15.00. Wel weer lekker ff............ Ben je eindelijk klaar met verhuizing/verbouwing
|
|
|
Idefixe
|
het ziet er naar uit dat we een ZUID west krijgen. Dat wordt dan toch Mirns. Ga jullie zien dan Als ik watersportweer moet geloven dan krijgen we morgen overdag zo'n 18 knp i love it
|
|
|
|
Goonie
|
JA JA JA JA JA JA JA JA ik ook....... brrrrrrrr ik wil een nieuw ponskaartje van de zuster hahahaha
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
JA JA JA JA JA JA JA JA ik ook....... brrrrrrrr ik wil een nieuw ponskaartje van de zuster hahahaha
Goonie.... Ben jij er morgen ook
|
|
|
Goonie
|
Natuurlijk... raaaaar vraag weer hahahahaha
|
|
|
Super Cooper
|
Was gister in Mirns en was op zoek naar de gele boeien die het vaargebied aangeven, maar kon er maar eentje vinden. Goed, nou kan het zijn dat ik niet goed heb gekeken, maar is er al ergens een (google)kaartje beschikbaar waar de laatste informatie omtrent het kitegebied op vermeld is?
|
|
|
Bummer
|
Boeien Mirns
|
|
|
Super Cooper
|
Tnx Bummer, ik heb alleen die rechtsonder gezien
Trouwens echt een hele verbetering de nieuwe inrichting. Mijn complimenten!!
|
|
|
Bummer
|
Bedankt We gaan nu bezig met een infobord zodat de kitezone op land en water duidelijk is voor iedereen.
Groet
|
|
|